Gå til innhold

Singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok, folkens. Signer off nå. Rettere sagt; stempler ut. Forlater skipet. Reiser hjem.

Hvis jeg finner ut at det har kommet ti nye sider før i morgen ettermiddag (ikke på jobb i morgen grunnet sjøslag med nye kolleger i kveld -deilig med fleksitid), så blir jeg litt....eh...pasifisert?

Hepp!

(og pusla: jeg er god på trøsting... :sjarmor: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, Lestat :blomst_opp:.

Litt redd for å være hyggelig mot mannfolka her, i tilfelle noen liker dem fra før og blir kjempesure, men lar det stå til.

Gjest *Fiona*
Skrevet

Skulle til å si det isted, skulle tro det var fredag.

Og pusla - grunnen til at jeg nevnte det med flaggene akkurat i det innlegget var nettopp for å unngå at du skal tror vi er territoriale her - her er nemlig alle like territoriale på nøyaktig like sviktende grunnlag hele gjengen :ler: så bare stå på... og vær klar over at det forpplikter, hvis det er full klaff med en fin fyr herfra får du 4 fly forbanna brudepiker med på kjøpet :hoho:

Skrevet
:ler: Jeg tok ikke den Fi, sorry, for jeg så ingen flagg. Jeg er litt forvirra og treg, beklager det.
Gjest Litjmæ
Skrevet
Jeg er litt forvirra og treg, beklager det.

Så fint da, da er du akkurat som alle vi andre ;)

Gjest Gjesten
Skrevet

Belag dåkke på langhelg, eg har herved invitert Fi til overnatting heile helga!! Nokre andre spørsmål??

Gjest *Fiona*
Skrevet

Hurra for deg som gjeeester får

ja deg vil vi fint traktere

alle i ring omkring deg vi står og ser når du vil raljere

hoppe rundt i høyet hvem vil du ha?

husk å ta av skoa da går det nok bra

ønsker deg av hjerte verdens beste helg og si meg hva du trenge rmere -

Gratulereeeeeeeeeee!

Æ glær mæ sjø!!

*smask'

Gjest Gjesten
Skrevet

Trur dette blir heilt toppers eg!! Og eg pleier alltid ta av meg skoa før eg går til køys, uansett kor animert eg er faktisk!!

Gjest *Fiona*
Skrevet

Animert, hahahhahahahaa - da så jeg for meg han lille duden - :enig_animasjon:

*tørker lattertårer - eller?*

puh. synd det er så lenge til.

Gjest Gjesten
Skrevet

He, he, han e jo nesten litt opphissande for meg som lever i totalt sølibat for tida... :roll: Det er liksom det næraste eg kjem nåken som gjer :enig_animasjon: Stusseleg er det faktisk!! Lenge til treff ja... Men når det er så mange populære, flotte, uavhengige vaksne til stades så må ein nesten planlegge fire veker fram i tid trur eg.

Skrevet
.... for meg som lever i totalt sølibat for tida...

Jeg også, jeg er faktisk den eneste edsvorene trønderske fransiskaner monken...

:ironi:

Gjest Gjesten
Skrevet

Men dåkke, har Helene vore og presentert seg her no?? Trur de vi skremte henne vekk eller :oops: Det er jo litt dumt i så fall...

Skrevet

Mulig de nye ble litt skremt ja, men også mulig de følger med tråden og hopper inn på et passende tidspunkt...

Jeg prøvde å advare om at vi til tider kunne bli litt interne, vi får se antar jeg.

Og hvis noen lurer:

:velkommen:

Gjest Gjesten
Skrevet

Dei følger nok berre med ja, og kjem sterkare tilbake med tida. Skremmande så mykje tid eg brukar her :o

Skrevet

Joda, men mye mer fornuftig å sitte her på kveldstid å prate litt i stedet for å bare sitte og glane på TV. Langt mere sosialt....

Skrevet

Hei, jeg er ikke skremt bort, men jobber til forskjellige tider og har akkurat kommet inn døra. Må legge barn og forberede morradagen før jeg kan sette meg ned å kose meg med KG :wink:

Skrevet

Jeg kan ikke snakke for Helene, men jeg har iallefall ikke blitt skremt. Jeg har bare hatt besøk. Men det er kanskje en fordel å si fra om fravær her, har jeg sett.

Og Lestat, du har rett, det er liksom litt sosialt, selvom man sitter alene i sin egen stue.

Skrevet

Hehe, Attegløyma var litt bekymret for dere for noen timer siden. Hyggelig at dere er tilbake....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...