Gå til innhold

Singel

Fremhevede innlegg

Gjest *Fiona*
Skrevet

Juhuuu...

Loverboy kommer hjem fra ferie fem dager for tidlig. Hvorfor det?? :sjarmor:

Nei, det blir nok ikke noe kjæresteri. Han overgikk seg selv her om dagen i å avkrefte det. Samtidig som han ga uttrykk for at dette semesteret ville bli kjempefint. Og så var det SÅ greit for meg å kunne dra fra ham og til jobb i stedet for fra Krsand (mye kortere). :o

???? Kunne nevnt en million eksempler til på tilsvarende schizofrene tendenser, men jeg blir litt rar i hodet av å tenke på det, så jeg skal la være og tenke og bare nyte hvert sekund som måtte dukke opp :sjarmor:

Samma for meg. Jeg skal bare konsentrere meg om ny jobb (den er helt sjef!!!) og nyte det som skjer, ikke minst mitt overraskelses bursdag party neste helg :ler:

Fine ferier alle sammen, ser det ut til. Plutselig en strøm av ikke single her, det var jo ironisk :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Litjmæ
Skrevet
Juhuuu...

Loverboy kommer hjem fra ferie fem dager for tidlig. Hvorfor det??  :sjarmor:  

Nei, det blir nok ikke noe kjæresteri. Han overgikk seg selv her om dagen i å avkrefte det. Samtidig som han ga uttrykk for at dette semesteret ville bli kjempefint. Og så var det SÅ greit for meg å kunne dra fra ham og til jobb i stedet for fra Krsand (mye kortere). :o  

????

Hmmm... skjønte ikke denne jeg? Det kan ikke være at du analyserer nå igjen vel??? Jeg mener, les de tre første avsnittene dine igjen - hurra! hurra! nei.... JO sier nå jeg da, fortsatt :wink:

Skrevet

Takker!

Hehe, tror du ikke jeg hadde innbrudd i bilen på bursdagen min da jeg var inne på et utested og feiret litt med venner, og bilstereoen ble stjålet! Snakk om perfekt avslutning på bursdagen...NOT! Så i dag var det innlevering av anmeldelse og skjema til forsikringsselskapet....

Gjest Litjmæ
Skrevet

Så kjipt da hyggeligfyr... jeg har også blitt frastjålet bilstereon min en gang, ble helt sånn :hakeslepp: Hadde liksom ikke kommet inn i tankene mine at noen kunne ta noe som var mitt :roll::ler:

Og Fii... ja... du vet jo hva jeg mener da... :wink: men kos deg uansett hvor lenge det varer da! Og ta vare på deg selv!

Gjest *Fiona*
Skrevet

Helvetes frekke folk! Hva feiler det folk??? Jeg skjønner ikke hva folk tenker med. Kan de ikke bare ligge unna andre folks saker??? :evil:

Gjest Gjesten
Skrevet

I'm back!! Okay her er dagens oppsummering:

1. Mannen er fantastisk, eg kan faktisk sjå for meg å ver med han for alltid!! Skummel tanke... Og han er faktisk like betatt av meg, og vi er faktisk ganske ungdommeleg søte seiest det.

2. Mora er ikkje heilt min stil nei. Ho har knytta seg til ei av Mannen sine exdamer, og snakka om denne eksdama litt kvar dag, berre små drypp... Men ho veit jo at han dumpa den ubruklege eksdama pga meg, så då fekk ho no heller prøve å komme overeins med meg!! Eksdama brukte berre Mannen fordi han tener godt og er jurist, og ho trengte hjelp i ei barnefordelingssak og hadde ikkje råd til advokat. Då Mannen til slutt ba ho flytte flytta ho rett inn til ein annan mann... Ikkje akkurat stilig dame, men veldig pen altså!! Han har jo smak :wink:

3. Dessverre er Mannen litt blind når det gjeld mamma'n sin, han kan ikkje forstå at eg ikkje kan sjå for meg to veker heime hos henne kvar jul, i ein av dei mest gudsforlatte avkrokane på denne jord... Heldigvis har han gangsyn nok til å sjå at mamma'n hans ikkje akkurat er heilt feilfri, og at det kanskje ikkje berre er mennene sin feil at ho har to skilsmisser bak seg...

4. Men ellers er alt perfekt!! Og då eg rota med pillen etter ein fuktig fest med heftig avslutning og påfølgande søvn, sa han berre at han ville eg skulle slutte med pillen med ein gong, og så kunne vi berre sette i gang med familie og sånn. Men eg skal ha han i Europa før det blir nokon unge!! Vekk frå mamma'n hans!! Etter å ha snakka med ho ein del, og ho tinte opp etterkvart, og har fortalt meg masse om mange ting, så har eg innsett at ingen damer vil nokon gong vere gode nok for hennar søner, så då så...

Hyggeligfyr: Grattis med overstått(??), synd med nyttårsaften, men eg er ganske sikker på at med litt anstrengelsar så kunne du vore i godt selskap, har eg rett?? Hvis ikkje må du berre rett og slett kjøpe nye vener!!

Fi: Same old story?? Men det er litt deilig og ikkje sant?? Hadde Mannen kome hit til sommaren hadde eg vore ekstatisk, men han kjem ikkje før våren 2006... :cry: Men eg skal vere heile sommaren ++++ hos han, skal leige ut kåken min, og så kan eg nesten bli der så lenge som helst :-)

Lurven og Hu i Svingen: Hva skjer'a??????????

Og til alle andre: GODT NYTTÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Wow ! 46 sider!!!

Prøvde å lese meg igjennom allt men det er jo helt umulig.

*Fiona*: Du er jævlig kul men du tar knekken på meg med de milelange meldingene dine:)

Så hva skjer a? Har noen av dere funnet hverandre eller noe sånt? :)

Jeg er fortsatt singel seff . Det er tøft ! Ehh...

Anders

Skrevet

Hva som skjer ja... Ingen fionainnlegg herfra :wink: men har det aldeles strålende :-)

Tror jeg egentlig burde regnes som diska fra tråden - men lar meg ikke skvise ut etter 46 sider, he he! Da må jeg jages... :tunge1:

Men skal droppe å skryte i alle fall... :plystre:

Nei da - jeg er ikke blærete! Bare lykkelig! Eh...

Forresten kult at alle er på plass etter ferien! Godt nytt år!

Skrevet
Hva som skjer ja... Ingen fionainnlegg herfra :wink: men har det aldeles strålende :-)

Tror jeg egentlig burde regnes som diska fra tråden - men lar meg ikke skvise ut etter 46 sider, he he! Da må jeg jages... :tunge1:

Men skal droppe å skryte i alle fall... :plystre:

Nei da - jeg er ikke blærete! Bare lykkelig! Eh...

Forresten kult at alle er på plass etter ferien! Godt nytt år!

Du er en sånn som meg som sitter oppe halve natte og gjør ingenting? :P

Anders

Skrevet
Du er en sånn som meg som sitter oppe halve natte og gjør ingenting? :P

Anders

Ehm... Oftest; ja. Men burde ha lagt meg nå da det nye året har startet med nye arbeidsdager, nye muligheter osv. :tunge1:

Men er så stusselig å legge seg alene da vettu! :wink:

Skrevet

Ehm... Oftest; ja. Men burde ha lagt meg nå da det nye året har startet med nye arbeidsdager, nye muligheter osv. :tunge1:

Men er så stusselig å legge seg alene da vettu! :wink:

Du kan jo sove over hos meg i natt. Vi kan se film!

Anders

Skrevet

Du kan jo sove over hos meg i natt. Vi kan se film!

Anders

Glemte jeg å si at jeg ikke er singel lenger? He he! :sjarmor:

Men tusen takk for tilbudet asså! :wink:

Går og legger meg NÅ!

Skrevet

Okay :P

Trodde ikke man måtte være singel for å se film da , men:)

Skrevet
Okay :P

Trodde ikke man måtte være singel for å se film da , men:)

Ventet på den, ja... :wink:

Men det er jo alltid en glede å briefe littegrann, hehe! JA - jeg er forelska!

Gjest Anonymous
Skrevet

Let's face it Anders, you'r dumped by the Hui Swing!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det varer sikkert ikke lenge. Ingen jenter liker menn som er medlem i et kvinneforum...det er skikkelig femi.

Menn på KG er typisk sivilarbeidere med hestehale. De er sikkert kejdelige og får ikke damer ute i det virkelgie liv. Mange av dem er sikkert mindre kjekke og nerdy..

Heldigvis for deg får DU sikkert damer i fleng... for vi liker mye bedre menn som gjester på kvinneforum... feig er bedre enn femi. Og menn som er sure er bedre enn de som kan ord med mer enn to stavelser... hm. På tide å bytte ut kjæresten min... fordi han nesten hadde hestehale og jobber i et kvinnedominert yrke...

Lestat: Jeg fikk en følelse av at jeg satt ved siden av deg på Trondheim-Oslobussen i romjula. Hehe. Hvis ikke har du en dobbeltgjenger i ånden. (spooooy, særlig ettersom jeg er anonym)

Gjest Litjmæ
Skrevet

Så fint da HuiSvingen! Kos deg! :hjerter:

Var filmen bra da eller?

Skrevet
Var filmen bra da eller?

Spør Anders!

Gjest Litjmæ
Skrevet

Ja det var jo han jeg spurte jo, men du kan godt svare du og asså :ler::wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...