Gå til innhold

Singel

Fremhevede innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet
Hi, hi, reknar med det er Fi, Lestat, Litjmæ og meg du tenkjer på då, men vi har faktisk aldri møtt kvarandre!!

Men jeg har møtt Lestat. :wink::)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, og bare for å ha det sagt. Greensky er ei pensmartmorsom dame for å bruke Fiona terminologi :wink:

Greensky har møtt Khayman også forresten (dagen før han ble Khayman her).

Skrevet
Fraværende? Hehe. Fortsatt sjokkert over at jeg ved å være borte 19 timer kan regnes som fraværende!  :tunge1:

Hehe, forsåvidt godt poeng. Jeg regner graden av fraværende etter hvor høyt damerne skriker "hvor har det blitt av han " jeg. Sånn sett skulle man tro du hadde vært borte lengre :ler:

Leste du hadde en bra feiring nylig. Fest til langt på morgenkvisten og en observasjon over at høyere stillingsbetegnelse gå bedre respons hos damene.

Har du et spennende prosjekt på gang, eller var det bare en ONS greie, eller kanskje rett og slett en generell betrakning ?

Skrevet

KUN en generell betraktning. Jenter som tidligere har syntes jeg var en ålreit fyr, men kanskje ikke helt tenkt over så mye annet, virker plutselig å se på meg med nye øyne nå som jeg har blitt en "viktig" person. Det er bare signalene og blikkene jeg får, ikke noe annet spennende (ennå).

Gjest GreenSky
Skrevet

Jepp, mange jenter tenker slik. Men, på den annen side, slik var det for meg også, da jeg ble mellomleder.

Skrevet
KUN en generell betraktning. Jenter som tidligere har syntes jeg var en ålreit fyr' date=' men kanskje ikke helt tenkt over så mye annet, virker plutselig å se på meg med nye øyne nå som jeg har blitt en "viktig" person. Det er bare signalene og blikkene jeg får, ikke noe annet spennende (ennå).[/quote']

"Keep us posted" i alle fall. Jeg unner deg virkelig en opptur på damefronten nå. Du virket jo nesten litt oppgitt her til tider :ler:

Hmm, jeg ser to mulige forklaringer på fenomenet dere nevner jeg.

1. Økt selvtillitt pga mer ansvar, noe som igjen gjør at man blir lettere lagt merke til.

2. Darwinistisk - Refleksen for å jakte på "Alfa hannen/hunnen" henger igjen.

Jeg leste forøvrig en morsom undersøkelse for noen år siden. Et testpanel bestående av damer uten barn, og et bestående av damer som hadde født, ble presantert ett sett med bilder av menn. Damer uten barn hadde en klar dragning mot menn med maskuling ansiktstrekk, mens damer med barn i stor grad foretrakk menn med mer myke trekk.

Og det var kveldens digresjon....

Gjest GreenSky
Skrevet

For min del var det nok økt selvtillitt. Men også... Jeg vet ikke. Mange gutter som blir overrasket når jeg sier at jeg jobber i vaktselskap. Sikkert fordi jeg ikke er noe særlig maskulin. :sexy::wink: Men overaskelsen blir større når jeg sier at jeg sitter i mellomledelsen. Jeg tror en del menn føler seg litt truet. Så jeg liker seff den type menn som ikke har noe i mot sterke, selvstendige kvinner. :) Ikke noen puslete husmor her i gården, nei. :wink:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Får jeg være med i gjengen? Ble singel for noen timer siden :cry:

Gjest GreenSky
Skrevet

Vil du snakke om det? Ble lei meg på dine vegne, nå. :(

Gjest Moonshadow
Skrevet
Hva! Trøste og klemme på Tina!

Takk Greeny.. Det er ikke mye gøy..

Gjest GreenSky
Skrevet

Skal skrive en PM-til deg, jeg... Bare vent litt.

Skrevet

Neeeeeei, faen og !

Ja klart du kan få være med i klubben. Skal passe på deg vi. Vi kan faktisk brukes til det meste, alt fra trøst til å prøve og blåse litt humor inn i hverdagen.

:klem:

Gjest Moonshadow
Skrevet
Neeeeeei, faen og !

Ja klart du kan få være med i klubben. Skal passe på deg vi. Vi kan faktisk brukes til det meste, alt fra trøst til å prøve og blåse litt humor inn i hverdagen.

:klem:

Takk for det :):cry:
Skrevet

Jeg blir her i morgen og mesteparten av helgen, så vi prates litt mer senere. Dette var trist nytt :-( .

Si ifra hvis du trenger en skulder å gråte på el. Ikke for det, regner med Greensky er der allerede.....

Gjest Moonshadow
Skrevet

Tusen takk.. Håper bare det værste skjokket og den intense smærten gir seg snart..

Gjest ii Fiona
Skrevet

Lestat, det er overmåte hyggelig at oppmerksomheten din er konsentrert om forumet, ikke misforstå - men ser du klokkeslettet for siste innlegg...?

Jeg trodde JEG har vært besatt i det siste :o

Heisan, Greensky, koselig at du er innom igjen. Med nick og greier denne gangen ;-)

Bli med på treff?

Attegløyma...

Eg meina, ho er 30 år, ikkje lett å snu opp ned på alt mogleg på nokre månader då vel!!

:o Skal vi slåss????

Jeg er 30, ikke 60... det er ikke som om jeg får et anfall når noen bytter ut merket på gebisslimet mitt...

Og det har gått 7 uker siden vi ikke ble sammen. Han der fyren, hva-er-navnet-hans, og jeg.

Lykke til med blinddate. At du tør!

Skrevet

Huff, :klem: til Tina/Slim, dette var trist. Kjenner godt igjen det sjokket du sitter med nå ja, det er en forferdelig følelse. Du får ta vare på deg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...