Gjest Lilleulv Skrevet 25. januar 2005 #1141 Skrevet 25. januar 2005 ingen ulv/løwe nei, nå må dere roe dere ned. har dere ikke lært at dere ikke skal rope ulv?
Gjest Litjmæ Skrevet 25. januar 2005 #1142 Skrevet 25. januar 2005 *hvisker* ulv? har du det bra i dag?
Gjest Lilleulv Skrevet 25. januar 2005 #1143 Skrevet 25. januar 2005 *hvisker* ulv? har du det bra i dag? jada er på jobb... det var veldig tidlig å stå opp i dag synes jeg. i går ble jeg sjekka opp av en 18 åring... ble litt sånn her :o men han var veldig søt og snill da. hehe
Gjest Litjmæ Skrevet 25. januar 2005 #1144 Skrevet 25. januar 2005 Der var du ja 18-åring... det finnes noen litt eldre mannfolk her inne altså
Lestat Skrevet 25. januar 2005 #1145 Skrevet 25. januar 2005 Jøss du er effektiv du Lilleulv. Jeg er imponert ! Have fun...
Gjest *Fiona* Skrevet 25. januar 2005 #1146 Skrevet 25. januar 2005 18 åring, hahahahahahahahahahaaa Er de ikke søte i den alderen så vet ikke jeg. Kunne gjerne skampult en sånn en bare for å se uttrykket hans etterpå, men alt i alt har til og med JEG kommet meg over den gruppa (ikke så langt over men litt ) Jeg har vært ute med ymse aldersgrupper - det er 19 år mellom den eldste og den yngste jeg har vært sammen med, og de to var rett etter hverandre DET var - annerledes :o Men jeg må si jeg bare tar av meg hatten for effektiviteten din, Lilleulv, det tempoet der har jeg ikke hatt siden russetiden tror jeg Har du det litt bedre idag?
Gjest *Fiona* Skrevet 25. januar 2005 #1148 Skrevet 25. januar 2005 :oops: ikke sånn ment akkurat... etter å ha vært sammen med den ene var det befriende å prøve det stikk motsatte bare... nå holder jeg meg til et mellomsjikt asså...
Gjest Gjesten Skrevet 25. januar 2005 #1149 Skrevet 25. januar 2005 Eg er imponert over bredden av dine interesser eg, ikkje noko anna. Yngste er tre år yngre, han var då 25. Veldig pen, god å kysse, resten er ikkje noko å skrive heim om.. Not nice... Den eldste var 37, 9 år eldre. Flott fyr, kunne sakene sine, men var etter 18 år som seksuelt aktiv ikkje så veldig interessert i sex lenger :o Han ville gifte seg og få ungar, og fortsette å sjå boksing på kabeltv'en min Kva er det med meg og all denne giftinga?? Føretrekk eit år under eller eit år over eg, det er dei det har vore mest stas med faktisk. Sjølv om eg ikkje skal klage på - 72 årgangen heller
Gjest *Fiona* Skrevet 25. januar 2005 #1150 Skrevet 25. januar 2005 Hehe... stusslig... ikke interessert i sex???? :o Det utgår med skyhøye kneløft... akkurat begynt å bli gøy jo Jeg er vel for såvidt enig - det er mange supre fyrer på vår alder. Opptatt som regel. Og så er jeg så redd de skal bli "satte" så veldig fort. Et år eller to yngre kunne han vært. Eller seff en på noen år eldre hvis han var openminded og ikke helt gubbe. Jeg tror faktisk jeg trenger en MANN nå... det er jo gøy med disse guttene men... så mye mas. Yngste var 19 da jeg var 26, eldste var 38... en viss forskjell på dem. Denyngste var morsom i senga, han eldste hadde jeg ikke sex med for jeg ble lei før vi kom så langt han ble dønn forelsket og var seff klar for hele pakka helst i går... der røyk HAN ut for å si det sånn. Ideelt sett - i en ønskedrøm - så finner jeg en fin fyr i løpet av et års tid nå. Er han den jeg vil ha, kan jeg godt tenke meg barn. Men det vil ikke freak me out hvis jeg ikke får flere heller. Åpent spørsmål. Men jeg er i hvrt fall ung nok enda til å få ett eller to til. Med den rette mannen. Tenk om jeg kunne ha en hjemmeværende mann, eller en som vil ta mye av permisjonen så jeg kan jobbe. Sexy med menn som tar ansvar...
pusla Skrevet 25. januar 2005 #1151 Skrevet 25. januar 2005 :klø: Tenkte å bare sånn kjekt slenge meg med på praten her jeg, men etter så mange sider var det litt sånn mye intern prat her ja. Men hei!!! Jeg skal være morsom jeg også, bare jeg kommer litt mer inni ting her! (eller iallefall være meg selv).
Gjest *Fiona* Skrevet 25. januar 2005 #1152 Skrevet 25. januar 2005 Hei pusla! Ja, her er det intern prat til tider. Det er blitt mange sider her, men har du god tid en dag, anbefaler jeg å lese igjennom sånn løselig , det er en fin gjeng :-) og morsom lesning om ikke annet Velkommen skal du være :-)
pusla Skrevet 25. januar 2005 #1153 Skrevet 25. januar 2005 Tusen takk! Ja, skal skumme gjennom hele, men nå er jeg litt sånn firkanta i øya fra før. Tenker jeg kjeder meg i morra, så da gjør jeg det da . Og for de som lurer, er jeg 30 år, Oslo og selvfølgelig singel. Veldig singel. Skal faktisk aldri mer blande meg borti mannfolk. Dvs det er i dag. I morra har jeg sikkert et annet syn på det.
Gjest Gjesten Skrevet 25. januar 2005 #1154 Skrevet 25. januar 2005 Hei!! Fortell då, kven er du, er du singel? Alder og sånn må fram her... Velkommen Vi er interne, og så har ein del av oss kontakt utanom singelforumet og, men du kjem fort inn i det. Dessuten har ein av karane nyleg annonsert at vi treng fleire damer her, heilt utan at Fi og eg skjønar kva han meiner Men okay, kanskje litt... Fi og eg er altså 1975 modellar, single og litt nevrotiske i den forbindelse, men ellers er vi svært avbalanserte damer ass. Litjmæ (er 24 år og ikkje singel) og Lestat (33? og singel) er våre krisepsykologar. Hyggeligfyr er mednevrotisk og singel og 31 år, Sniken er ikkje så veldig nevrotisk, men singel. Han er 28. Og så er Lilleulv innom, ho er 25 og totalt nysingel. Gyldenløwe er her og. Veit ikkje kor gammal han er eg, men han er litt singel innimellom... Det er vel dei vanlegaste gjengangarane her. Og velkommen skal du vere.
Gjest *Fiona* Skrevet 25. januar 2005 #1155 Skrevet 25. januar 2005 Døh... ikke skrem vannet av dama Så herlig, voksen jente og singel. Enda flere som bor i Oslo,jeg begyner å føle nomaden i meg, du skal se jeg ender opp på Østlandet igjen. Gudene vet hvorfor jeg havnet her. Nei, jeg vet det vel jeg også. Flottings - dette blir bra :-)
pusla Skrevet 25. januar 2005 #1156 Skrevet 25. januar 2005 Flotters, takk for oppdateringen, attegløyma! Jeg tok ivrige notater her nå! Og denne karen som etterlyste flere damer, blir sikkert gla' nå . Jeg er på deres alder da, det er jo kult! Jeg er vel litt sånn singel innimellom, , det skjer liksom stadig noe, men det går jo bare i dass hver gang da. Og ellers så tar vi det vel litt sånn etterhvert, tenker jeg.
Gjest Gjesten Skrevet 25. januar 2005 #1157 Skrevet 25. januar 2005 Jepp, singel innimellom og at det går i dass er gamle, gode erfaringar. Velkommen der og gitt... Kjekt med fleire single og barnlause, føler meg av og til aleine om det ja Sjølv om det berre er Fi og Minette som har formeira seg, så er det no liksom Fi og Litjmæ, som ikkje har barn men heller ikkje er singel, eg skravlar mest med her. Har jo til og med begynt å stikke innom KG på jobb, og slikt har eg aldri gjort før!! :o Jobb er jobb på ein måte ja. Men kjekt med ei som er like einsleg som meg ja. Lurer snart på om eg må gå til innkjøp av sperm og skaffe meg avkom på eiga hand
pusla Skrevet 25. januar 2005 #1158 Skrevet 25. januar 2005 Ja, nå har jeg heller ingen single venninner igjen, og det gjør jo at man innimellom lurer på hva som er galt liksom. Selvom jeg vet at det ikke er noooooe galt på meg altså!! Jeg har bare møtt på feil mannfolk!!! Men uansett greit å ha litt likesinnede på nettet, om ikke annet. Jeg har heldigvis (?) ikke internett på jobb-pc'en, og er glad jeg slipper fristelsen. På dager jeg ikke har jobba ser jeg hvor mye folk er her inne, det er skremmende ja :o . Hvor er de som holder hjulene i gang her i landet? (Jeg gjør det ikke, selv uten internett på jobb ). Den spermeideèn er slettes ikke dårlig!!
Gjest *Fiona* Skrevet 25. januar 2005 #1159 Skrevet 25. januar 2005 Døh, her ruller hjula som bare det. Og dere - hallo, hvor avansert er det å bli gravid ved et uhell liksom?? Alle kvinner med frisk livmor kan (dessverre, av og til) sette et barn til verden - ikke snakk om det som om det skulle det være ultimate tegnet på helligdom eller menneskeverd, det er bare tilfeldigheter... typen og jeg gjorde det slutt, tre dager senere var det blå strek... vi valgte å få barnet og samarbeide og det har vi gjort. Men det er tilfeldig, ikke sant? Kunne like gjerne valgt abort, men det ville jeg ikke da. Noen av fyrene jeg har møtt skulle vel ønske det annerledes men dem om det. Jeg har nå denne vakre ungen, til glede og litt bekymring - men det er akkurat like tilfeldig som at dere ikke har det. Dere er sterke vakre jenter med alt foran dere. Og nå møtes vi snart - så gøy!! :blomst_opp:
pusla Skrevet 25. januar 2005 #1160 Skrevet 25. januar 2005 Det der var dype ord så sent på kvelden! *Imponert* Men selvfølgelig har du rett, og jeg respekterer avgjørelsen du har tatt, og det er jo ikke vanskeligere enn at livet er fullt av tilfeldigheter. Skal dere ha treff??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå