Gjest Litjmæ Skrevet 24. januar 2005 #1101 Skrevet 24. januar 2005 Som sagt tidligere i dag, det ække greit altså.... Ellers bittelitt enig med lilleulv angående det med klin gærne... hoho...
Gjest *Fiona* Skrevet 24. januar 2005 #1102 Skrevet 24. januar 2005 Jeg dummet meg ut overfor Loverboy på msn idag med asl faktisk... Jeg skrev et spmtegn til noe han skrev, men jeg puttet det i en parentes... prøv å skrive (?) på msn så ser du hva han fikk opp... Et symbol med ?ASL på... Han holdt på å le seg ihjel og skrev 18/M/Lillesand på kødd tilbake, og skrev : Ingenting å være flau for - men ikke bruk det i offentlige fora for da tror folk du er 13 år :oops: Så skrev han symbolet til meg, jeg skrev 23/K/Krsand. Han skrev: Perfekt. Kan du sminke deg så du ser ut som denne damen her? og så la han ut linken til bildet mitt *løper tilbake til dagboken og håper ingen sarte sjeler føler for å lire av seg spydigheter om hvem som deltar i tråden, tenkte bare apropos ASL jeg ville dele det med dere*
Gjest Lilleulv Skrevet 24. januar 2005 #1103 Skrevet 24. januar 2005 men hvem er loverboy? ok, jeg har fortsatt ikke fått meg noen mann!!! :klager på effektiviteten til det singelforumet her: :evil:
Gyldenløwe Skrevet 24. januar 2005 #1104 Skrevet 24. januar 2005 oki, jeg har et spørsmål til alle de single guttene her: asl? Og kan de som er kjekke, sende meg et bilde? 30/ja takk/Oslo Og bilde har jeg jo i avataren, så den er jo grei (Men det er noen jenter innom her som har sett meg i levende live, så du får høre med dem ...)
Gjest Lilleulv Skrevet 24. januar 2005 #1105 Skrevet 24. januar 2005 oki sniken hadde passe alder synes jeg... hvor er'n?
Gjest *Fiona* Skrevet 24. januar 2005 #1106 Skrevet 24. januar 2005 Lilleulv, ingen grunn til å gå o glure på om vi er gærne. Det er vi. Hva Loverboy angår - et øyeblikk så skal jeg gi deg alle detaljer fra begynnelsen av... Neida, slapp av folkens... Han er min pest og deilige plage for tiden, noe han har vært siden begynnelsen av desember, en deilig fyr som jeg kan kanalisere all min frustrasjon igjennom. Vil du høre historien må du nesten lese Singel tråden fra side 10 eller noe og kose deg igjennom, og fortsette med Fionas dagbok - jeg vil tro du ikke får tid til noen elsker de neste 14 dagene, men innen du er fedig med å lese er du så sjelglad for at du er Singel at du ikke sier et pip mer om verken det ene eller det andre Døh - gi folk en sjans a - det er en time siden du lanserte at du var desperat... Vi har kåla her inne i et par måneder nå uten å pule hverandre av den grunn, så her er det bare å roe ræga Men som sagt, det er et Singeltreff under planlegging... du sa du ikke var helt moden for Singelklubben, og hvis du i tillegg er redd for å møte oss gærninger, så ser jeg ikke helt hvorfor du spør asså
Gjest Lilleulv Skrevet 24. januar 2005 #1107 Skrevet 24. januar 2005 Hvilke gutter liker jeg? Jeg liker gutter med kort, rufsete hår. Med slitte olabukser og t-skjorter... de skal få lov å ha på seg genser også såklart:) gutter som trener og er sporty og som har peil på musikk. kite-gutter er ofte sexy. og en del fotball-gutter. gutter med intelligens og humor og som er kjempesjarmerende. måtte bare si det også...
Gyldenløwe Skrevet 24. januar 2005 #1108 Skrevet 24. januar 2005 Jeg liker gutter med kort, rufsete hår. Med slitte olabukser og t-skjorter... de skal få lov å ha på seg genser også såklart:) gutter som trener og er sporty og som har peil på musikk. kite-gutter er ofte sexy. og en del fotball-gutter. Godt du ikke er så veldig nøye da :o (Bare tuller. Men skal si fra om jeg støter på noen kite-gutter (er det et begrep?) med kort rufsete hår (og muligens genser) ...)
Gjest Litjmæ Skrevet 24. januar 2005 #1110 Skrevet 24. januar 2005 Jeg dummet meg ut overfor Loverboy på msn idag med asl faktisk... Så skrev han symbolet til meg, jeg skrev 23/K/Krsand. Han skrev: Perfekt. Kan du sminke deg så du ser ut som denne damen her? og så la han ut linken til bildet mitt Bare sånn i tilfelle du ikke tok inn det - så var det et komplimang vennen. Vær glad!
Gjest Lilleulv Skrevet 24. januar 2005 #1111 Skrevet 24. januar 2005 Hvor gammel er du da Lilleulv? jeg er 25 du da, fiona? og hva slags gutter liker du?
Gjest Lilleulv Skrevet 24. januar 2005 #1112 Skrevet 24. januar 2005 Godt du ikke er så veldig nøye da :o (Bare tuller. Men skal si fra om jeg støter på noen kite-gutter (er det et begrep?) med kort rufsete hår (og muligens genser) ...) hehe, kite-gutter er jo gutter som driver med kiting dragegutter... har du muligens genser på deg, løven? vet du hva, i dag så er det eneste krav
Gjest Litjmæ Skrevet 24. januar 2005 #1113 Skrevet 24. januar 2005 kite-gutter (er det et begrep?) Det lurte jeg på og - hva er det forno????
Gjest Litjmæ Skrevet 24. januar 2005 #1114 Skrevet 24. januar 2005 dragegutter? altså som leker med sånn drage-ting som man sender opp i lufta? Nå følte jeg meg vekk her må jeg si.....
Gyldenløwe Skrevet 24. januar 2005 #1115 Skrevet 24. januar 2005 hehe, kite-gutter er jo gutter som driver med kiting dragegutter... har du muligens genser på deg, løven? vet du hva, i dag så er det eneste krav Hehe, joa tok den. Jeg hadde bare ikke hørt det lansert som en guttetype ennå ... Vel, dagens påkledning er faktisk et par semislitte Diesel-jeans og en hettegenser over en Gluecifer t-skjorte. Så, your place or mine?
Gjest Lilleulv Skrevet 24. januar 2005 #1116 Skrevet 24. januar 2005 åh!! oki å kite er vel å stå på wakeboard etter en drage. eller snowboard på vinteren da. se her: http://www.urge.no/ tøffe gutta
Gjest Lilleulv Skrevet 24. januar 2005 #1117 Skrevet 24. januar 2005 Hehe, joa tok den. Jeg hadde bare ikke hørt det lansert som en guttetype ennå ... Vel, dagens påkledning er faktisk et par semislitte Diesel-jeans og en hettegenser over en Gluecifer t-skjorte. Så, your place or mine? høres jo veldig bra ut men jeg har sendt deg en PM!! lese.. og ikke minst svare!
Gjest Litjmæ Skrevet 24. januar 2005 #1118 Skrevet 24. januar 2005 Jøss, har ikke hørt om en gang jeg... nå følte jeg meg gammel... enda jeg er yngre enn deg da lilleulv Faktisk litt ironisk at minstedame her inne har jobben som mamma
Gjest *Fiona* Skrevet 24. januar 2005 #1119 Skrevet 24. januar 2005 Jeg er 30, ble nettopp, og jeg liker gutter. Menn. Gutter. Menn. Øh... jeg har en tendens til å finne yngre gutter, de er jo herlige da... de har en sånn deilig spirit noen av dem, alt er mulig, liksom. En stund. Og så blir det litt pes. Så det ideelle ville være å finne noen på min egen alder, men ikke så mye eldre, jeg ville være veldig fornøyd hvis jeg fant noen som er over 25 jeg... slutten av 20 årene er perfekt, eller begynnelsen på 30 årene, da har de løpt av seg de verste tåpelighetene og det er mulig å ha intelligente samtaler uten å snakkeom cup-størrelser. Som regel. Det finnes unntak. De må være høyere enn meg, jeg er 1.74. Jeg har hittil falt mest for mørke blåøyde gutter, men her er det ingen fasit, det er personen som teller til syvende og sist - men det er altså det som har vært 9 av 10 hittil, så... tja. De må være intelligente. Ha sånn kjapp intelligent humor, være litt verbale av seg, leke litt med ord og kunnskap. Knut Nærum er morsom, Are Kalvø. John Irving skriver bra. Altså - liker han bøker er det et pluss. Han må like å være litt i aktivitet, fint om han liker å trene, jeg orker ingen sofagris. Barnevennlig er fint. Nei, et must. Avklart forhold til Mammaen sin (orker ikke morskomplekser hos menn...) og ikke minst til evt ekser. hmhmhhm. Være seg selv nok, på en måte, dvs ha sitt eget liv, med respekt for meg og mitt liv. Åpen for nye måter å flette sammen to liv på. Være selvstendig og ikke melankolsk av natur (det er jeg til tider, og det holder LENGE takk). Var det noe mer? Ja. Han må tåle sannheten, og ikke minst leve med den. Jeg vil ha sannheten uansett. Det skal være et informert valg man tar - man må stole på hverandre, hverandres evne til å tilgi, og ta ting litt på sparket, all den tid det ikke finnes noen fasit eller oppskrift på dette livet. Hva han får? Meg, vel. Hvis jeg skriver mer om akkurat det blir dette en kontaktannonse... Sånne gutter/menn vil jeg ha. Så jeg kommer ikke til å slåss med deg om kite-gutter ;-)
Lestat Skrevet 24. januar 2005 #1120 Skrevet 24. januar 2005 Har et par venner som driver med kiting, men spør du meg så ser kitewing mye morsommere ut. I motsetning til vanlig kite som du har i lufta så er kitewing et "seilbrett" du holder mens du står på ski. Kan få opp noe vanvittig til fart og vrir du litt på det er det lett og få "air-time". Sjekk www.opplev-oppdal.no for mer info...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå