Gå til innhold

Singel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Av og til har man lang lunsj' date=' andre ganger har man bare pause. Andre ganger er man i telefonen, atter andre ganger venter man på andres greier før man får kommet videre. Multitasking er fint :-)[/quote']Joa, men skal man henge med her... så må man ha alt du nevner over, pluss en haug andre ting i tillegg samtidig skjønner du!!!! :-?
Videoannonse
Annonse
Gjest Litjmæ
Skrevet

Hyggeligfyr: Grattis! Kjempeartig!! Nå når du har den kongejobben så kommer sikkert damene til å rulle inn :wink:

Skrevet
Hyggeligfyr: Grattis! Kjempeartig!! Nå når du har den kongejobben så kommer sikkert damene til å rulle inn :wink:

Hæhæhæ....jo takk du. Er jo en god del unge kvinner i systemet der ja...hehe :sjarmor:

Skrevet
Eeeh....ja' date=' den skjønte ikke jeg helt heller...?[/quote']

Må nesten ta denne en gang til: For det første er det viktig å være klar over at mennesker tiltrekkes av de vi ikke kan få. Dersom en mann kommuniserer at han er kresen kan det i seg selv være tiltrekkende. Uansett er det mer tiltrekkende enn å kommunisere at man tar alt som kan krype og gå.

Om en mann er kresen eller ikke er ikke avgjørende for evnen til å tiltrekke seg damer. Ser vi bort i fra den faktoren så er det fremdeles mange andre faktorer som kan føre til at mannen ikke tiltrekker seg damer.

Så utsagnet leger opp i tråden om at det er bare å være litt mindre kresen er rett og slett latterlig.

Gjest *Fiona*
Skrevet

Du har noen merkelige greier på gang av og til... jeg leser det du skriver, men får det ikke til å stemme med virkeligheten.

Du mener han burde være MER kresen, for da får han seg MER...?

Jaha... han er ikke kresen nok og får seg derfor ikke dame...?

Ja vel nei. Makes sense.

Han er ikke kresen nok så han får ikke dame. Nehei. Jeg gir opp...

Skrevet
Du har noen merkelige greier på gang av og til... jeg leser det du skriver, men får det ikke til å stemme med virkeligheten.

Du mener han burde være MER kresen, for da får han seg MER...?

Jaha... han er ikke kresen nok og får seg derfor ikke dame...?

Ja vel nei. Makes sense.

Han er ikke kresen nok så han får ikke dame. Nehei. Jeg gir opp...

Han må, en stund, KOMMUNISERE at han er kresen. Han bør ikke VÆRE kresen. Kommunikasjonen skal få henne til å føle tiltrekning.

Og dette stemmer jo med virkeligeheten.

Vel, dere kvinner er jo veldig kresne, og det manger ikke på tilbud. Menn bli beskyldt for å aldri si nei til sex, men menn vasser ikke i tilbud.

Skrevet

Er med på tankegangen, og er både enig og uenig. Jeg har nok signalisert at jeg er kresen, uten at jeg er det spesielt (bare litt). Jeg får ikke hengehake av pene jenter jeg blir kjent med liksom, men blir heller litt utilpass slik at jeg ikke stirrer så mye på de som så mange andre gjør. Om det er en god greie å gjøre eller, se det vet jeg ikke. Alle jenter liker vel å merke at noen synes de er pene - uansett hvor pen man egentlig er.

Gjest Litjmæ
Skrevet

Når det kommer til noen man er interessert i, så ville jeg aldri gitt rådet å "spille hard to get" slik som valentino beskriver. Det er en ting å legge seg etter alt som har to ben og en annen å begynne å spille spill og være noen man ikke er. Tullprat spør du meg *tar på seg strenge brillene og vifter med pekefingeren*

Og enig med hyggeligfyrs siste utsagn!

Skrevet

Enig med Litjmæ, hard to get er ikke den beste taktikken tror jeg.

Tror heller problemet til Hyggeligfyr, Lestat, meg selv og noen andre her inne, heller er at vi ikke viser NOK at vi er interessert. :-(

Skrevet
Er med på tankegangen' date=' og er både enig og uenig. Jeg har nok signalisert at jeg er kresen, uten at jeg er det spesielt (bare litt). Jeg får ikke hengehake av pene jenter jeg blir kjent med liksom, men blir heller litt utilpass slik at jeg ikke stirrer så mye på de som så mange andre gjør. Om det er en god greie å gjøre eller, se det vet jeg ikke. Alle jenter liker vel å merke at noen synes de er pene - uansett hvor pen man egentlig er.[/quote']

Hva er attraktive kvinner lei av? Høre at det er pene. Så ikke komplimenter henne på det, men finn sider ved henne andre ikke finner og jobb med dem. Da tenker jeg på personlighet og greier.

Skrevet
Enig med Litjmæ, hard to get er ikke den beste taktikken tror jeg.

Tror heller problemet til Hyggeligfyr, Lestat, meg selv og noen andre her inne, heller er at vi ikke viser NOK at vi er interessert. :-(

Nettopp.

Skrevet
Tror heller problemet til Hyggeligfyr' date=' Lestat, meg selv og noen andre her inne, heller er at vi ikke viser NOK at vi er interessert. :-([/quote']

Hvordan hadde du tenkt å vise at du er interessert?

Skrevet

Og da skjønte jeg plutselig hva Valentino sa, og er i meget stor utstrekning enig.

Ja, jeg tror det også for menn kan lønne seg å gjøre seg litt kostbar i enkelte anledninger. Hvorvidt man faktisk er det når det kommer til stykket er jo fullstendig "optional". Vise litt interrese, så gå.

Omvendt psykologi:

"Oi, han ga meg et kompliment og gikk. Akkurat som han mente det uten å ha baktanker. Han er jo ikke som de andre gutta her ute på byen. Hmm, kanskje jeg skulle snakket litt med han...."

Kun en teori da....

Det hele handler vel om å skille seg litt ut i mengden...

Skrevet

En ting er jo på byen (jeg er aldri ute og "sjekker" og vil aldri gjøre det), noe annet er det å sjekke opp noen du allerede kjenner (kan godt være på byen det altså), og kanskje ikke er venner med, men har et godt forhold til. Da nytter det ikke å gi komplimenter og så gå - da må man vel bare gi komplimenter og bare mene det. Eller hur?

Skrevet

Jepp, det blir noe helt annet igjen. En mulighet kan jo være "bulldoserstrategi".

Vis masse oppmerksomhet og juster inn eventuelle feiltrinn med humor. Noen sa litt flåsete til meg en gang "får du en kvinne til å le er halve jobben gjort".

Men som sagt. Jeg er ingen ekspert på området...

Det er vel tross alt damene her som vet best hva de blir sjarmert av.

Det er jo en hårfin grensegang mellom målbevist/selvsikker og direkte kvalm (eller morsomme komentarer og direkte vulgær for den del). Helt umulig å lage en "mal for sjekking" tror jeg.....

*Lestat roper: Fiona kan du ta ansvar å sette ned et strategiutvalg her ?*

Skrevet

"Oi, han ga meg et kompliment og gikk. Akkurat som han mente det uten å ha baktanker. Han er jo ikke som de andre gutta her ute på byen. Hmm, kanskje jeg skulle snakket litt med han...."

Kun en teori da....

Veldig bra. Det funker det der. Hvertfall uten kompliment. Gå bare bort til ei og si hei som om du kjenner henne fra før. Så gå videre i gjør noe annet. Hun kommer til å lure vettet av seg på hvorfor du gikk videre, og sannsynligheten er stor for at hun kommer bort til deg etter hvert.

Skrevet

Veldig bra. Det funker det der. Hvertfall uten kompliment. Gå bare bort til ei og si hei som om du kjenner henne fra før. Så gå videre i gjør noe annet. Hun kommer til å lure vettet av seg på hvorfor du gikk videre, og sannsynligheten er stor for at hun kommer bort til deg etter hvert.

Me know :wink:

Men nå skal jeg holde munn en stund. Kan da ikke avsløre alt som står i "manneboken" for damene her heller

Skrevet
noe annet er det å sjekke opp noen du allerede kjenner

Prinsippet er det samme. Kjenner du henne fra før kan du antyde at hun til stadighet forsøker å sjekke deg opp. Er ute etter kroppen din eller lignende. Du får på denne måten henne til å tro at hun faktisk sjekker deg opp, og når du i tillegg gjør det litt kostbar er du en hun underbevisst vil ha, men som hun ikke bare kan få uten å anstrenge seg.

Så kan du være veldig pirkete og kresen. Kommenter henne på ting hun ikke kan ta seg nær av. Da vil hun anstrenge seg for å gjøre et godt inntrykk. Du har dermed beholdt mye makt i forholdet.

Men som lestat bemerket. Nå kan vi ikke avsløre mer her :tunge1:

Gjest Gjesten
Skrevet

Litjmæ: Like ille ja, var innom jobben i dag for å gje ordre :wink:

Alle menn her: Vise interesse uten å vere masete er ein hit. Vise meir interesse for innhald enn puppar er ein endå større hit. Gje kompliment som er ei blanding av "Eg tykkjer du er ei vakker kvinne" og "Eg set pris på tankane dine og anser deg som intelligent" er kanskje den største hiten av alle!! Trur de klarar dykk eg, men det er kanskje på tide med singel- KG- treff?? :sjarmor:

Skrevet
det er kanskje på tide med singel- KG- treff?? :sjarmor:

JAAA :tommelsmil:

(Og takker for tillitten)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...