Gå til innhold

Singel

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bakgrunnen for Litjmæ's utbrudd er at du nå er på sporet av hemmligstemplet informasjon. Helt siden Jemtland og Herjedalen (samt deler av møre) ble tatt fra det ærefulle trønderriket med makt, har vi i stillhet bevisst prøvd å sikre oss politisk makt. Hovedstrategien har i de siste generasjonene vært infiltrasjon og bevist spredning av trønderkultur gjennom arv...

Mer kan jeg desverre ikke si i frykt fra represalier fra yterligående trøndere....

Gjest Litjmæ
Skrevet
Bakgrunnen for Litjmæ's utbrudd er at du nå er på sporet av hemmligstemplet informasjon. Helt siden Jemtland og Herjedalen (samt deler av møre) ble tatt fra det ærefulle trønderriket med makt' date=' har vi i stillhet bevisst prøvd å sikre oss politisk makt. Hovedstrategien har i de siste generasjonene vært infiltrasjon og bevist spredning av trønderkultur gjennom arv...[/quote']

Japp, dette er grunnen til at vi sprer oss over hele landet og det o store utland, vi tenker oss verdensherredømme, mohahahahaaaa :hoho:

Skrevet

Jepp.

Total world domination within 5 years !

Hvis man tar på seg konspirasjonsbrillene og tar en nærmere titt på den midtre landsdelen vil man også se tydelige spor av en annen politisk strategi.

"Brød & Sirkus"

Hvis folket er mette og glade er de fornøyde og tar ikke undertrykkelse så tungt.

Det er ikke uten grunn at man saster beinhard på å holde RBK i toppen samt at DDE faktisk får "air-time".

Ved å holde et turneband og et fotballag i toppen vil man til stadighet kunne misjonere for trøndersk kultur i det ganske land. Og som kjent, mette og glade mennesker kjøper budskapet lett.....

*Evil grin*

Hilsen Lestat

(også kjent som Skjeggivara - Founding father av NTLF (Nord Trøndelag Liberation Front) og NTFF (Nord Trøndelag Fighting Front - Voldelig utbrytergruppe))

Gjest *Fiona*
Skrevet

:hoho:

Nytt sjekketriks fra Trøndelag...

"vil du vårrå med å spre nån gena?"

Trønderblondine, nå bosatt på Sørlandet, åler seg inntil kåt trønder og blafrer (med vippene... øye-vippene...):

"Jeg vil veeeeeeeeeeeldig gjerne være med å spre noen gener, vikingen min....." (sagt med sånn stemme som Marilyn hadde "Happy birthday, Mizter Prezideeeeeeeeent...")

Skrevet

Jau, jau, det kain det no alltids bli ei årning me.

Gjest Litjmæ
Skrevet

Ja bærre itj fårrå nålles så e de da itj nå problem :ler:

Gjest Lilleulv
Skrevet

oki, jeg har et spørsmål til alle de single guttene her: asl?

Og kan de som er kjekke, sende meg et bilde?

:sjarmor:

Skrevet

hehe... Burde ikke være vanskelig å finne ut det om meg da.. Men du får det ikke servert på sølvfat... :sjarmor: I'm hard to get.......

Skrevet

33 år, Oslo - S'n gir seg vel selv vil jeg tro :wink:

Men kjekk det vet jeg nå ikke da.... Du får ta en tur innom singeltreffet som Fiona planlegger å sjekke "utvalget" da vet du :ler:

Gjest *Fiona*
Skrevet

Neisåjassådatenkdettenkteduja - har du spørt øvrigheta kanskje???

Lestat, 33, pendler Trheim Oslo

hyggeligfyr, 31, Telemark

Sniken, 28, Oslo

Khayman, 31, Oslo (også trønder, og Attegløyma og jeg er allerede i intern kamp om rettighetene her... tuller)

Jeg har ikke (snufs) fått bilde av Kahyman og Sniken enda, men øvrige er kjekkefyrer.

Vardetnoemer? Erikkedulittungkanskje???

*pisser på hjørnet* :ler:

Nei, velkommen skal du være, snuppa - det er godt å se at gårsdagens bekymringer for singellivet ikke varte lenger enn at du er på markedet allerede idag ;-) ingenting er som nyvunnen frihetsfølelse.

Vælkømin te gards! Himkok?

Gjest Lilleulv
Skrevet

:D du Fiona, du er meg en fin en. hehe

jeg er desperat!! har vært singel i 1 døgn, og nå må jeg bare ha meg noe :wink:

Jeg vil reparere...

jeg vil ha en kjekk, morsom, lidenskapelig og usedvanlig smart mann som kan stå på pinne for meg 24-7 :tunge1:

synes jeg trenger å bli skjemt litt bort :sjarmor:

Gjest Lilleulv
Skrevet

jeg synes "asl" er hysterisk morsomt og minner meg om de gamle irc-dagene :) hehe... måtte bare skrive det.

Gjest Litjmæ
Skrevet

Haha, godt å se at du er kvalitetsbevisst Lilleulv :-D Og jeg tror nok sikkert du har kommet til riktig sted...

Gjest *Fiona*
Skrevet

:o

Ojda. Da vet jeg ikke om vi kan hjelpe deg. Med unntak av Litjmæ er vi langtidssykemeldte hele gjengen, så dine rop om hjelp etter et - 1 - døgn klinger sant å si litt - tja... FREKT I MINE ØRER :evil:

:ler: Men seff, du kan jo låne min Loverboy da...

Ups, du bor i Kristiansand, det kan jo fort gå galt :sjarmor:

Gjest Lilleulv
Skrevet

33 år, Oslo - S'n gir seg vel selv vil jeg tro :wink:

Men kjekk det vet jeg nå ikke da.... Du får ta en tur innom singeltreffet som Fiona planlegger å sjekke "utvalget" da vet du :ler:

uæ, det hørtes litt skummelt ut igjen... jeg har ikke tørt å møte noen herfra irl jeg :oops:er så redd for at alle skal bli skikkelig skuffa eller noe. og litt for at alle de andre skal være klin gærne :wink:

Skrevet
Ja bærre itj fårrå nålles så e de da itj nå problem :ler:

Nåja, æ hi det vel mæst i kjæften æ å da

(Tolkes etter eget ønske :sjarmor: )

Gjest Lilleulv
Skrevet
:o

Ojda. Da vet jeg ikke om vi kan hjelpe deg. Med unntak av Litjmæ er vi langtidssykemeldte hele gjengen, så dine rop om hjelp etter et - 1 - døgn klinger sant å si litt - tja... FREKT I MINE ØRER :evil:

:ler: Men seff, du kan jo låne min Loverboy da...

Ups, du bor i Kristiansand, det kan jo fort gå galt :sjarmor:

hihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...