Gå til innhold

Singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun er nå søt og da, hun er nok veldig redd for at dere skal skremme oss vekk. Jeg kan på en måte forstå det også, etter hva jeg har lest, men. :ironi: (jeg slang den på for sikkerhetsskyld).

Men nå som jeg er her, da forsvant hun da. Var det strikke hun skulle?? Hva slags prioritering er det? :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, var plutselig bare meg og Attegløyma igjen her. Så skulle faktisk det....

Uvanlig rolig her i kveld faktisk

Gjest Gjesten
Skrevet

Pff, strikking er oppskrytt. Ikkje det at eg har strikka siste timen, (har skrive e- post :wink: ) men eg er ganske sikker på at det er oppskrytt ja. Ikkje fordi det berre var oss att at eg forsvann Lestat, korspåhalsen, hadde nokre dårleg samvit e- postar, men no er alt i orden att.

Pusla og Helene: Kos å sjå dåkke her damer, vi har jo blitt beskylda for å jage vekk folk før, så eg blir jo litt bekymra kan du sei.

Så, hva skjer'a??

Gjest *Fiona*
Skrevet

HER SKJER DET INGENTING HVIS DU LURTE :kjempesinna:

Klart jentene er med oss, men de HAR et liv de vøttø, UTENOM.

Sånn, sjokolade og rødvin. Fin kombinasjon, helt Fedon.

Flere som vil bli med i Sølibatfilialen, en egen avdeling i Singelklubben for dem som HAR elskere - men bare ikke får bruke dem...? Jeg er adm.dir der. Attegløyma, du er vel med? :sjarmor:

Gjest Gjesten
Skrevet

Har sagt opp Norge- elskaren, han blei litt territorial kan du sei. Men han på feil side av kloden gir meg jo ikkje mykje til sex heller, så jaudå, er med eg. Kan eg vere viseadministrerande direktør?? Syns det er så kul tittel!!

Skrevet

Trenger ikke noe fin titel jeg - ydmyk tjener og sexslave holder lenge :sjarmor:

Uff, det begynner visst å bli lenge siden...

Skrevet

Jeg tror jeg må lede Lestats oppmerksomhet i en annen retning, ellers blir det fort grisete her inne :o . Så jeg spiller ut det andre kortet som funker på menn.....MAT....

Jeg har laget middag, og nå skal Lestat spise om han vil eller ikke......

Tenk på det damer, etter en stund kommer han (og jeg) tilbake med masse energi, pågangsmot og alt det andre som menn skal ha (fyll inn selv)

Gjest Gjesten
Skrevet

Så fint!! Kos dåkke, så snakkast vi seinare. Eg er blitt så avhengig av KG at eg har begynt å ete Grandiosa.. :roll:

Skrevet

Pøh, sette mat over kvinner. Khayman er ikke god altså. Lasagne kan da spises med en hand det... :ler:

Prøve å fremstille meg som en gris også - dirty play !

Skrevet

Klart jentene er med oss, men de HAR et liv de vøttø, UTENOM.

:enig_animasjon: :ler:

Jeg har et slags liv, jeg går mellom pc og tv her! Og sånn går dagan.

Jeg kvalifiserer ikke til å være med i den klubben deres der, for jeg har ingen elsker jeg ikke kan bruke, jeg. Men det er egentlig like greit.

Er litt :kjempesinna: selv i dag. Mannfolk! (ikke de jeg har sett her sålangt da, for so far so good der).

Skrevet

Greit å ville ha i pose og sekk, men jeg synes for min del at man ikke bør nyte mat og kvinner samtidig.

Med mindre det er bratwurst man spiser, og kvinnen er kravstor.

Gjest Gjesten
Skrevet

Eg er litt sånn :heiajente: i dag eg, har hatt så mange kjekke unge menn på jobb i dag, ein haug med gentlemen.

Skrevet

Hyggelig for deg det, attegløyma. Jeg unner deg det!

Jeg har ikke vært på jobb, jeg, stakkars syke pusla. Det positive med det er at jeg har fått vært litt her og funnet ut av denne ville tråden istedet.

Gjest Gjesten
Skrevet

Takk Pusla :-)

Fi: du veit jo at eg stadi omgåast kjekke, unge menn!! :wink:

Gjest *Fiona*
Skrevet

Ja, og jeg vasser i dem, jeg er ubrukelig til å finne noe som er eldre enn 25 - hvor er det de gjemmer seg for faen??? Hva er det med yngre gutter og meg egentlig? *freser*

Skrevet

Jeg får visst ikke tid til å prate med dere i kveld heller :cry:

For mye som må gjøres. Sånn er singellivet innimellom for meg. Men kommer sterkere tilbake, det lover jeg 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...