Gjest Moonshadow Skrevet 28. januar 2005 #1341 Skrevet 28. januar 2005 Huff' date=' til Tina/Slim, dette var trist. Kjenner godt igjen det sjokket du sitter med nå ja, det er en forferdelig følelse. Du får ta vare på deg selv![/quote']Takk for det.. Det værste er å våkne å ikke huske det som har skjedd, så kommer det og smærten ruver meg opp.. Fikk bare sove to timer i natt..
Gjest GreenSky Skrevet 28. januar 2005 #1342 Skrevet 28. januar 2005 Oppe igjen allerede? Ikke bra. Fikk ikke sove så mye jeg heller.
Gjest *Fiona* Skrevet 28. januar 2005 #1343 Skrevet 28. januar 2005 :blomst_opp: til Slim. Er innom dagboken din :-) Klem Fi
Lestat Skrevet 28. januar 2005 #1344 Skrevet 28. januar 2005 God morgen folkens.... Lestat, det er overmåte hyggelig at oppmerksomheten din er konsentrert om forumet, ikke misforstå - men ser du klokkeslettet for siste innlegg...? Jeg trodde JEG har vært besatt i det siste :o Ble litt sent i går ja, og jeg er litt småtrøtt i dag. Jeg fikk besøk av en vennine, og vi ble sittende å prate til rundt 1 i natt. Så skulle jeg bare logge meg på å kikke litt, og der var Greensky, så jeg ble sittende å prate litt til. Etter det kom Tina på, og jeg måtte jo nesten slå av en prat med henne før jeg tok kvelden også...
Gjest *Fiona* Skrevet 28. januar 2005 #1345 Skrevet 28. januar 2005 Og slik gikk dagene Tror det blir behov for AK om ikke lenge - Anonyme KG'ere. Tolv trinns opplegg for avvenning. Dette kan umulig være bra :o
Gjest Moonshadow Skrevet 28. januar 2005 #1346 Skrevet 28. januar 2005 Oppe igjen allerede? Ikke bra. Fikk ikke sove så mye jeg heller. Ble lite søvn ja.. masse marerit om det som har skjedd og en sinnsykt ond følelse da jeg våknet.. Skal nedover å hente tinga mine etterpå, gruer meg litt..
Gjest Gjesten Skrevet 28. januar 2005 #1347 Skrevet 28. januar 2005 :o Skal vi slåss???? Jeg er 30, ikke 60... det er ikke som om jeg får et anfall når noen bytter ut merket på gebisslimet mitt... Og det har gått 7 uker siden vi ikke ble sammen. Han der fyren, hva-er-navnet-hans, og jeg. Lykke til med blinddate. At du tør! Morsomt!! Eg skal gni det inn dei neste to månadane, etter det kan vi godt la vere å nokon gong att nevne alder... Men faktisk, all forskning tyder på at ein stagnerer rundt 30+/- og den personen ein er då er den personen ein vil forbli visstnok. I lys av dette meinar eg altså at Litjmæ ikkje må ta det så veldig personleg at ho ikkje har klart å koble nokon endå... Det kjem når vi gamle og treige med masse erfaring finn nokon å bli kobla med på ein måte.... Har jo det eg då, han har berre så masse han vil gjere først Har ikkje sagt ja til blinddaten endå.... Veit ikkje om eg tør nei.
Gjest *Fiona* Skrevet 28. januar 2005 #1348 Skrevet 28. januar 2005 Har jo det eg då, han har berre så masse han vil gjere først Velkommen i klubben - "du er kvinnen i mitt liv, altså, men gidder du å vente litt? Litt opptatt nå. Snakkes senere, altså! Jeg hadde sagt fra hvis jeg ikke vil mer!" Hva het den boka? Kvinner fra Venus, menn fra... uidentifisert ikke enda oppdaget planet ytterst i hvilket solsystem?
Sniken Skrevet 28. januar 2005 #1349 Skrevet 28. januar 2005 Øhhh.... er det ikke oppdaget hvor vi kommer fra enda? :o Hmm, merkelig dette her.... vi menn er da veldig enkle og lett å forstå.... det er jo dere kvinner som skal være vanskelig å vite hvor man har hen *skjerp-dere*
Gjest *Fiona* Skrevet 28. januar 2005 #1350 Skrevet 28. januar 2005 Tror du har et poeng. Dere er så jævla enkle at det hele blir svært komplisert oversatt til det VIRKELIGE LIV her hvor resten av oss befinner seg... *VIFTER*
hyggeligfyr Skrevet 28. januar 2005 #1353 Skrevet 28. januar 2005 Altså - jeg er overbevist om at Sniken har rett her. Vi er overenkle til tider, men vi blir akk så analysert. Var sammen med ei en gang som analyserte alt som skjedde mellom oss, og konklusjonen ble som regel at jeg hadde gjort noe som gjorde at ting ble feil. Jeg kunne bare nikke og si "ok" (jeg var litt naiv den gangen), men jeg skjønte ingenting av hvordan hun kom fram til de konklusjonene. Det hørtes jo riktig ut når hun analyserte, men sånn i ettertid har jeg bare tenkt "hæ?!". Jeg gjorde strengt ikke så mye ut av ting, men var opptatt av hver eneste nyanse mellom oss. Om jeg var litt fraværende i telefonen en dag (noen dager er man bare ikke pratsom) og ikke mitt vanlige lystige jeg, så ble det nesten oppfattet som om jeg ikke var glad i henne mer. Nå sier ikke jeg at dette er vanlig oppførsel, men at dere vakre og intelligente vesener har det med å overanalysere vår enkle sjeler, det er det vel ingen tvil om. Kvinner kommer fra Venus, menn kommer fra potetåkeren bak huset.
pusla Skrevet 28. januar 2005 #1354 Skrevet 28. januar 2005 Nå sier ikke jeg at dette er vanlig oppførsel' date=' men at dere vakre og intelligente vesener har det med å overanalysere vår enkle sjeler, det er det vel ingen tvil om. Kvinner kommer fra Venus, menn kommer fra potetåkeren bak huset. [/quote'] Er du så sikker på at det ikke er vanlig oppførsel?? Neida, så ille tror jeg ikke vi er, men ja, vi analyserer. Men jeg synes ikke dere menn er så himla enkle som dere skal ha det til, jeg! Det jeg har vært borti av dere det siste året, har jeg iallefall ikke forstått stort av (men det er kanskje fordi jeg har forsøkt å analysere det????).
hyggeligfyr Skrevet 28. januar 2005 #1355 Skrevet 28. januar 2005 Er du så sikker på at det ikke er vanlig oppførsel?? Neida, så ille tror jeg ikke vi er, men ja, vi analyserer. Men jeg synes ikke dere menn er så himla enkle som dere skal ha det til, jeg! Det jeg har vært borti av dere det siste året, har jeg iallefall ikke forstått stort av (men det er kanskje fordi jeg har forsøkt å analysere det????). Nettopp.
pusla Skrevet 28. januar 2005 #1356 Skrevet 28. januar 2005 :klø: Hva mener du med DET da, hyggeligfyr??
hyggeligfyr Skrevet 28. januar 2005 #1357 Skrevet 28. januar 2005 :klø: Hva mener du med DET da' date=' hyggeligfyr??[/quote'] Det du sier! Men kanskje ikke. Kanskje er vi mer kompliserte enn vi tror.
Khayman Skrevet 28. januar 2005 #1358 Skrevet 28. januar 2005 Jeg tror vi er inne på den store forskjellen her.....analysene. Tror ikke menn er enklere, eller dårligere til å tolke signaler....det er åpenbart at begge kjønn er ganske elendige på å tolke signalene fra det motsatte. Hører jo ofte at menn ikke skjønner hintene fra kvinner (som er åpenbare for andre kvinner). Innimellom er den mannen meg. Men jeg har like ofte sett kvinner som ikke oppfatter svært tydelig interesse fra en mann (og i ettertid lurer fælt på om hvorfor han virket så uinteressert.) Jeg regner ikke med drita fulle menn som ikke tar hint (om å dra dit peppern gror osv...) De er ikke tilregnelige. Årsaken til "enkel/komplisert" forskjellene tror jeg ligger i viljen til å analysere. De fleste menn tar en enkel analyse av det som har skjedd, nøyer seg med den, og velger den mest positive tolkningen. Mange kvinner jeg kjenner, fortsetter med analysen mye grundigere, og da kan man finne mange signaler, selv om de ikke er der. Og (ofte) velges den mest negative tolkningen. Vet ikke hvordan det er sånn, men har opplevd det gang etter gang. Har to venninner (en gang beste venninner) begge er utrolig flotte kvinner, men de tolker hverandre så dårlig. Den ene kommer med en uttalelse. Den andre tolker det litt negativt. (selv om det var ment positivt) Tilbake kommer det en ny uttalelse som kommenterer den (antatt) negative uttalelsen. Dette blir tolket verre enn det var ment, og så har vi det gående. Det gikk flere år der de nesten ikke snakket med hverandre pga dette. De har begge tolket mine uttalelser i verste mening flere ganger, men da sier jeg bare. "Du kjenner meg, vi har vært venner i mange år....det er vel åpenbart at jeg ikke mente det sånn" Så er den saken lagt påhylla. Det tok meg flere år å få dem til å bli venner igjen.
hyggeligfyr Skrevet 28. januar 2005 #1359 Skrevet 28. januar 2005 Tror nok du er inne på noe der altså. Har ofte følelsen av at jenter gir langt mer subtile signaler når det gjelder oss menn, men forventer at vi skal skjønne de. Mens når vi gutter "prøver oss" så er vi kanskje overtydelige og mange jenter blir litt skremt. Jeg er forøvrig den første til å innrømme at jeg ikke er flink til å ta signaler fra jenter, fordi jeg ikke går så mye med radaren ute (noen som lurer på hvorfor jeg har vært single så lenge? hehe) og leter etter signal. Man må altså ta litt klarere initiativ overfor meg. Hvis man skal sjekke opp meg, er det beste uansett å flørte direkte og med humor og samtidig ha en uforpliktende tone. Jeg blir som andre litt blokkerende om man er for overtydelig. Samtidig som jeg ikke tar små hint, siden jeg ikke klarer å tolke om det er en innbydelse til mer eller bare et flørtende smil i forbifarten. Men gi klarere signal! (ja takk)
pusla Skrevet 28. januar 2005 #1360 Skrevet 28. januar 2005 Det var liksom ment som en morsomhet da, men det var kanskje ikke så lett å se.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå