valentino Skrevet 17. januar 2005 #841 Skrevet 17. januar 2005 Du er kjempekjekk på bildet ditt nå. Du er tydeligvis kresen selv, ellers ville du vært opptatt for lenge siden. Menn er ikke i den posisjonen at de kan velge partnere. Derfor kan ikke problemet være at en mann er kresen dersom han ikke er opptatt. Hvis du er LITT mindre kresen har jeg problemer med å tenke meg det er vanskelig å få seg' date=' tja, si en Bj?[/quote'] Hæ?
Lestat Skrevet 17. januar 2005 #842 Skrevet 17. januar 2005 Menn er ikke i den posisjonen at de kan velge partnere. Derfor kan ikke problemet være at en mann er kresen dersom han ikke er opptatt. Hæ ? Må vi ta alt nå ?
valentino Skrevet 17. januar 2005 #843 Skrevet 17. januar 2005 Må vi ta alt nå ? Selvfølgelig ikke. Det jeg mente var at selv om en mann ikke er kresen, så behøver ikke det bety at han ikke lenger er opptatt.
Gjest ii Fiona Skrevet 18. januar 2005 #844 Skrevet 18. januar 2005 Det jeg mente var at selv om en mann ikke er kresen, så behøver ikke det bety at han ikke lenger er opptatt Hæ?
hyggeligfyr Skrevet 18. januar 2005 #845 Skrevet 18. januar 2005 Selvfølgelig ikke. Det jeg mente var at selv om en mann ikke er kresen, så behøver ikke det bety at han ikke lenger er opptatt. Eeeh....ja, den skjønte ikke jeg helt heller...?
Gjest Litjmæ Skrevet 18. januar 2005 #846 Skrevet 18. januar 2005 Jamen forstår dere ingenting eller? Hvis man ikke er kresen så er det jo ikke sikkert at det ikke trenger å bety at man ikke får damer selv om man ikke lenger er opptatt!? Hallo!
hyggeligfyr Skrevet 18. januar 2005 #847 Skrevet 18. januar 2005 Ja, det var jo oppklarende! :o (ironiflagg)
Gjest Litjmæ Skrevet 18. januar 2005 #848 Skrevet 18. januar 2005 Hjalp litt på humøret mitt i dag denne faktisk, for å bruke et Fi-uttrykk, så føler jeg meg tygd og spytta ut i dag, burde vært fredag, men så er det bare tirsdag! Og jeg har en heldag foran meg fram til elleve...
hyggeligfyr Skrevet 18. januar 2005 #849 Skrevet 18. januar 2005 Jeg har et jobbintervju om halvannen time, så jeg begynner å bli litt nervøs nå... :o
Gjest Litjmæ Skrevet 18. januar 2005 #850 Skrevet 18. januar 2005 Åh, så spennende da! Bare slapp av, pust ut og tenk på alt som DU er flink på. Alt som du er BEST på faktisk. Nå har du muligheten til å vise det og samtidig få snakke med (forhåpentligvis?) interessante folk på en bra arbeidsplass!? Lykke til!!
hyggeligfyr Skrevet 18. januar 2005 #851 Skrevet 18. januar 2005 Jo takk! Kjenner allerede bedriften meget godt, har vært inne der før, og kjenner også tre av de fire som sitter i intervjupanelet. Kjenner også 5 av de 6 andre som skal på intervju og mye er nok allerede avgjort på forhånd tror jeg. Men intervjuet blir opp eller ned på lista. Tror jeg er forhåndsfavoritt og tror nok det skal gå helt ypperlig på intervjuet også. Men å være nervøs er jo helt naturlig...!
hyggeligfyr Skrevet 18. januar 2005 #852 Skrevet 18. januar 2005 Og jeg har aldri skrevet ordet "intervju" så mange ganger på så få setninger før...!
Gjest Litjmæ Skrevet 18. januar 2005 #853 Skrevet 18. januar 2005 Det blir nok bra uansett ja! Nervøsiteten slipper sikkert med en gang dere kommer i gang å prate.
Gjest Gjesten Skrevet 18. januar 2005 #854 Skrevet 18. januar 2005 Lykke til!! Eg skal krysse fingrane for deg!! Fortell koss det gjekk så fort du kjem ut att!!! :trøste: Stakkars Litjmæ :klem2: Håpar det går betre resten av dagen!!
Gjest Litjmæ Skrevet 18. januar 2005 #855 Skrevet 18. januar 2005 Takk Attegløyma hvordan er det med deg i dag da? Klør du fortsatt?
hyggeligfyr Skrevet 18. januar 2005 #856 Skrevet 18. januar 2005 Det gikk suverent bra! Beste intervju jeg noensinne har gjort! :-) Jeg er bombesikker på å få jobben nå, så om jeg ikke får den, så blir jeg superdeppa. :-? Det er forøvrig en daglig leder jobb (dog i 50 prosent stilling - om enn arbeidsmengde på mer), så det er litt prestisje i dette....
Sniken Skrevet 18. januar 2005 #858 Skrevet 18. januar 2005 Oi, oi, oi...daglig leder stilling og greier.... grattis da (tar sjansen på at du får den jeg). Godt det bare er 50 % stilling egentlig, for skal man klare å holde tritt med kvinnsen her inne, så skulle man egentlig ha vært heltidsledig
hyggeligfyr Skrevet 18. januar 2005 #859 Skrevet 18. januar 2005 Oi' date=' oi, oi...daglig leder stilling og greier.... grattis da (tar sjansen på at du får den jeg). Godt det bare er 50 % stilling egentlig, for skal man klare å holde tritt med kvinnsen her inne, så skulle man egentlig ha vært heltidsledig [/quote'] Hehe...ja, det har du nok rett i. Håper likevel å kunne fortsette i en mindre stilling i jobben jeg allerede har - den er forholdsvis fleksibel fra før. Men i denne jobben sitter jeg jo foran skjermen og koper dagen lang uansett, så det går vel greit...
Gjest *Fiona* Skrevet 18. januar 2005 #860 Skrevet 18. januar 2005 *tørker lattertårer etter å ha mimret i dagboken* Dere må ha en fleksibel jobb med mulighet til å jobbe hjemmefra vet dere... Av og til har man lang lunsj, andre ganger har man bare pause. Andre ganger er man i telefonen, atter andre ganger venter man på andres greier før man får kommet videre. Multitasking er fint :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå