Gjest *Fiona* Skrevet 21. januar 2005 #1001 Skrevet 21. januar 2005 Får jeg det 1000. innlegget?? JIPPI
Gjest Gjesten Skrevet 21. januar 2005 #1002 Skrevet 21. januar 2005 Det var jo eigentleg veldig passande
Gjest *Fiona* Skrevet 21. januar 2005 #1003 Skrevet 21. januar 2005 Ja, ikke sant? Denne dagen tar seg opp synes jeg Ute er det vakkert nå, det ligger rimfrost på trærne og overalt, og så er det skyfri himmel og gnistrende sol. Herlig! Lestat kommer vel tilbake idag tror jeg, hvordan var turen din da? Sniken, du har fått PM til og med ;-) hyggeligfyr, hva skal du da? Bare stikk innom :-) Singel helg denne gangen betyr familiekos idag siden mamma har bursdag, og imorgen skal jeg hjem sammen med gullungen, trene og ha skikkelig lørdagskos. Utover det blir det jobb jobb jobb. FLINK JENTE!! God helg :blomst_opp: Og gratulerer alle hyggelige med-innsendere, med tusen - 1000 - passerte innlegg på Singel tråden. Måtte den leve videre i samme spirit som i hovedsak hittil. Champagne til alle
Gjest TomKrus Skrevet 21. januar 2005 #1004 Skrevet 21. januar 2005 Mange takk for at de høyrde på meg, no skal eg snike meg ut att. og så reknar eg med at nokon andre skriv litt i mitt forsvar når eg blir utsatt for sarkasmar og spydigheter snart Fy faen, jeg er glad for at jeg ikke har slike kjærringer rundt meg i det virkelig liv...(tull&tøys) Og et personangrep, vel, hvis man mener at å si fra at drittslengeren bør kunnne slenge mindre dritt, så ja, så var det vel det. Alltid artig å observere folk som fint støtter eller ikke en gang registrerer venners drittkasting, generaliseringer og sure oppstøt, men som på død og liv blir fra seg hvis andre gjør det. Har vel sikkert noe med denne urett som bare rammer dig selv. Selv kommer jeg fortsatt til å hoppe inn i enhver diskusjon, i rl og her, hvor jeg mener noen går for langt. Om jeg kjenner dem eller ikke. Og ja, dere skal fint få tråden tilbake. Men kjenner jeg noen kvinner rett var det sikkert noen som så for seg en saftig underholdende konflikt her nå, og fikk litt underholdning ut av det. Og a: Stå for det du skriver. Du trenger ikke håpe på at noen skal komme og støtte deg her eller via pm. Stol på deg selv og dine meninger, og ikke føl at du hopper utpå dypt vann bare du taster ned noen ord. Dypt er ikke vannet, og det ser fort litt dumt ut at mann plasker rundt i gjrøma med svømmevest og luftballonger under armene. Jeg tror ikke at du trenger det.
Gjest *Fiona* Skrevet 21. januar 2005 #1005 Skrevet 21. januar 2005 Valentino gikk ikke for langt, men det gjorde jeg? Sier mer om din selektive oppfatning enn om meg. Og jeg gjentar: Ja, ikke sant? Denne dagen tar seg opp synes jeg Ute er det vakkert nå, det ligger rimfrost på trærne og overalt, og så er det skyfri himmel og gnistrende sol. Herlig! Lestat kommer vel tilbake idag tror jeg, hvordan var turen din da? Sniken, du har fått PM til og med hyggeligfyr, hva skal du da? Bare stikk innom Singel helg denne gangen betyr familiekos idag siden mamma har bursdag, og imorgen skal jeg hjem sammen med gullungen, trene og ha skikkelig lørdagskos. Utover det blir det jobb jobb jobb. FLINK JENTE!! God helg Og gratulerer alle hyggelige med-innsendere, med tusen - 1000 - passerte innlegg på Singel tråden. Måtte den leve videre i samme spirit som i hovedsak hittil. Champagne til alle
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #1006 Skrevet 21. januar 2005 Okay, no skal eg kvinne meg opp og la vere å stikke av uten å ha sagt noko. 1. Er det mulig å ha ein hyggeleg tone her? Det hhar vi hatt gjennom over 60 sider, kvifor endre det? 2. TomKrus: Sorry, men vi var ganske mange som hadde glede av denne tråden, kvifor må du fortsette med personangrep og ubehagelege innlegg når vi tydelegvis ikkje set pris på det? Singelforumet hadde vore ganske kjedeleg uten denne tråden som praktisk talt har vore den einaste i aktivitet i periodar. Og vi som har vore her har blitt "kjende" med kvarandre og har ein god tone. Kan du enten delta i tråden slik den ein gong var, med litt humor, varme og småprat eller vennligst flytte deg til ein annan stad, eventuelt lage ein anti singeltråden tråd? Mange takk for at de høyrde på meg, no skal eg snike meg ut att. og så reknar eg med at nokon andre skriv litt i mitt forsvar når eg blir utsatt for sarkasmar og spydigheter snart Nå ønsker jeg som gjest å komme med et par bittesmå kommentarer: 1. Jeg er enig i at denne tråden har vært underholdende og omtrent den eneste aktiviteten på singelforumet, og at den faste gjengen har hatt en bra tone. Helt klart - men veldig mye av tonen har gått ut på å støtte hverandre i ett og alt (går ikke mer i detalj her, da det lett kan oppfattes som personangrep). Ikke noe galt i det. Men jeg har også flere ganger lagt merke til at innspill fra andre (OG fra de faste i gjengen, men dette virker jo som VELDIG lojale og snille personer, da) veldig lett blir misforstått i negativ retning, og blir møtt med oppgitte "stønn" over hvor feil meninger man har - selv om sukkeren åpenbart bare har skumlest innlegget med forutinntatt mening om innholdet. (ikke bare innlegg fra gjester - jeg føler meg personlig ikke misforstått, noen ganger oversett, men greit nok, jeg er nå gjest..) Ofte har nok disse misforståelsene blitt rettet opp i og vennskap gjenopprettet, men jeg ville kanskje tatt det som et hint at enkelte faste brukere som har vært innom har trukket seg stille tilbake... Ok, alle er ikke interessert i det samme temaet, men når man viser interesse og blir slått hånden av, da kan man kanskje tenke over om man er littegrann ekskluderende? 2. Jeg er enig i at man ikke trenger å kverulere overalt. Og nå har jeg ikke lest alt på de siste sidene, men jeg kjenner igjen noen mer enn gjennomsnittet "krevende" brukere. Personlig synes jeg det er litt interessant å lese dette også, jeg, å få litt andre vinklinger enn jeg-formen i et elskerforhold. Det var da virkelig noen få sider inni her hvor flere enn den faste gruppa deltok i "samtalen" på en givende og interessant måte, så hvorfor ikke gå tilbake og kikke på hva som gikk galt? Også kan man kanskje prøve å kverulere og analysere uten å hente "slemme" eksempler fra andre brukeres liv?
Gjest *Fiona* Skrevet 21. januar 2005 #1007 Skrevet 21. januar 2005 Sant å si synes jeg virkelig heller du skal nevne navn jeg, i stedet for å helle bensin på spekulasjonsbålet. Dessuten synes jeg man må kunne gå ut fra at folk her klarer å legge inn innlegg etter egen fri vilje - hvorfor la seg skvise ut? Det er vanskelig å plukke opp når det er gjester her, for da får man ikke skilt ut hvem som er hvem. Jeg kan seff bare snakke for meg selv når det gjelder andre ting - som for eksempel at jeg henvender meg til 7-8 brukere her som jeg har kontakt med ellers. Det er lett at det blir sånn når det stort sett er vi som har holdt tråden igang, siden det blir en del intern spøking. Dette er, ikke fra min side iallfall, en bevisst utfrysing, det er vel heller ubevisst gjenkjennelse - jeg mener, når folk ikke skriver her til vanlig og plutselig dukker opp med et generelt innlegg, så tenker jeg at jeg ikke vet hvor mye av tråden vedkommende har lest, og ergo blir det vanskelig å dra vedkommende med på samme linje. Uten at det ligger noe negativt i det. Utover det så blir det vel litt sånn etter frivillighets prinsippet - er du interessert og srkiver med, så er du med, og hvis ikke så er det sikkert lett å føle seg HELT på utsiden. Ikke vet jeg. Men sånn generelt vil jeg si at jeg ikke synes noe om enkeltpersoners hets mot enkeltpersoner igjen og igjen - har noen noe konstruktivt å si meg er de velkomne til å bruke PM i stedet for å forsure tråden. Sånn for å holde dialogen på et mer relevant plan
Gjest Litjmæ Skrevet 21. januar 2005 #1008 Skrevet 21. januar 2005 Går tilbake hit igjen jeg - likte det innlegget best :-D God helg :blomst_opp: Og gratulerer alle hyggelige med-innsendere, med tusen - 1000 - passerte innlegg på Singel tråden. Måtte den leve videre i samme spirit som i hovedsak hittil. Champagne til alle Skål og god helg!
Gjest *Fiona* Skrevet 21. januar 2005 #1009 Skrevet 21. januar 2005 Jaså, frøken Litjmæ, er det fest i helgen?? Trodde vi skulle hjelpe Attegløyma med å klø jeg
Gjest Litjmæ Skrevet 21. januar 2005 #1010 Skrevet 21. januar 2005 Tja, en liten fest må vel gå an når du spanderer champagne og alt!?!?! :-D Kan godt ta kløpause altså, men jeg trodde frøken Attegløyma var bedre nå!?
Gjest *Fiona* Skrevet 21. januar 2005 #1011 Skrevet 21. januar 2005 Jepp, bare jeg som ikke sjekket dagboken, drev og PM'et med Sniken planlegger helgen ser du Herlig at Attegløyma er bedre, jeg kan ikke tenke meg hvor ille det må være å ha det sånn :trøste: Ingen grunn til å ha abstinenser, bare å kjøre på
Gjest Gjesten Skrevet 21. januar 2005 #1013 Skrevet 21. januar 2005 Kva i all verda???? Driv du og datar Sniken?? Bur han der sørpå og?? Kva har ikkje eg gått glipp av :o Men eg skal faktisk ut i kveld, ansiktet mitt ser nesten bra ut att
Gjest *Fiona* Skrevet 21. januar 2005 #1014 Skrevet 21. januar 2005 Haha, ja det er han som er Loverboy Neida, jeg bare tuller. Dessverre ser det ikke ut til å gro eksemplarer som Sniken her på Sørlandet, mulig det er feil oppvekstvilkår her eller noe :o
Gjest Gjesten Skrevet 21. januar 2005 #1015 Skrevet 21. januar 2005 Hmm, ja men er det så innmari langt frå deg til Hyggeligfyr då? Huskar ikkje heilt kor han kom frå eg
Gjest Litjmæ Skrevet 21. januar 2005 #1016 Skrevet 21. januar 2005 Haha, ja det er han som er Loverboy Det hadde vært noe det... Da kunne vi jo fått "andre sida" av historia og, men, men... Hva vet man vel om framtiden.... Hyggeligfyr er vel fra Trøndag, men jeg tør ikke påstå at han bor der....?
Gjest *Fiona* Skrevet 21. januar 2005 #1017 Skrevet 21. januar 2005 Husker ikke helt hvor Sniken bor, men både Lestat og hyggeligfyr er på Østlandet. hyggeligfyr på Hamar..? Ikke sikker. Lestat i Oslo.
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #1018 Skrevet 21. januar 2005 Sant å si synes jeg virkelig heller du skal nevne navn jeg, i stedet for å helle bensin på spekulasjonsbålet. Dessuten synes jeg man må kunne gå ut fra at folk her klarer å legge inn innlegg etter egen fri vilje - hvorfor la seg skvise ut? Det er vanskelig å plukke opp når det er gjester her, for da får man ikke skilt ut hvem som er hvem. Jeg tenkte ikke på gjester spesielt - jeg skjønner utmerket godt at det er vanskeligere å få "tak" i disse, og som sagt, jeg føler meg slett ikke glefset til selv. Men jeg har innimellom følt trang til å hinte om at øøh, nei, Fiona (feks), nå feiltolker du denne personens innlegg - og feiltolkningen går gjerne ut på at man tror personen er dum, naiv, har et kjøttforhold til partneren eller er fullstendig prisgitt samboern sin - basert på deres eget syn på forhold (som selvsagt er fullt ut akseptable holdninger), UTEN å prøve å se hva personen egentlig mener. Hm. Det er vel særlig den innimellom manglende viljen til å se hva andre mener jeg synes virker litt ekskluderende - det er lett å miste lysta til å delta i tråden når man blir jamt misforstått OG glefset til, så lenge man ikke holder seg GODT innen for streken. Så det dreier seg vel for noen om først en vilje til å delta i denne tross alt, et langt stykke på vei, interessante tråden - deretter en viss oppgitthet over det jeg har beskrevet ovenfor. Men altså, jeg ser jo også at noen av dere har prøvd å svare saklig på selv kjipe innlegg her. Men så tar det liksom fort av... Jeg kan seff bare snakke for meg selv når det gjelder andre ting - som for eksempel at jeg henvender meg til 7-8 brukere her som jeg har kontakt med ellers. Det er lett at det blir sånn når det stort sett er vi som har holdt tråden igang, siden det blir en del intern spøking. DET har jeg full forståelse for. Utover det så blir det vel litt sånn etter frivillighets prinsippet - er du interessert og srkiver med, så er du med, og hvis ikke så er det sikkert lett å føle seg HELT på utsiden. Helt klart, men det er også åpenbart at den eneste ønskede retningen på denne tråden er diskusjon rundt et fåtall menneskers privatliv. Og det er på en måte greit, selv om noen også har prøvd å gjøre debatten litt mer generell uten hell (legg merke til rimet). Som man kan se av den manglende aktiviteten ellers i singelforumet er kanskje ikke en generell singeldebatt liv laga. OG jeg er helt enig i at man bør unngå personangrep, og at det sikkert er provoserende å bli tillagt holdninger og innstillinger man er ganske sikker på at man ikke har. Jeg synes ikke det er rart man overser visse brukere etter noen siders forsøk på å svare saklig:) Men det går noen ganger begge veier, da.
Gjest *Fiona* Skrevet 21. januar 2005 #1019 Skrevet 21. januar 2005 Men jeg har innimellom følt trang til å hinte om at øøh, nei, Fiona (feks), nå feiltolker du denne personens innlegg - og feiltolkningen går gjerne ut på at man tror personen er dum, naiv, har et kjøttforhold til partneren eller er fullstendig prisgitt samboern sin - basert på deres eget syn på forhold (som selvsagt er fullt ut akseptable holdninger), UTEN å prøve å se hva personen egentlig mener. Hm. Det er vel særlig den innimellom manglende viljen til å se hva andre mener jeg synes virker litt ekskluderende - det er lett å miste lysta til å delta i tråden når man blir jamt misforstått OG glefset t Jeg håper det er noe jeg ikke forstår her. For for meg høres det vitterlig ut som om du mener DU faktisk til enhver tid mener å vite hva folk egentlig mener. Og jeg trodde det var det du var imot..? :o Dette går også på evne til å uttrykke seg. Så lenge dette er et skriftlig forum, ikke fulgt av stemme, ansiktsuttrykk osv, så er det rom for feiltolkning. At du mener å se at folk ikke VIL forstå, stiller jeg meg egentlig litt undrende til. Igjen - hvordan være så sikker på at DU har den ultimate fasiten her? Jeg har sikkert misforstått et og annet innlegg her i min tid. Akkurat som jeg selv har blitt misforstått. Men så lenge denne debattformen blir noe indirekte (skriftlig) så er det vel også grenser for hvor selvhøytidelig det går an å være, og hvor alvorlig man bør ta ting, og hvor konsentrert man gidder å være om EN person. For eksempel meg, fordi det er beleilig. Jeg er vel som alle andre, morer noen og irriterer vettet av andre. Vi er faktisk ulike. Og takk for det, bør jeg vel si... det ville vært kjedelig her ellers. Og uansett - når jeg mottar dritt personlig, og ikke er den som starter det engang, så blir jeg faktisk oppgitt over hvor lett det er å hugge til meg. Fordi jeg til tider uttrykker meg krasst, så er jeg sikkert en grei syndebukk. Ikke desto mindre finnes det vitterlig et par stykker her som er helt klart mer lavmål, som får passere bare fordi de har en mer manipulerende form i stedet for direkte. Sånt provoserer meg - selv om jeg vet at det er som å pisse i motvind å prøve nå frem da... Og ikke minst blir jeg provosert og litt oppgitt over at folk ikk ebare tar grep og heller slenger dritt på PM, i stedet for å ødelegge en tråd. Jeg ser for øvrig ingen grunn til å stusse over at denne tråden dreier seg om noen få menneskers privatliv, all den tid det gjelder de fleste tråder her inne - i begynnelsen er mange med, og så ender det opp med en håndfull "faste". Det er et ikke ukjent fenomen her. Hvorfor det skal være så forferdelig om det har skjedd i denne tråden, forstår jeg ikke, det minner meg litt om skolegården i 4. klasse når noen var sure og ville ha "klassemøte". Er det noen her som ikke tåler at noen har det morsommere enn andre eller hva? Er det ikke sånn IRL da, noen "klikker" mer sammen enn andre, er ikke dette helt naturlig? Korriger meg hvis jeg tar feil. Det er jeg helt sikker på du/dere gjør ;-)
Sniken Skrevet 21. januar 2005 #1020 Skrevet 21. januar 2005 Det hadde vært noe det... Da kunne vi jo fått "andre sida" av historia og, men, men... Hva vet man vel om framtiden.... Hyggeligfyr er vel fra Trøndag, men jeg tør ikke påstå at han bor der....? Må vel kanskje innrømme at jeg i perioder nok skulle ønske at jeg faktisk var Loverboy.. men det ække meg altså Så desverre, den "andre siden" av historien blir ikke avslørt denne gangen heller..... Har vel egentlig aldri sagt hvor jeg er fra eller befinner meg hen i det langstrakte landet vår, men jeg befinner meg i Oslo. Så vet dere det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå