Gjest ii Fiona Skrevet 11. januar 2005 #741 Skrevet 11. januar 2005 TAKK :blomst_opp: åssen klarte du det??
Gjest GreenSky Skrevet 11. januar 2005 #742 Skrevet 11. januar 2005 [Xurl=http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=110563]Dagboka til Fi[/urlX] Hvis du tar bort X-ene nestførst og nestsist i linken så blir den riktig.
Gjest Gjesten Skrevet 11. januar 2005 #743 Skrevet 11. januar 2005 Men dåkke, skal vi no la dette avgå ved døden etter 50 sider?? Eller er det nokre andre som treng analyse? Lestat, Litjmæ og eg er alle godt førebudde etter kvart.... (Attegløyma brettar opp armane og tar på seg psykologmaska....)
Lestat Skrevet 11. januar 2005 #744 Skrevet 11. januar 2005 Nei, hadde vært trist om denne tråden døde ja. Den har jo vært en kilde til mye morsomme tanker og diskusjoner de siste ukene. Er det virkelig ingen her som er bittelitt forvirret over enten singellivet eller en begynnende romanse her ? Eller forsåvidt, et hvilket som helst annet tema å diskutere. Hvem tar ansvaret for oppfølgeren til "Fiona Jones Dagbok" ? Dette blir jo nesten som når "Friends" ble tatt av sendeskjemaet det..... :-? ------------------------------------------------------------- Hmm, ut i fra overskriften kan det hende at denne tråden skal vare en liste over single mennesker. I så fall jeg kan jeg reintrodusere meg selv... Jeg er 33 år (en måned siden, leeeenge til neste gang) og mann. Av person er jeg vel en litt miks av rocker og professortype (nerdete). Jeg betrakter meg selv meget utadvent og trives godt i sosiale sammenhenger. Enkelte har vel også hevdet at jeg ikke er direkte frastøtende å se på (uten at jeg har reflektert noe videre over det). Merkelappen "lurvete" er vel en bedre beskrivelse enn "snobbete" når det gjelder meg. Jeg jobber innen IT-bransjen og er svært fornøyd med jobb og det gir. Jeg har ingen barn og har vært singel i nesten et år (betrakter meg selv som for singel) . På boardet her er jeg vel mest kjent som den stille og litt forsakte typen -------------------------------------------------------------- Neah, ble liksom ikke helt rett og bruke denne tråden til "kontaktannonser" heller. Andre forslag ? (For dø hen skal den bare ikke.....) *Lestat tusler tilbake til dagboka til Fi*
Lestat Skrevet 11. januar 2005 #746 Skrevet 11. januar 2005 Fint rundt tall da Utrolig sløv i dag jeg gitt. Satt og kikket på antall posts i denne tråden (744) og lurte på hvordan i all verden du fikk det til å bli et rundt tall. Så slo det meg etter hvert at kanskje 33 er et "rundt" tall . Vi kunne jo forresten brukt denne tråden til å planlegge KG-Singel fester/reiser. Burde være nok KG folk i både Oslo og Trondheim til det i alle fall. Vi har vel også tidligere i denne tråden vært inne på å stikke av til varmere strøk... Hvor quart-camp'n skal være er vel allerede avklart så vidt jeg husker
Gjest *Fiona* Skrevet 11. januar 2005 #747 Skrevet 11. januar 2005 :o Er du helt blond eller... 50 sider... er ikke femti et rundt tall da...? Jeg fikk penger anonymt i posten idag. OK, det er ikke et singel tema. Men hvem vet?? Jeg blir 30 på torsdag, og fikk et vakkert kort med 500 kroner i sendt fra Oslo. DET begrenser jo straks mulighetene siden jeg er født og oppvokst der Det var ikke et bursdagskort, men 2 og 2 blir vel fire går jeg ut fra. Med mindre det er provisjonen fra KG Eller et dårlig sjekketriks som en siste utvei fra en av dere :-? Sniken for eksempel (benytter sjansen til å baksnakke ham siden han er så dum og bli borte så lenge. SNIK!). Må for øvrig tilgi ham navnet som jeg var så uforskammet og klagde på :oops: Det VAR jo jeg som hadde kalt ham det :oops: fant jeg ut da jeg leste hele tråden her om dagen. Øh, natten. Fi - ikke tenkt til å gi seg med det første. Jeg forventer effektivitet *kaster på håret*
LilleBille Skrevet 11. januar 2005 #748 Skrevet 11. januar 2005 dere er bare helt fornøyelige.. 50 sider det står det respekt av .. og når Fiona har egen dagbok ved siden av ..
Lestat Skrevet 11. januar 2005 #749 Skrevet 11. januar 2005 :o Er du helt blond eller... 50 sider... er ikke femti et rundt tall da...? Som sagt, sløv i dag. Arrrrrrgh.... *Lestat finner frem klor for å bleke håret* Eller et dårlig sjekketriks som en siste utvei fra en av dere :-? :oops: Nei, kunne ikke vært meg det. Du er da verdt mer en som så.... Jeg tror nesten vi må fortsette til 100 sider jeg. Da er det jo et visst håp om at jeg skal skjønne dette med runde tall. Nei, takke seg til oddetall, de er mye enklere å lære seg siden de forekommer oftere.... Gir deg 1:<Rundt tall> i odds på at snart får vi kjeft for at vi er usakelige i tillegg til at vi prater for mye om kjærlighetslivet ditt.
Usikker Skrevet 11. januar 2005 #750 Skrevet 11. januar 2005 Keep up the good work folks Usikker -moderator-
Gjest Desperat mann Skrevet 12. januar 2005 #752 Skrevet 12. januar 2005 Hehe, du er helt rå Fiona, du har en herlig humor. Digger sørlandets perle Jeg vil også oppleve følelsen av å være nypult... jeg vil jeg vil.... jeg vil!!!!! Kan en dame vennligst melde seg omgående og sørge for at jeg får tømt meg litt? Da blir jo dama nypult også, så vi gjør jo egentlig begge en tjeneste da...
Gjest Litjmæ Skrevet 12. januar 2005 #753 Skrevet 12. januar 2005 Så var det det der med at lukten av desperasjon ikke akkurat er turn-on da...
Gjest Litjmæ Skrevet 12. januar 2005 #755 Skrevet 12. januar 2005 Siden Fi har sin egen dagbok nå da - Attegløyma - jeg har ikke fått meg helt historien rundt din avstandskjærlighet? Har du lyst til å fortelle litt eller? Loover at vi har masse gode råd å komme med her hvis du skulle trenge det altså
hyggeligfyr Skrevet 12. januar 2005 #756 Skrevet 12. januar 2005 I'm back baby! Ok, strengt tatt "babies", men det hørtes feil ut det også. :o Fint å se at tråden går videre selv om jeg er borte et par dager (om ikke fem)! Ikke at jeg har vært så spesielt ansvarlig for å føre den videre altså (der har vel andre vært vel så fremtredende). Har aldri vært i et så aktivt forum tidligere, og det er styggelig morsomt! :-) Jeg lever fortsatt singellivet og har snart glemt alt som har med parforhold å gjøre, noe som er litt skremmende, for evig ungkarsliv er så absolutt ikke noe jeg ser for meg...! Men de sier jeg minner veldig om min eneste onkel, som ikke fikk seg fast forhold og familie før han nærmet seg de førti....men helst ikke så lenge, takk! Uansett, det vrimler av unge vakre studiner rundt meg ukentlig, men de er så forbaska....unge! Det er ikke fritt for at ei på 21 ikke helt har den samme livserfaringen. Innbiller meg også at unge vakre studiner gjerne vil rote mest med unge vakre studenter, og ikke semidesperate gutter på 31...;-)
Gjest Litjmæ Skrevet 12. januar 2005 #757 Skrevet 12. januar 2005 Innbiller meg også at unge vakre studiner gjerne vil rote mest med unge vakre studenter' date=' og ikke semidesperate gutter på 31...;-)[/quote'] Det tror jeg ikke stemmer helt, mange jenter som ser etter forhold vil ha en litt mer moden mann, det er vel grunnen til at du oftere ser at gutten er endre enn jenta i et forhold. Nå kommer såklart sexguder som Fi og Loverboy utenfor regninga da
hyggeligfyr Skrevet 12. januar 2005 #758 Skrevet 12. januar 2005 Jojo, det er sant. Har jo selv vært sammen med ei ung og ufattelig vakker dame når hun var 20 og jeg 23 - og det var et veeldig seriøst forhold. Spørsmålet er bare hvor MANGE som egentlig vil ha et seriøst forhold med en moden mann når de er 22-23? Vil man ikke fortsatt bare rote litt rundt?
Gjest Litjmæ Skrevet 12. januar 2005 #759 Skrevet 12. januar 2005 Jeg kan bare ta meg selv som eksempel. Jeg er 24 år nå. Jeg traff min "modne mye eldre mann" da jeg var 18 og han 20, vi har vært sammen siden det. Jeg oppdaga ganske fort at jeg hadde funnet noe som virkelig funka, så da var det liksom ingen grunn til å "fortsette å rote rundt"... Har ikke kommet på noen grunner til det enda heller.
Gjest TomKrus Skrevet 12. januar 2005 #760 Skrevet 12. januar 2005 Spørsmålet er bare hvor MANGE som egentlig vil ha et seriøst forhold med en moden mann når de er 22-23? Vil man ikke fortsatt bare rote litt rundt? Du finner iallfall ikke ut av det hvis du bare sitter og ser på dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå