Gjest Lilleulv Skrevet 26. januar 2005 #1163 Skrevet 26. januar 2005 18 åring, hahahahahahahahahahaaa Er de ikke søte i den alderen så vet ikke jeg. Kunne gjerne skampult en sånn en bare for å se uttrykket hans etterpå, men alt i alt har til og med JEG kommet meg over den gruppa (ikke så langt over men litt ) Jeg har vært ute med ymse aldersgrupper - det er 19 år mellom den eldste og den yngste jeg har vært sammen med, og de to var rett etter hverandre DET var - annerledes :o Men jeg må si jeg bare tar av meg hatten for effektiviteten din, Lilleulv, det tempoet der har jeg ikke hatt siden russetiden tror jeg Har du det litt bedre idag? øyh, det er ikke meg som er effektiv!! jeg har ikke gjort noe jeg. joda det går bedre, fått meg et sted å bo litt og sånn...
Gjest Litjmæ Skrevet 26. januar 2005 #1164 Skrevet 26. januar 2005 joda det går bedre' date=' fått meg et sted å bo litt og sånn...[/quote'] Godt å høre
Helene Skrevet 26. januar 2005 #1165 Skrevet 26. januar 2005 Hei, her er nytt medlem av singelklubben. Har rukket å bli skilt, så har vært alene i 1,5 år nå. Er 35 år. Helene
Lestat Skrevet 26. januar 2005 #1166 Skrevet 26. januar 2005 Hei, her er nytt medlem av singelklubben. Har rukket å bli skilt, så har vært alene i 1,5 år nå. Er 35 år. Helene Hei og velkommen. Morsomt med litt nyrekrutering her i klubben. De mest aktive her har vel Attegløyma introdusert lengre oppe på siden, så det hopper jeg over. De siste par dagene har det faktisk kommet flere nye her, og jeg håper alle finner seg til rette. Hvis "den harde kjerne" her blir for intern så får dere pirke oss litt på skuldra, eller rett og slett be oss holde kjeft litt . Det hender at vi tar av litt når det gjelder usakelige digresjoner og avsporinger, men trivelig gjeng. Det hender også at en og annen "gjest" dukker opp for å se om vedkommende kan lage litt kvalm, men sånn er det i grunn i mange tråder her. Bare å ignorere de så kjeder de seg og går å leker et annet sted. Ellers er det et singeltreff/fest under planlegging. Så langt er datoen satt til 26.2 og stedet er Oslo. Send en PM til Fiona hvis du har lyst til å være med. Velkommen
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #1167 Skrevet 26. januar 2005 Kjempeflott tråd syns jeg selv om jeg ikke er singel da :-) Men til dere single jenter som frekventerer denne tråden, det gjør dere lurt i tror jeg. Tror rett og slett at de guttene som er seriøse og deltar i debatter her på KG, har en masse å tilby en jente. Ja, jeg kan faktisk bekrefte at dette er tilfellet da min kjæreste er "håndpplukket" herfra og han er det beste som har hendt meg Han var også en aktiv person her inne i sin tid, og han viste seg å være like fantastisk som det inntrykket mange fikk av han her inne.
Gjest Gjesten Skrevet 26. januar 2005 #1169 Skrevet 26. januar 2005 Hei Helene, fint du tok imot invitasjonen Fi: Klart eg kan skaffe meg ein unge ute på by'n, men det er jo ganske så dårlig gjort!! Då er det jo meir fair å kjøpe sperm, ikkje sant? Då slepp eg og innblanding frå ein eller annan dust av ein mann som trur at han kan få vere med og oppdra min unge Jøss, og jøss, ser ut som om singeltreffet blir ein realitet veldig fornøgd. De som er registrerte og single: Send ein PM til Fi om de vil vere med, så skal de bli oppdatert. Men no treng i faktisk snart fleire menn, det er snart for mange damer her... Eller kanskje de menna som er her har single kompisa de kan ta med
Lestat Skrevet 26. januar 2005 #1170 Skrevet 26. januar 2005 Men no treng i faktisk snart fleire menn, det er snart for mange damer hermed Neah, et par kvinner til så er fordelingen fin den... Må jo ha noen til resten også når jeg stikker av med deg og Fiona . Hmm, okey da. Har vel et par kompiser som kan kalles inn hvis det blir nødvendig...
Gjest *Fiona* Skrevet 26. januar 2005 #1171 Skrevet 26. januar 2005 Takker og bukker Jeg tviler ikke på hvor mye mann du er, Lestat, ikke misforstå... men nå har Attegløyma og jeg mailet litt utenom... og det er bare et stalltips; men det kan hende du vil angre på det om du ikke har noen flere karer i back up... det er for mye forlangt av en mann å hanskes med oss to helt alene, det er jeg ganske så sikker på Men egentlig er det jo ikke noe dating service vi driver heller da - vi er jo bare en gjeng oppegående folk som vil ha det litt gøy. Om det blir noen kaniner her og der så er jo det morsomt, men la nå ikke DET være vinklingen, det kan jo fort bli litt anstrengt, det blir så feil utgangspunkt for å møte noen.
Lestat Skrevet 26. januar 2005 #1172 Skrevet 26. januar 2005 Men egentlig er det jo ikke noe dating service vi driver heller da - vi er jo bare en gjeng oppegående folk som vil ha det litt gøy. Ikke :o Neida, slapp helt av. Jeg hengte meg bare på Attegløyma sine utsagn om behovet for flere menn jeg . Hmm, begynner Fiona å få kalde føtter nå... Vi er ikke gjeng med perverse seriemordere i Oslo altså.....
Gjest attegløyma i.i. Skrevet 26. januar 2005 #1173 Skrevet 26. januar 2005 Neidå, ingen kalde føter trur eg, men kanskje litt reservert når det gjeld den flørtinga, kan jo tenkast at det berre blir fyll Kjekt blir det nok uansett, det er eg sikker på!! Og så får vi no berre fortsette å rekruttere!!
pusla Skrevet 26. januar 2005 #1174 Skrevet 26. januar 2005 Gjerne flere menn! Har sålangt bare sett Lestat prate her jeg, og hvis han skal "ta seg av" attegløyma og Fi, så kan jeg kanskje trenge, tja skal vi si, fire-fem kjekke mannfolk å prate/flørte/tulle med. Eller bare mennesker, egentlig. Må det være sjekke-press da? (alt skrevet under forutsetning at puslete pusla tør å komme, da, helt fersk på denne tråden som hun er).
Gjest *Fiona* Skrevet 26. januar 2005 #1175 Skrevet 26. januar 2005 Hmm, begynner Fiona å få kalde føtter nå... Vi er ikke gjeng med perverse seriemordere i Oslo altså..... He-he, jeg nei... prestasjonsangst, heter det. Neida, jeg vil bare vi skal ha det gøy jeg, hvis det er noen konstellasjoner på forhånd kan jo fallhøyden bli større, gevinsten størst hvis man stille rmed nullforventning liksom. Sikker på du bare erter meg, jeg tor du skjønte hva jeg mente- Som Oslo jente ville jeg jo ikke drømme om at det fantes kriminalitet i Oslo i det hele tatt faktisk spør hvem du vil om hva jeg synes om Oslo. Oslo er undervurdert, skal jeg si deg.
Lestat Skrevet 26. januar 2005 #1176 Skrevet 26. januar 2005 Sikker på du bare erter meg Og forøvrig er jeg enig med deg. Men det var så stille her i dag at noen måtte jo prøve å jazze opp stemninga litt da
pusla Skrevet 26. januar 2005 #1177 Skrevet 26. januar 2005 Som Oslo jente ville jeg jo ikke drømme om at det fantes kriminalitet i Oslo i det hele tatt faktisk spør hvem du vil om hva jeg synes om Oslo. Oslo er undervurdert, skal jeg si deg. My kind of girl
Lestat Skrevet 26. januar 2005 #1178 Skrevet 26. januar 2005 Gjerne flere menn! Har sålangt bare sett Lestat prate her jeg, og hvis han skal "ta seg av" attegløyma og Fi, så kan jeg kanskje trenge, tja skal vi si, fire-fem kjekke mannfolk å prate/flørte/tulle med. (alt skrevet under forutsetning at puslete pusla tør å komme, da, helt fersk på denne tråden som hun er). Vel, er vel noen flere enn meg ja. Khayman i alle fall. Muligens Sniken, Hyggeligfyr Gyldenløwe. Det er vel Fiona som har den fulle og hele oversikt. Og ja, hvis noen har tolket det til noe annet enn en hyggelig "get together" så har jeg enten blitt feiltolket eller ikke uttrykt meg klart nok... Man skal vel kanskje ikke fleipe med slike seriøse ting
Gjest Fjollita Skrevet 26. januar 2005 #1179 Skrevet 26. januar 2005 Jeg er også enig.... vi trenger ikke å ha sex hele tiden... det blir tid til en liten ølpause innimellom sikkert, man blir jo tørst av alle knullingen vet dere :oops: nei da, skal ikke tulle jeg, var bare i litt erte humør!
pusla Skrevet 26. januar 2005 #1180 Skrevet 26. januar 2005 Man skal vel kanskje ikke fleipe med slike seriøse ting Joda, det er akkurat det man skal! La folk bli litt svette og få litt prestasjonsangst!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå