Gå til innhold

Singel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vel, er vel noen flere enn meg ja. Khayman i alle fall. Muligens Sniken, Hyggeligfyr Gyldenløwe. Det er vel Fiona som har den fulle og hele oversikt. Og ja, hvis noen har tolket det til noe annet enn en hyggelig "get together" så har jeg enten blitt feiltolket eller ikke uttrykt meg klart nok...

Er ikke forespurt engang, jeg ass ... :tunge1:

Dessuten lurer jeg på om mine singel-dager er ferd med å renne ut, spørs om ikke frøkna ville kunne ta et "singeltreff" litt ille opp :ler: Et par øl kun derimot ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par øl kun derimot ...

Ja, men det er jo det vi snakker om.

Merkelappen "Singeltreff" ble benyttet fordi tanken på å treffes startet i tråden "Singel"....

Nå gir jeg snart opp her altså. Kan dere vennligst slutte å overdramatisere og henge med på en pils og få et ansikt til nickene....

Gjest Litjmæ
Skrevet
Merkelappen "Singeltreff" ble benyttet fordi tanken på å treffes startet i tråden "Singel"....

Jasså ja. Så sånn er det om rett person spør ja. Var liksom aldri aktuelt for min del å komme da siden det var singeltreff. Skjønner hintet jeg ass :roll:

:ironi::ler:

Skrevet

Jasså ja. Så sånn er det om rett person spør ja. Var liksom aldri aktuelt for min del å komme da siden det var singeltreff. Skjønner hintet jeg ass :roll:

:ironi::ler:

Eh ?

Fanden til mye kludder det ble nå da :hoho: . Nå skal jeg bare holde helt kjeft jeg (som jeg som kjent er så god til) og vente på liste fra "koordinatoren". Heldigvis slipper jeg unna med å lage til selve festen.....

Skrevet

Det er så lett å være tøff i kjeften her inne vet du, når man er mer eller mindre anonym, men så blir det plutselig kjempeskummelt når man skal leve opp til dette i RL. Kjent fenomen!

Skrevet

Har da vært på KG-treff før jeg. Var bare hyggelig :) Ikke noe å bekymre seg for det. Bra folk!

(De ligger alle begravet i hagen min :eeeh:)

:ler:

Gjest *Fiona*
Skrevet

Herlighet, her har jeg et par timer fri og så klarer dere å komme i bråk :ler: *vifter*

Gyldenløwe, det var med tanke på denne nye affæren din jeg ikke tenkte på deg som Singel, sorry :oops: Jeg har heller ikke fått sendt PM til alle som er påtenkt, derfor håper jeg at de som er intr sender meg en PM selv hvis jeg er treg.

Jeg begynner å riste meg inn i HELT singel modus igjen og det føles i grunnen ganske ok.

Datoen ser ut til å passe, og Lestat; seff klarer vi både fredag og lørdag :sjarmor: (skal høre med Attegløyma om hun orker overnattingsbesøk hele helgen).

Skrevet

Puh, takk for at du kom tilbake.

Jeg har nå fått bekreftet at jeg ikke akkurat er den fødte administrator, så jeg holder meg til praktikaliteter jeg :hoho:

Skrevet

Jepp

Men en ting er jeg sikker på. Ett eller annet skal skje, en eller annen gang i løpet av første kvartal, i en eller annen form, og sannsynligvis i Oslo - tror jeg i alle fall.

Og morro blir det !. Det er jeg helt sikker på...

:hoho:

Gjest Litjmæ
Skrevet
Og morro blir det !. Det er jeg helt sikker på...

Jasså, så du er helt sikker? Det må det da gå an å gjøre noe med... :grinele: Og forresten, hvorfor har du ikke vifta med pekefingeren til Fi etter forrige utsagn om helt singel?

Frøken, du skal ut med hjertet i hånda i kveld først vet jeg. :fy:

Skrevet

Hva?! Er jeg borte i to dager og så har det kommet ti nye sider og snakk om singeltreff (send meg gjerne en PM og ikke skriv det i forbifarten!), krav om at gutter skal være veltrente året rundt og drive kiting og gå i riktig klær? Var det riktig oppsummert? ;)

Punkt Hyggeligfyr må gå i gjennom:

1. Tren masse fram til 26. feb (som passer bra siden jeg skal på Trail of Dead 25. på RF - se punkt 2) og bli kvitt den lille ølmagen. Må vurdere to timer på ergometersykkelen hver dag i stedet for en halvtime. Eller kanskje drite i det og gjøre det klart at man får ta meg som jeg er.

2. Skryt enda mer av min musikkinteresse på KG - folk har kanskje ikke fått med seg at jeg er musikkjournalist på si, synger i eget knalltøft rockeband og har blitt daglig leder på en konsertscene

3. Finn ut om jeg har lyst til å bli som de kvalme værmeldergutta på TVNorge som driver med kiting. Vurdér om det er noe vits ifh til å sjekke opp nysingle jenter - det finnes kanskje alternativ?

4. Klær i orden. Favorittoutfit: Slitte dongeribukser (også kjent som olabukse), svart t-skjorte med alskens deilige band + et beskjedent naglebelte

5. La være å gro håret igjen for få rufsete hår (det er forøvrig ikke mulig) - fortsett med å trives med nestenskinna hode

6. Opplyse om at jeg er høgskoleutdannet, trives som skuespiller i både revy- og teater og er utstyrt med noen morsomme gener (som ikke alltid virker, men som oftest) og godt humør

7. Fastslå at jeg ikke er så nevrotisk som det som har blitt antydet på KG. En gedigen misforståelse! (eller er det det...nei! Jo, kanskje...vent nå...men...eh, kan noen hjelpe? Faen. Nei nå dreit jeg meg ut. Neida. Jo. Ok. Nei!)

Skrevet
:vinke: til hyggeligfyr. Tror jeg er litt :hjerter2: allerede altså.
Skrevet
hvorfor har du ikke vifta med pekefingeren til Fi etter forrige utsagn om helt singel?

Jeg synes i grunn jeg har gjort det nok :o . Jeg tror faktisk hun klarer å finne ut av resten selv nå jeg.....

Men kommer det ønske om å bidra i en analyse så skal jeg selvfølgelig slenge meg på jeg :ler:

Skrevet
:vinke: til hyggeligfyr. Tror jeg er litt  :hjerter2: allerede altså.

Hihi (kremt...jeg mener hehe). :sjarmor:

Gjest Litjmæ
Skrevet

Jeg synes i grunn jeg har gjort det nok :o . Jeg tror faktisk hun klarer å finne ut av resten selv nå jeg.....

:ler: Hva sier du Fi - fikser du det? ;)

Skrevet

Det var det derre musikk-greiene som gjorde det, i tilfelle du lurte, hyggeligfyr :wink: .

Skrevet

:o for en tråd, her svarer man lynkjapt (okey, sånn rimelig raskt da) på innlegget over, og innen man har trukket ok-knappen, så har det ramlet inn minst et nytt innlegg imellom og det man skrev ser ut som det er tatt helt ut av sammenheng.

Skrevet

Snedig med sånn varsel vettu! Men kan bli vel mye av og til, og plutselig så får du ikke varselet igjen og så har det kommet ti nye sider. Ikke helt skjønt det der ennå.

Men musikkgreiene ja - det er min store styrke, hehe. Har i hvertfall peil, det skal jeg ha. :)

Og så er jeg vanvittig sjarmerende - når jeg bare kommer på at det kan man være. Men humøret har tatt seg opp enormt i det siste, så jeg tror alle skal få nyte godt av det fremover... :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...