Gå til innhold

Singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lestat: Jeg fikk en følelse av at jeg satt ved siden av deg på Trondheim-Oslobussen i romjula. Hehe. Hvis ikke har du en dobbeltgjenger i ånden. (spooooy, særlig ettersom jeg er anonym)

Så du gjennomskuet meg ? :kul:

Neida, jeg tok flyet, så det må nok være snakk om en "dobbeltgjenger i ånden". Det spørs om vi ikke må ta en pils i Oslo før eller senere så man slipper slike sammenblandinger i fremtiden :wink: .

Videoannonse
Annonse
Gjest *Fiona*
Skrevet

Etter inspirasjon fra attegløyma nevner jeg det her; vi vil gjerne se gutta i Fionas dagbok... den slipper alle gjesteinnlegg og handler om alt mulig (ikke bare mine nevroser nei :ler: )

Så Sniken, hyggeligfyr, Lestat, HuiSvingen, Purple - mulig jeg glemmer noen nå - jo Anders, men du har lav grense for lange innlegg og de blir ikke noe KORTERE der for å si det sånn :ler:

Noen flere? Vel uansett, velkommen dit!!!

Gjest lurven
Skrevet

Det varer sikkert ikke lenge. Ingen jenter liker menn som er medlem i et kvinneforum...det er skikkelig femi.

Menn på KG er typisk sivilarbeidere med hestehale. De er sikkert kejdelige og får ikke damer ute i det virkelgie liv. Mange av dem er sikkert mindre kjekke og nerdy..

oh den svei altså

hvordan visste du alt dette om meg

Skrevet

:trøste: Stakkar Lurven *busted* :ler:

Skrevet

Nei det ville være dårlig gjort .. spesielt siden du har skjult det så godt :ler:

Gjest *Fiona*
Skrevet

:o

Jeg har nå i disse nattestider lest igjennom HELE Singel-tråden...

Sliten i øya og vel så det.

Men dere belønnes med et innlegg på Personlige melinger hele gjengen som har vært innom her siden Anders26år (egentlig 28...) startet den...

Natta...

Gjest Seleena
Skrevet

Får eg vere med i singelklubben? 8) Har vore singel i 9 månandar og er stolt!

Skrevet
Får eg vere med i singelklubben? 8) Har vore singel i 9 månandar og er stolt!

Tror egentlig det er bare meg her inne som er singel :P

ANders

Gjest Litjmæ
Skrevet

:o Trodde det bare var meg som ikke var det jeg

Skrevet

Jeg har vært singel i 1.5år 8) Men jeg vet ikke om jeg kvalifiserer til å være med i klubben, siden jeg bare har lest 10 sider av denne tråden :wink:

Skrevet
Jeg har vært singel i 1.5år 8) Men jeg vet ikke om jeg kvalifiserer til å være med i klubben' date=' siden jeg bare har lest 10 sider av denne tråden :wink:[/quote']

Ok , du hoppet over Fiona's innlegg du også ja:)

Anders

Skrevet

Jeg har vært singel i 5 år (snart 6...!!! *grøss*), så jeg vinner! ;)

Skrevet
Jeg har vært singel i 4 år' date=' så jeg vinner! ;)[/quote']

Du taper , jeg har vært det lenger enn deg

Anders

Skrevet
Skrev feil!

Jeg klarte iaffal å quote deg før du endret det

Skrevet

Jeg klarte iaffal å quote deg før du endret det

Kjapp jævel, er du! ;)

Skrevet

Men ærlig talt; skummelt når man ikke klarer å huske hvor mange år det er snakk om... :o

Skrevet
Men dere belønnes med et innlegg på Personlige melinger hele gjengen som har vært innom her siden Anders26år (egentlig 28...) startet den...

Hvorfor Anders26år hvis du er 28?? for så lenge har du vel ikke vært her :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...