Gå til innhold

Singel

Fremhevede innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

åh, ok :) jeg er enig med deg jeg fiona!!

det med kite-gutter må man ikke henge seg oppi da. synes bare de er tøffe. og veltrente hele året :sjarmor:

jeg faller som regel for gutter rundt min egen alder, men han siste var 1,5 år yngre og nå kunne jeg egentlig heller tenke meg en som var 1,5 år eldre. men alder er ikek det viktigste liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, når ble dette et sjekkeforum forresten? Nesten så jeg poster Spraydate-profilen min her ... :tunge1:

Nei, jeg har allerede sjekket vellykket men avsluttet på KG, så jeg holder meg nok litt unna frøknene her, får være grenser :ler:

Gjest *Fiona*
Skrevet
Hehe, når ble dette et sjekkeforum forresten?

Løwen da - du er visst ikke helt med - det har det da vært hele tiden - vi har store planer hele gjengen :ler: om en orgie på Mauritius blant annet. Hjertelig velkommen skal du være :sjarmor:

Skrevet

Kjære dere.......... tenk på en stakkars moderator a - når dere fyller opp denne tråden med dolokk, seter, ringer.......papirflipp ut og inn.......... og hvem som er kjekk - og kiteboyer og sex og t-skjorter og fotball og ....... *puster ut*

Ja folkens - dere er gøyale dere :tommelsmil:

Tenk om alle forum hadde hatt slike som dere........ da hadde deg jaggu blitt mye drittprat ja :o

øøhhh jaa aa .......jo det var jo doprat det var......... var det ikke :klø:

Nå er jeg sliten i lattermuskelene......... så nå får dere jaggu bremse litt a :ler::tunge1:

:blomst:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Kjære dere.......... tenk på en stakkars moderator a - når dere fyller opp denne tråden med dolokk, seter, ringer.......papirflipp ut og inn.......... og hvem som er kjekk - og kiteboyer og sex og t-skjorter og fotball og .......  *puster ut*

Ja folkens - dere er gøyale dere :tommelsmil:

Tenk om alle forum hadde hatt slike som dere........ da hadde deg jaggu blitt mye drittprat ja   :o  

øøhhh  jaa aa .......jo det var jo doprat det var......... var det ikke :klø:

Nå er jeg sliten i lattermuskelene......... så nå får dere jaggu bremse litt a  :ler:  :tunge1:  

:blomst:

:oops:

Skrevet

Lilleulv :kyss:

Ikke noe å bli flau for...... har kost meg jeg da :klem:

Gjest ii Fiona
Skrevet

Halla, moddis - du stikker med til Mauritius du?? :ler:

Gjest Gjesten
Skrevet

Herregudihimmelenerdetmulig????!!!!! :o Vi vanlige folk som faktisk jobbar når vi er på jobb må lese 6 sider med doprat når vi kjem heim og er slitne og vil ha litt underholdning :roll: No må de slappe av her, eg kan ikkje sitte på nett heile dagen, og dette blir nesten litt for mykje!!!

Vi må forresten har singeltreffet før Quarten, eg tvilar på om eg er med der dessverre, det er den helga mormor blir 90 år, og om eg ikkje er på andre sida av kloden så er eg i Stavanger... Og heilt einig, dette har vore eit sjekkeforum i 76 sider. Kor er Anders forresten?

Skrevet

ahh, gjeeesp.

*Lestat strekkes seg litt*

Duppa vist av litt etter jobb i dag.

Skal vi, hvor var vi...

Hmm, jo beskyttelse av den norske ulvebestanden ja (spesielt de små).

Hvordan gikk forsøket med kryssavling mellom løve og ulv :wink: ?

Skrevet

Yay, attegløyma tilbake også gitt.

Tror det er Fiona som styrer singeltreffet så hun er vel "datosjef". Men jo før jo bedre spør du meg....

Gjest Lilleulv
Skrevet
ahh, gjeeesp.

*Lestat strekkes seg litt*

Duppa vist av litt etter jobb i dag.

Skal vi, hvor var vi...

Hmm, jo beskyttelse av den norske ulvebestanden ja (spesielt de små).

Hvordan gikk forsøket med kryssavling mellom løve og ulv  :wink:  ?

whaat? :D

Skrevet

Ah, du er her enda da ja. Lurte bare på om vi hadde en ny forumrekord på 1 dag her jeg :ler:

Skrevet
Halla, moddis - du stikker med til Mauritius du??  :ler:

Jepp :briller:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Ah, du er her enda da ja. Lurte bare på om vi hadde en ny forumrekord på 1 dag her jeg  :ler:

jeg har tatt helt av i dag :) er ikke helt meg selv...

Skrevet

:hoho:

Go go go - Singellivet har sine positive sider også ja, kos deg med det til du blir lei :wink: .

Gjest *Fiona*
Skrevet

Ulv og løve tror jeg blir bra, det så ut til å være match made in heaven.

Det må være dagsrekord...

Skrevet
jeg vil ha en kjekk, morsom, lidenskapelig og usedvanlig smart mann som kan stå på pinne for meg 24-7

oki, jeg har et spørsmål til alle de single guttene her: asl?

Og kan de som er kjekke, sende meg et bilde?

:sjarmor:

hehehe

Jeg oppfyller vilkårene du stiller, og bor i Krsand. Men du hadde ikke turt.

Gjest *Fiona*
Skrevet

Valentino og Lilleulv...? Spørs hvem som er ulven der :sjarmor: I samme by til og med!! Følg med, følg med...

Attegløyma, I hear you... Erru gæærn, med det arbeidstempoet vi har om dagen er vi nødt til å møtes i nær fremtid. Ellers kan vi starte eget AS - Arbeidsløses Singeltråd... Vi MÅ få utløst noen spenninger og avklart et par ting før juli, annet går ikke.

Jeg jobber med saken. Så hvis noen har sett Sniken, den sniken, blir jeg overlykkelig. Og hyggeligfyr, hvis du skal være med på moroa, send meg en PM da ;-)

Og Anders26, om du ikke er skremt helt fra konseptene over det Armageddon du har startet her - sleng deg på :ler:

(Lilleulv, du ser ut til å klare deg fortreffelig på egen hånd, men du vet hvor du finner oss hvis du vil være med likevel og har roet panikken litt :-) )

Skrevet

Ok, er med til Mauritius :)

Men det blir nok ingen Løwe/ulv hybrider å se med det første, Løwen er riktignok singel men har et pågående og så langt lovende prosjekt på gang ... :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...