Gjest TomKrus Skrevet 21. januar 2005 #1021 Skrevet 21. januar 2005 Valentino gikk ikke for langt, men det gjorde jeg? Sier mer om din selektive oppfatning enn om meg. Og jeg gjentar: Alltid artig å observere folk som fint støtter eller ikke en gang registrerer venners drittkasting, generaliseringer og sure oppstøt, men som på død og liv blir fra seg hvis andre gjør det. Les hva jeg skriver. Har selv sagt han gikk for langt. Det gjorde du og, men det er liksom greit, det.
Gjest *Fiona* Skrevet 21. januar 2005 #1022 Skrevet 21. januar 2005 Kan ikke huske å ha sagt noe om det nei. Jeg får si som deg; men hva du selv vil. Sniken: *flørter* så bra du bor i Oslo, da blir det snart PM om Planen til deg også
Gjest TomKrus Skrevet 21. januar 2005 #1023 Skrevet 21. januar 2005 Kan ikke huske å ha sagt noe om det nei. Ingen som har sagt det heller. Servering med t-skje orker jeg bare ikke. Og det er "It's a mad house. A mad house!". Tolk det som du vil.
Gjest Gjesten Skrevet 21. januar 2005 #1024 Skrevet 21. januar 2005 Trur Hyggeligfyr bur i Telemark, Skien eller Porsgrunn har eg av ein eller annan grunn fått for meg...
hyggeligfyr Skrevet 21. januar 2005 #1025 Skrevet 21. januar 2005 Telemark er korrekt. Nærmere bestemt Midtre-Telemark - og så kan dere gjette dere til hvilket sted det er. Forøvrig ønsketenkning at denne tråden skulle finne på å være hyggelig og koselig hele tiden, men grunnen til at jeg ble hengende her, var at det var hyggelige folk her som tok godt i mot meg og som det gikk an (og går an) å diskutere ting med - som gjerne blir veldig personlige. Det er ikke bestandig så lett. Vi må vel alle tåle at andre er uenige med en selv, men jeg er selvsagt i mot personangrep. Jeg synes ingen her har vært spesielt stygge med hverandre, og synes både TomKrus og Valentino har holdt seg innenfor rimelighetens grenser - om enn nære. Jeg er på langt nær enig i alt som har kommet fra den kanten, men det samme kan gjelde for jentene her. Som jeg forøvrig synes har reagert vel kvasst på ærlige (mannlige) tanker om singellivet. Men drit i det - det er helga og i kveld skal jeg ut og feire ny jobb - og det skal jeg faen meg i morgen også! GOD HELG!
Gjest Purple Skrevet 21. januar 2005 #1026 Skrevet 21. januar 2005 Og atter en gang var det mye å lese for meg... Har ikke orka å lese alt, men har fått med meg at det har vært en litt mindre hyggelig tone her i det siste. Håper den forsvinner, så vi kan få den morsomme tråden tilbake! (Har visst ikke bidratt så mye selv, men det er nå gøy å lese ihvertfall! ) Og så må jeg visst ta meg en tur i Fionas dagbok for å finne ut hvordan ståa er der. Alltid spennende å lese om den saken! :-) Og dere kjekke menn som bor i Oslo: hvor ER dere?!? Har ikke sett dere noe sted jeg...
Gjest *Fiona* Skrevet 21. januar 2005 #1027 Skrevet 21. januar 2005 Jada, hyggeligfyr, siden vi nå er så godt inne i den ganske sørlandske måten å takle ting på - litt sånn, vi er så snille når vi ikke sier navnet høyt, vi bidrar til skuling i stedet og oppnår ikke en dritt annet enn å opprettholde gruff, så kan jeg godt si jeg hadde et innlegg her som var drøyt ja - absolutt. Jeg var drittlei av møkkatonen og negativiteten som hersket her, og ikke minst at "noen her" (jeg bidrar til tåkepratet) synes å ha GANSKE mye bitterhet å pøse ut, og ikke minst til å oppføre seg som om alle jentene tok helt feil (som om de ikke lever i samme verden omtrent) - ja jeg fikk nok, og ja jeg skrev et krasst innlegg. Buhu. Det er ikke som om ikke "andre her" har vært minst like ille, om ikke her, så i andre tråder. At dere nå fortsetter hetsen - herregud, hvor gamle er dere egentlig?Get over it. Eller ha BALLER nok til å konfrontere meg i en PM - men selvsagt, det er jo ikke like spennende, da kan dere ikke hausse opp hverandre - dere er jo helt på sånn pubertetslus i ungdomskolen nivå jo, jeg ser for meg kviser, skiftende stemmer og klønete klaps på hverandres skuldre hver gang dere er enige med hverandre, litt sånn Beavis and Butthead... Bra det er meg, da - selve dritten preller stort sett av, men det irriterer meg litt at dere ikke bare kan gi faen og heller fortsette hetsen på PM, så de andre her kan beholde tråden iallfall. Sånn, Tom, kast deg ut i det, klipp og lim og sitér så krampa tar deg, why don't you? Purple, du er hjertelig velkommen i dagboka mi! God helg!
Gjest *Fiona* Skrevet 22. januar 2005 #1028 Skrevet 22. januar 2005 Herlig med PM. Det var særdeles opplysende, men kanskje ikke på forventet måte. Jeg må nok holde fast ved det jeg (og flere, tenk det) ytrer ønske om, en hyggelig Singel tråd. Hittil en rolig, hyggelig singel helg for egen del. Det er jo det beste hvis man ser for seg mandag morgen :-) Endelig vinter på Sørlandet er jo heller ingen ulempe. Lange turer en stjerneklar vinternatt - jeg kan tenke meg verre aktiviteter. Fortsatt god helg :blomst_opp:
Gjest Lilleulv Skrevet 22. januar 2005 #1029 Skrevet 22. januar 2005 Hei, jeg heter Lilleulv og ble singel i dag :o Jeg er redd jeg...
Gjest Litjmæ Skrevet 22. januar 2005 #1030 Skrevet 22. januar 2005 Hei, jeg heter Lilleulv og ble singel i dag :o Jeg er redd jeg... :trøste: Det går nok bra skal du se
valentino Skrevet 22. januar 2005 #1031 Skrevet 22. januar 2005 Har du hatt noe suksess med taktikken/strategien din? Dvs har du dame? Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg har suksess ja. Og det er ikke snakk om taktikk eller manipulering. Måten jeg holder meg selv på (kroppsholdning, måten å gå på, bevege meg osv) gjør at jeg er attraktiv selv uten å snakke med målgruppen. I går kveld kom for eksempel en veldig attraktiv kvinne som jeg aldri har sett før bort til bordet jeg satt og spurte om vi skulle danse :o . Hun må ha observert meg. Det jeg har gjort er å forbedre de fleste tenkelige sider som kan forbedres ved meg. Kvinner legger merke til DETALJER. Så dersom jeg forbedrer en masse detaljer så blir helheten meget bra. Dette inkluderer, men er ikke begrenset til å f.eks. holde øynebryn velstelt, gå til en kompetent frisør og få en frisyre som passer til meg og ikke er umoderne, sørge for å ha hvite og rene tenner (tannbleking fungerer), holde en passende brunfarge (hint: solarium), ikke bruke briller (de forstyrrer for øyekontakten som er av de eldste måter å kommunisere seksuell interesse på), bruke hudpleieprodukter så huden ser frisk og attraktiv ut. Alt dette viser at jeg har gode gener, og mulighetene for at jeg utløser seksuell tiltrekning hos kvinner øker signifikant. Det jeg nevnte over er ting ved det passive utseendet. I tillegg går det an å optimalisere MÅTEN man bruker seg selv på. Og naturligvis måten å kommunisere verbalt og non-verbalt på. Jeg er singel, men det betyr ikke at dette ikke fungerer. Nå klarer jeg ofte å forutsi godt hva som kommer til å skje. Ei jente jeg har flørtet med ved et par anledninger sprakk fullstendig på torsdag og fortalte at hun likte meg veldig godt. Senere på kvelden fortalte at hun ikke er singel (informasjon hun har tilbakeholdt uvanlig lenge). Men her er det faktisk mulig at jeg kommer til å gå inn for å gå videre uansett.
Gjest *Fiona* Skrevet 22. januar 2005 #1032 Skrevet 22. januar 2005 Det jeg har gjort er å forbedre de fleste tenkelige sider som kan forbedres ved meg. Kvinner legger merke til DETALJER. Så dersom jeg forbedrer en masse detaljer så blir helheten meget bra. Enig :-) Vi legger helt klart merke til detaljer. De detaljene man kan gjøre noe med, bør gjøres noe med, det er helt klart bonuspoeng. Kunsten er å få det til å være en naturlig integrert del da, å virke velstelt uten å virke helt homse. Har sansen for det litt metroseksuelle jeg uten overdrivelser selvsagt. Lilleulv - du holdt ut jula? Du nevnte før jul du ville vente til etter ferien. *trøster* Hvordan går det da? Uvant? Dere har jo vært sammen en stund også? Koselig å ha deg her i hvert fall!!! Skal passe på deg vi :-) :blomst_opp:
LilleBille Skrevet 22. januar 2005 #1033 Skrevet 22. januar 2005 Hei, jeg heter Lilleulv og ble singel i dag :o Jeg er redd jeg... Det går seg til... alltid tøffest i begynnelsen :trøste:
Gjest Gjesten Skrevet 22. januar 2005 #1034 Skrevet 22. januar 2005 Hei, jeg heter Lilleulv og ble singel i dag :o Jeg er redd jeg... Ikkje ver redd du, vi skal passe på deg ja, og velkommen skal du vere, var visst på tide med litt nytt blod her :klem2: Men eg har ikkje fått med meg historia di, har du lyst til å fortelle litt? Sånn at eg liksom veit kven eg snakkar med?
Gjest Purple Skrevet 22. januar 2005 #1035 Skrevet 22. januar 2005 Hei, jeg heter Lilleulv og ble singel i dag :o Jeg er redd jeg... Hei Lilleulv, og velkommen til singelverden! Fulgte med på tråden din før jul, og har lurt på hvordan det gikk med deg. Synd at det gikk som det gikk da. Men så mye som du har tenkt på dette, så har du nok gjort det rette. Helt normalt å være redd, men det går over!
Gjest Lilleulv Skrevet 23. januar 2005 #1036 Skrevet 23. januar 2005 her hadde det kommet masse svar ja. uvant å følge med i singelforumet :oops: attegløyma, hva mener du med min historie? meg meg og typen mener du...?
Gjest Gjesten Skrevet 23. januar 2005 #1037 Skrevet 23. januar 2005 Ja, så vidt eg forstår så er du nysingel og dette har vore debattert her, eg har ikkje fått med meg dette, så vil du fortelje kva som har skjedd og korleis du har det?
Lestat Skrevet 24. januar 2005 #1038 Skrevet 24. januar 2005 Hei, jeg heter Lilleulv og ble singel i dag :o Jeg er redd jeg... Uffda, skal ikke alltid være enkelt nei. Men velkommen til klubben i alle fall :trøste:. Stort sett så har vi det faktisk mer morro enn kjedelig her i singelklubben. Så hvordan har helgen vært da folkens ? Personlig var jeg noe redusert på fredag (for å si det pent) etter Kiel turen. Resten av helgen derimot har vært veldig hyggelig, spesielt lørdagskvelden. Først litt brettspilling og pils med gamle venner og nye bekjentskaper, deretter en tur ut på byen. Kjempekoslig... Hmm, er vel egentlig på tide å komme seg i seng nå. Mandag morgen og jobb snart. PS: Kan vi være venner her igjen ? PSS: Livet er faktisk herlig, man trenger bare litt trening før man lærer å nyte det.... Gruppeklem ?
Gjest *Fiona* Skrevet 24. januar 2005 #1039 Skrevet 24. januar 2005 HYYYYYSJ! Nå ER vi venner igjen, det har gått så fint en stund, ikke ripp opp i det igjen er du snill
Gjest Gjesten Skrevet 24. januar 2005 #1040 Skrevet 24. januar 2005 Helga ja.... Fredag middag med venner og den suverene filmen Reservoir dogs av Q. Tarantino. Laurdag flatfyll med kompis, søndag snakka eg lenge i den store, kvite telefonen... Ikkje ein god dag med andre ord... Er faktisk litt småkvalm endå eg, kan komme av at magen min aldri blei heilt oppfylt att i går, så eg må vel ha mat trur eg... Skal ikkje på fylla meir på minst... 4 dagar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå