Gå til innhold

Singel

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Attegløyma - hvis ikke det du beskriver er nok til å gi det en sjanse så vet ikke jeg..... Jeg hadde vel hoppa for lenge siden (men det er jo dustemeg da.....)

Eller går du rundt å venter på pauker og basuner :wink: ?? og tror at det må være en høy basunfaktor for at du i det hele tatt skal tro på foretaget??

Personlig tror jeg godt et begynnende forhold er liv laga også uten de berømmelige basunene.......... Jeg har imidlertid opplevd menn (!) som har nektet å bli bedre kjent fordi basunene manglet :-?

Kjør på - er iallfall det jeg ville gjort i en sånn situasjon!

Klosterkommentaren var vel helst ment til meg - tror det er jeg som er på vei dit...... :-(

Sissi

Gjest Gjesten
Skrevet

Sissi, eg forsto jo at det var du som var på vei i kloster, eg tykte kanskje det var litt tidleg endå å ta ei slik avgjerdsle...

Okay, eg veit de har rett, veit ikkje kva eg ventar på eg (at han flyttar til Noreg kanskje??), men det er jo vanskeleg å gje opp ungkarskvinne livet og då (og i alle fall så brått som eg sikkert må gjere... Kan jo ikkje akkurat få fyren til å flytte hit, og så kreve at han skal flytte på hybel for å date meg... Han vil jo ha full pakke, er så verpesjuk at det halve kunne vere nok...)

Takk for råd og innspel alle saman, så får vi sjå om skilpadde- attegløyma torer stikke hovudet ut av skalet sitt... :wink:

Skrevet

Du kan jo vitterlig be ham roe ned verpesnakket sitt da, og si at det friker deg litt ut. Hvis han ikke har forståelse for det, da er uansett ikke noe å samle på. Det betyr jo ikke at du ikke vil, men bare at du må få satt ting på plass i hodet først. ;)

Gjest Gjesten
Skrevet

Han forstår jo at eg ikkje vil snakke om verping heilt endå :wink: Men det som held meg tilbake er jo primært det her med at vanleg dating ikkje er så veldig aktuelt, når han flyttar hitover kjem vi til å flytte saman, uansett om vi blir i Norge eller i Storbritannia. Og det er jo unekteleg skummelt!!

Ja, ja, det ordnar seg nok. Eg skal jo bu hos han i heile sommar sannsynlegvis, og deretter vil eg nok vite langt meir kva eg ynskjer trur eg.

Gjest Litjmæ
Skrevet

MÅ dere flytte sammen med en gang da, selv om dere flytter til Storbritania? Jeg forstår jo at det er dyrt med to leiligheter, men hvis du ikke er klar for det, så kan det kanskje være verdt det til å begynne med? Eller?

Gjest Anonymous
Skrevet

Har Fiona festet så hardt i helgen at hun er helt på felgen fysisk, eller har hun hatt seg så masse med Loverboy at hun ikke er i stand til å sitte ved pc'en å skrive referater til oss? :-(

Skrevet
Jeg er nemlig sånn - leken, nysgjerrig, lever bare en gang, laid back - og når møter du sånne 30 åringer liksom??

Så joda - modenhet, innsikt, erfaring, kommunikasjon og alt det der, det er veldig tiltrekkende, og hvis jeg hadde møtt noen på min egen alder med de egenskapene OG med litt humor i behold og ikke bare KID nr til Husbanken i hodet, så jøss - skal vurdere det

:vinke::sjarmor:

Gjest Litjmæ
Skrevet
Har Fiona festet så hardt i helgen at hun er helt på felgen fysisk' date=' eller har hun hatt seg så masse med Loverboy at hun ikke er i stand til å sitte ved pc'en å skrive referater til oss? :-([/quote']

I know, vet ikke helt om man skal være veldig bekymret eller optimistisk her? Fii? Hvor er duuu?

Gjest Gjesten
Skrevet

Eg er litt bekymra!! No er det langt på dag på måndag og ingen lyd frå Fi. Har vore i dagboka hennar og ropt ut i det tomme intet fleire gonger i helga...

Gjest *Fiona*
Skrevet

:sjarmor:

Heeeeeeeeeeeei!

Det er nesten så jeg gruer meg til å begynne å skrive, jeg er så sliten idag at jeg nesten ikke husker hvaj eg heter... Og så har jeg DET programmet på jobb, og skull evært på kundemøte idag kl 4 og utover, men har klart å snikemeg unna... Jeg mener, eimen av gammel fest og hvitløk kan UMULIG være bra for forretningene uansett...

Jeg skal skrive, jeg lover, mulig det tar litt tid for jeg må ta det innimellom slaga her... oppdatering i dagboken.

For øvrig er jeg sørgelig lite nypult, det ble for hektisk i helgen med fest og tjo og hei :o På den annen side har jeg Pratet med Loverboy, så alt i alt... vel, sjekk dagboken etter hvert, skal prøve å få med det meste.

Attegløyma, stoooooooor klem til deg, hvordan har du det idag??

(Lestat, du har allerede masse ekstrapoeng i boka mi :sjarmor: )

Gjest Gjesten
Skrevet

Har det ganske fælt faktisk, har atopisk eksem som dekker heile meg, ser jævlig ut og er sjukmeld.

Du heiter Fiona og vi treng oppdatering!! Noko anna eg skal fortelle deg om deg :wink:

Gjest Litjmæ
Skrevet

*puster ut*

Dette blir spennende! Vi venter på oppdatering alle mann...

Attegløyma: :klem: :trøste: :kose:

Gjest ii Fiona
Skrevet

Sånn!

Overgår meg selv i lengde, bare å slå seg løs og gi seg i kast med terapien... :-)

Gjest Litjmæ
Skrevet

Godt å høre at du har det bra Fi :-D

Attegløyma - du får ta deg en ego-dag i dag synes jeg, teppe, pute, soffa, tv, te, godis, hva det nå måtte være du har lyst på. Bare slapp av ikke tenk på noenting... :klem2:

Gjest Anonymous
Skrevet
For øvrig er jeg sørgelig lite nypult' date=' det ble for hektisk i helgen med fest og tjo og hei[/quote']

Hmm, vært 30 år i så mange dager og enda er du ikke blitt nypult? :-? Trodde en dame var kåtest og på det mest aktive seksuelt sett i 30 årene jeg. :sjarmor: Skjerp deg Fiona :ler:

Gjest ii Fiona
Skrevet

He-he... jeg hadde sex... men bare i begynnelsen av helgen... Syklusen samarbeidet ikke med meg. Så det ble en rekke BJ's på Loverboy i stedet. Noe han forsåvidt ikke var negativt innstilt til :sjarmor:

Ingen planer om å slutte med dette når jeg er kommet så godt i gang!!

Skrevet

Ok, ikke for å virke snurt - men det jeg synes det er altfor mye snakk om BJs her! Faen heller, jeg husker ikke sist jeg fikk en engang! :-?

Skrevet

Uff da, stakar deg.. Ikke blir NOESOMHELST på meg siden november!!!! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...