Gå til innhold

Singel

Fremhevede innlegg

Gjest *Fiona*
Skrevet

Sjekketriks antagelig :ler:

Dessuten er han furten fordi jeg skriver lange innlegg. Heldig for deg Anders, skriver jeg dagbok, så da slipper du den enorme kraftanstrengelsen det er å hoppe over et innlegg du ikke gidder å lese :roll:

Vi er vel stort sett single her alle sammen, bortsett fra Litjmæ (og nesten Attegløyma). Jeg er bare jevnlig nypult, og begynner nesten å venne meg til det, så det går jo strake veien dit høna sparker, det er jo helt sikkert. SÅ da er tanken - OK, toget har fullstendig gått for at jeg IKKE skal savne ham når dette tar slutt, så hvorfor ikke utsette det lengst mulig?? (gjett om jeg kommer til å angre...) :o

Men i mellomtiden... :sjarmor:

Velkommen Seleena og Kelsey...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Skrevet
Jeg har vært singel i 1.5år 8) Men jeg vet ikke om jeg kvalifiserer til å være med i klubben' date=' siden jeg bare har lest 10 sider av denne tråden :wink:[/quote']

Kelsey og Seleena: Velkomne skal de vere!! De treng ikkje lese heile tråden, de plukkar fort opp måten vi snakkar på her trur eg :wink:

Fi: Ikkje bli lei deg fordi Anders klagar og furtar, han kan jo berre la vere å lese! Og hyggeligfyr, Litjmæ, Hu i Svingen og Sniken som har snike seg vekk og ikkje minst eg set stor pris på dine innlegg!! :-)

Men har eg gått glipp av noko?? Er ikkje eg heilt singel?? Fi: Du er jo informert heilt om mitt kompliserte kjærleiksliv, eg kan gå med på at det er infløkt, men desto meir singelt!!!!! Dessuten kan ein ikkje sei at ein har ein kjæreste på andre sida av kloden, det blir liksom berre ein venn med spesiell plassering :wink:

Gjest ii Fiona
Skrevet

Prøvde bare å avlede oppmerksomheten litt :sjarmor:

Jeg er også singel, og her er det ikke den geografisk plasseringen det er noe feil med, det er noe mellom ørene mine :ler:

Gjest Gjesten
Skrevet
Prøvde bare å avlede oppmerksomheten litt :sjarmor:

Jeg er også singel, og her er det ikke den geografisk plasseringen det er noe feil med, det er noe mellom ørene mine :ler:

Det siste der skal eg ikkje protestere på!! No har vi i over ein månad prøvd å få deg til å ha litt omtanke for den stakkars mannen, og "vi" er jo faktisk både menn og kvinner, men tar du råda?? Neidå, han likar ikkje deg, og du kjem til å bli såra, basta!! Tullhøna, du veit jo innerst inne at er det nokon her som nesten ikkje er singel lenger så er det deg!! Og så skuldar du på MEG?? :fy:
Gjest *Fiona*
Skrevet

:sjenert::plystre:

Jeg har lovt deg og også Minette at jeg skal legge meg flat... Jeg skal være roligere så jeg ikke overser noe han sier og først oppdager det etter at jeg har flåst det vekk, og hver gang han har sagt noe skal jeg trekke pusten dypt før jeg svarer, ellers spøker jeg det bare bort... Skal det.

Så skal jeg heller gni det inn i årevis etterpå, hvordan jeg fikk rett og dere tok feil, når jeg subber rundt her med hjertet slepende etter meg mens han er i utlandet og studerer :sjarmor:

Som Minette sa; hvis det ikke blir noe av, vil du ikke synes det er dumt at han ikke så hvem du var?

Om det ikke blir noe likevel, så skal det i hvert fall ikke være fordi han ikke har fått se MEG.

(nei, det skal seff være fordi han SER MEG og derfor ikke vil ha meg :roll: ) hva er verst?

*vettskremt helt ned i tærne Fi*

Skjerpings Fi.

Jeg skal skjerpe meg. Jeg skal stille meg åpen for hugg, og ikke angre.

:( *kvinner meg opp*

Gjest Litjmæ
Skrevet

:klappe:

Ojoj, Attegløyma nå ble du streng ja! Så bra, får se om det "virker" :ler:

Gjest *Fiona*
Skrevet

Skrev litt i dagboen... var LITT flink igår... en ting om gangen...

:blomst_opp:

Ha en stråååååålende dag dere også :sjarmor:

Gjest Litjmæ
Skrevet

:klem2:

Dere andre her - could use some support i Fiis dagbok :)

PS: Du må legge den inn i signaturen din!

Gjest Gjesten
Skrevet

Har jo nett vore der og vore streng, men forståelsesfull i dag og jo!! Men dama er jo snart ein sjelvande nervebunt, på randen til nervøst sammenbrudd... :roll:

Gjest *Fiona*
Skrevet

Signatur? Det var meg og teknologien da... :oops:

Gjest *Fiona*
Skrevet

:hoho:

Ja, nå tygger jeg nervepiller dere :ler:

Jeg er temmelig krass i måten å skrive på enten jeg er positiv eller negativ, så det virker vel omtrent sånn ja :ler::ler::ler:

Gjest Gjesten
Skrevet
:hoho:

Ja, nå tygger jeg nervepiller dere :ler:

Jeg er temmelig krass i måten å skrive på enten jeg er positiv eller negativ, så det virker vel omtrent sånn ja :ler::ler::ler:

Tjihi :klem2:
Skrevet

Jeg har vært singel i litt under et år, og har absolutt ingen planer om å prøve å slå Anders. Faktisk begynner jeg å bli temmelig lei av det nå. Det kan jo forsåvidt være morsomt til tider, men det blir litt slitsomt i lengden.

Hvordan går det med Loverboy da Fiona ? Synes det har vært merkbart mindre prat om han i det siste jeg. Har du endelig bestemt deg for å ta ting som det kommer samt slutte å (over)analysere ?

Velkommen til alle de nye her på singelforumet forresten :) .

Gjest *Fiona*
Skrevet

Hehe, det meste er flyttet til dagboken min. Noen begynte å furte her nemlig :tunge1:

Velkommen til den, Lestat :-)

Skrevet
Hehe, det meste er flyttet til dagboken min. Noen begynte å furte her nemlig :tunge1:

Velkommen til den, Lestat :-)

Ja men, denne tråden dør da hvis vi ikke er her og skravler :-? . Skal vi la denne bare bli en oppramsing av hvem som er singel nå ?. Altså, når man først har kuppet en tråd har man ansvaret for å vidreutvikle den Fiona :wink: .

*Lestat mumler som besatt mens han leter etter dagboka til Fi*

Gjest *Fiona*
Skrevet

Generell dagbok F-J

Ja, men sånn er det vettu, noen blir alltid sure :sjarmor:

Jeg tar kjeften jeg får med knusende ro og regner med Darwinismen gjelder her som alle andre steder :ler:

Skrevet

Hehe, takker GreenSky. Noen som skjønte at jeg var litt lat her ja :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...