Gjest *Fiona* Skrevet 28. januar 2005 #1361 Skrevet 28. januar 2005 Det var liksom ment som en morsomhet da, men det var kanskje ikke så lett å se. Nei - du må være tydeligere :o Har ofte følelsen av at jenter gir langt mer subtile signaler når det gjelder oss menn, men forventer at vi skal skjønne de. Mens når vi gutter "prøver oss" så er vi kanskje overtydelige og mange jenter blir litt skremt. Jeg er forøvrig den første til å innrømme at jeg ikke er flink til å ta signaler fra jenter, fordi jeg ikke går så mye med radaren ute (noen som lurer på hvorfor jeg har vært single så lenge? hehe) og leter etter signal. Man må altså ta litt klarere initiativ overfor meg. Hvis man skal sjekke opp meg, er det beste uansett å flørte direkte og med humor og samtidig ha en uforpliktende tone. Jeg blir som andre litt blokkerende om man er for overtydelig. Samtidig som jeg ikke tar små hint, siden jeg ikke klarer å tolke om det er en innbydelse til mer eller bare et flørtende smil i forbifarten. Men gi klarere signal! (ja takk) Nettopp. Eller Singelklubbens nye slagord, sitat Attegløyma: For mye er for mye, for lite er for lite. Ser du? Det gjelder menn også jo!! *lyden av champagnekork*
pusla Skrevet 28. januar 2005 #1362 Skrevet 28. januar 2005 Tror du har rett i det med signaler, hyggeligfyr, iallfall er jeg sånn. Jeg foretrekker iallfall at mannen er den tydeligste først, og at han først viser meg at interessen er der. Hvis ikke jeg får så klare signaler, gir ikke jeg særlig klare signaler heller. For min del bunner dette i noe så enkelt som redselen for å bli avvist. Sikkert ikke bare jeg som tenker at "han kan umulig like meg, for jeg er jo ikke så tynn og vakker som den og den og...". Derfor er jeg liksom mer trygg hvis han legger ut agnet først.
hyggeligfyr Skrevet 28. januar 2005 #1364 Skrevet 28. januar 2005 Vel, jeg tok det som en innrømmelse! Men jeg er også selvsagt redd for å bli avvist. Det gjelder jo begge kjønn. Og vi er det nok fordi vi tar det litt mer på "alvor", siden vi kanskje ikke er ute på sjekkern til vanlig (jeg er det forsåvidt aldri). Hvis det skulle skje at jeg ser noen jeg umiddelbart liker godt, så vil jo jeg legge litt mer prestisje i det, og da er fallhøyden desto større enn om det bare hadde for "gøy". Men dette tror jeg faktisk vi snakket om rundt side 23 eller noe...hehe
Gjest Sniken uinlogget Skrevet 28. januar 2005 #1365 Skrevet 28. januar 2005 Nettopp. Eller Singelklubbens nye slagord, sitat Attegløyma: For mye er for mye, for lite er for lite. Ser du? Det gjelder menn også jo!! *lyden av champagnekork* Jo'a.... men altså... *før Fi blir for full av sjampiiiiiis*.... vi er ikke så enkle som vi skal ha det til, det er sikkert..... men vi er enklere enn jenter..... garantert.... eller sagt på en annen måte..... dere er mye mer kompliserte enn oss
pusla Skrevet 28. januar 2005 #1366 Skrevet 28. januar 2005 Jeg kjenner meg forresten ikke igjen i det Khayman fortalte om de to venninnene. Jeg tolker ikke så mye i vennskap som i forhold til kjærester. Der er det mer som Khayman sier at jeg kjenner vedkommende så godt og vet stort sett hva som menes uten noen dyptgående analyse. Det kjekke hadde jo vært om jeg oppnådde dette i et forhold også en gang (og det har jeg vel forsåvidt også hatt tidligere, så det er vel håp).
pusla Skrevet 28. januar 2005 #1367 Skrevet 28. januar 2005 Men dette tror jeg faktisk vi snakket om rundt side 23 eller noe...hehe Men da uten puslas fantastiske betraktninger, og ikke snakk om at jeg blar tilbake i denne tråden en gang til :-) .
Khayman Skrevet 28. januar 2005 #1368 Skrevet 28. januar 2005 Men gi klarere signal! (ja takk) Jeg kunne ikke vært mer enig! Jeg husker en gang jeg traff en jente på byen (var sammen med venner av oss begge) Vi hadde det kjempegøy, og lo og tullet. Da utestedet stengte, spurte jeg om jeg kunne få telefonnummer, så vi kunne dra på kino eller noe sånt... Hun sa "nei, men vi treffes sikkert igjen" Jeg ble litt skuffet, og anså det som en høflig avvisning. To uker senere var jeg på samme sted, og møtte samme dame. Jeg hilste, men hadde ikke lyst til å mase på henne siden hun hadde "avvist" meg, så jeg gikk raskt videre. Jeg gikk bort å snakket med noen venner (jenter) og ble stående en stund. Plutselig kom en kompis bort å fortalte meg at "Karianne" hadde vært der helga før for å se etter meg, og var der denne helga for å møte meg, men nå var hun skuffet fordi jeg sto å snakket med noen andre damer istedet. (Han hadde hørt dette fra venninna hennes) Jeg ble fullstendig overrsket, og gikk for å snakke med henne, men det var hun slett ikke interessert i....hun var sur og mer eller mindre ignorerte meg hele kvelden. Har aldri møtt henne siden.
hyggeligfyr Skrevet 28. januar 2005 #1369 Skrevet 28. januar 2005 Men da uten puslas fantastiske betraktninger, og ikke snakk om at jeg blar tilbake i denne tråden en gang til :-) . Det skal du jammen meg få slippe også! Og kloke ord (mine) kan jo aldri sies for ofte...
Gjest Sniken uinlogget Skrevet 28. januar 2005 #1370 Skrevet 28. januar 2005 Dæven pusla, skal si du har fått opp farten på tastene nå.... du har jo postet 3 nye innlegg før jeg rekker å trykke på refresh knappen jo Suuuuupert, stå på
hyggeligfyr Skrevet 28. januar 2005 #1371 Skrevet 28. januar 2005 Jeg kunne ikke vært mer enig! Jeg husker en gang jeg traff en jente på byen (var sammen med venner av oss begge) Vi hadde det kjempegøy, og lo og tullet. Da utestedet stengte, spurte jeg om jeg kunne få telefonnummer, så vi kunne dra på kino eller noe sånt... Hun sa "nei, men vi treffes sikkert igjen" Jeg ble litt skuffet, og anså det som en høflig avvisning. To uker senere var jeg på samme sted, og møtte samme dame. Jeg hilste, men hadde ikke lyst til å mase på henne siden hun hadde "avvist" meg, så jeg gikk raskt videre. Jeg gikk bort å snakket med noen venner (jenter) og ble stående en stund. Plutselig kom en kompis bort å fortalte meg at "Karianne hadde vært der helga før for å se etter meg, og var der denne helga for å møte meg, men nå var hun skuffet fordi jeg sto å snakket med noen andre damer istedet. (Han hadde hørt dette fra venninna hennes) Jeg ble fullstendig overrsket, og gikk for å snakke med henne, men det var hun slett ikke interessert i....hun var sur og mer eller mindre ignorerte meg hele kvelden. Har aldri møtt henne siden. Hmmm....ja, der har du det. Jeg vil også tolket det sånn som deg. Ingen tvil.
Gjest Sniken uinlogget Skrevet 28. januar 2005 #1372 Skrevet 28. januar 2005 Har lyst på hyttetur jeg (det er Fi sin skyld).... er det en singel, søt og hyggelig jente her som kunne tenke seg en weekend på hyttur til fjells med en koslig singel gutt? En sånn "la verden seile sin egen sjø" og ta det med ro tur med avslappning foran peisen med masse god mat og drikke? I'm ready :-)
hyggeligfyr Skrevet 28. januar 2005 #1374 Skrevet 28. januar 2005 Har lyst på hyttetur jeg (det er Fi sin skyld).... er det en singel, søt og hyggelig jente her som kunne tenke seg en weekend på hyttur til fjells med en koslig singel gutt? En sånn "la verden seile sin egen sjø" og ta det med ro tur med avslappning foran peisen med masse god mat og drikke? I'm ready :-) Hadde jeg vært en "singel, søt og hyggelig jente" så hadde jeg slått til med en gang! (Og om jeg var veldig hypp på hyttetur)
Gjest Sniken uinlogget Skrevet 28. januar 2005 #1375 Skrevet 28. januar 2005 Hmmm....ja, der har du det. Jeg vil også tolket det sånn som deg. Ingen tvil. Klart du måtte tolke det sånn.... om noen påstår at du burde ha skjønt det annerledes.... ja da er det garantert et kvinnfolk som påstår det
Khayman Skrevet 28. januar 2005 #1376 Skrevet 28. januar 2005 Jeg kjenner meg forresten ikke igjen i det Khayman fortalte om de to venninnene. Jeg tolker ikke så mye i vennskap som i forhold til kjærester. Jeg tror nok ikke de fleste kvinner er så ille, men jeg kjenner nesten ingen menn som er sånn. Tror kanskje menn er litt flinkere til å tolke det beste ut av det kvinner sier også når de er i forhold, men da følgelig også dårligere til å se signalene når noe går galt... Jeg har lite "statistisk materiale" som grunnlag for dette synet, bare mine egne snevre betratninger
Sniken Skrevet 28. januar 2005 #1377 Skrevet 28. januar 2005 HALLO!!!! Hei hei... har ikke du reist enda?
pusla Skrevet 28. januar 2005 #1378 Skrevet 28. januar 2005 Hmmm....ja' date=' der har du det. Jeg vil også tolket det sånn som deg. Ingen tvil.[/quote'] Vel, det ville jeg også! Sier man "nei, du kan ikke få tlf-nr mitt, men vi ses vel en gang", så avviser man personen. :oops: Er det en bra ting, altså? Ikke helt sikker på det.
Sniken Skrevet 28. januar 2005 #1379 Skrevet 28. januar 2005 Hadde jeg vært en "singel' date=' søt og hyggelig jente" så hadde jeg slått til med en gang! (Og om jeg var veldig hypp på hyttetur)[/quote']Hehe.... sett på deg en blondeparykk og rak vekk sjekkstubbene.... så skal du ikke se bort i fra at jeg er desperat nok til å si "blir'u med på tur?"
Gjest *Fiona* Skrevet 28. januar 2005 #1380 Skrevet 28. januar 2005 Khayman og hyggeligfyr - dere kan tro det eller ei, men jeg ville også tolket henne som dere gjorde... Men det kan ha vært en test da, nå vet ikke jeg hvor sannsynlig det var at dere ville møtes igjen, men det kan jo hende hun ville sjekke hvor seriøs du var. Men da burde hun ikke vært avvisende når du kom andre gang - den skjønte jeg ikke. Jeg vet bare at om jeg ikke hadde villet gi ut telefonnummeret mitt, så kan det være for at jeg ikke gir det ut i hytt og pine. Men du kunne gitt henne ditt. Er hun veldig pen? Enkelte pene jenter tar det som en selvfølge at gutta halser etter dem uansett, og venter litt for å sjekke interessen. De går glipp av masse når de faktisk da dumper borti oppegående fyrer MED respekt (og ikke minst selvrespekt) som deg; som leser signalene og lar det ligge. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAA *skadefro Fi* nå kan hun ha det så godt *vifter nølende*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå