Lestat Skrevet 30. desember 2004 #661 Skrevet 30. desember 2004 Heisann Fiona Og du er like forvirret som vanlig ser jeg :-) Jeg gir deg 1:10 i odds på at gutten er helt forgapt i rosen på forumet her jeg. Bare ikke begynn å rote med ekser eller tenke for mye nå. Mer kos og mindre tenking ....
Gyldenløwe Skrevet 30. desember 2004 #663 Skrevet 30. desember 2004 Heh, det tror jeg du har Fiona Lykke til!
Gjest lurven Skrevet 31. desember 2004 #664 Skrevet 31. desember 2004 hei stakk bare innom for å si at jeg ikke er singel lengre
hyggeligfyr Skrevet 1. januar 2005 #666 Skrevet 1. januar 2005 Godt nyttår folkens! FI: Har skumlest de siste sidene (det blir som regel til det her, gitt, hvis man er borte et par dager - og i hvertfall etter over ei uke borte), og har kommet til den konklusjon at nå må dere bare ta skrittet til å bli kjærester. Altså; dere vil det jo tydelig begge to. Så får alle hindringer som kommer bare komme. Det er jo sånn det alltid er. Planer har det med å måtte forandres. Hadde jeg vært så heldig å treffe ei som jeg hadde matchet så godt med som det du har gjort med denne karen, så hadde jeg ikke nølt et sekund (ok, gi det en dag) med å gripe sjansen. Kanskje er det bare meg, men jeg har ikke akkurat for "vane" å treffe slike personer titt og stadig. At man bare kan velge og vrake NÅR man kan og det passer med resten av livet ditt. Skjer det i det hele tatt? På det mer personlige plan så kan jeg fortelle at jeg har hatt en heller bedriten jul, en stusselig, trist og patetisk alene"feirende" nyttårsaften (anbefales IKKE) og har en like ensom og forbannet trist 1. nyttårsdag. Fant mitt første gråe hår i skjegget i dag og om to dager blir jeg 31. Og ja flomkatastrofen er verre enn mine små problemer, men det gjør ikke at jeg føler meg noe bedre. Eneste jeg vet, er at det bare kan gå oppover. Det er vel en trøst det også.
Lestat Skrevet 3. januar 2005 #667 Skrevet 3. januar 2005 Ville bare si at jeg hadde en fortreffelig jul jeg. Preget av familieselskap og sammenkomster med forskjellige vennegjenger av meg. Jeg ble kjent med mange nye mennesker, noen litt mer spennende enn andre faktisk... Det hele toppet seg vel med nyttårsferingen. Komentaren fra en nabo av meg, som vi dro med på festen etter rakettene, var ganske beskrivende for aftenen "Det er rart at noen kan ta av så enormt uten å gå på dop" var hans dom over selskapet . Jeg mener å huske at den komentaren ramlet midt under "Masai-hoppingen", like etter flerstemt og ustemt allsang (sånn i firetiden). Litt nyttårsklining ble det jaggu tid til også (morsomt å leke fjortis en gang i blant). Alle slapp fra det uten vesentlige skader. Selv var jeg noe bekymret for en dame som en venn av meg danset med. Det skal ikke være mulig å gjennomføre en del av de kastene han gjorde med så høy støttepromille uten at resultatet blir fall og en ørliten hjernerystelse... Fortsetter året slik det startet blir dette et meget bra år....
Gjest Litjmæ Skrevet 3. januar 2005 #668 Skrevet 3. januar 2005 Hei folkens! Har akkurat lest gjennom samtlige innlegg siden sist og det var jammen ikke få (som vanlig ) Sånn går det når man tar seg friheter med laaang juleferie (kanskje på tide å ta av julelua snart da ja...) Min "dom" blir samme som hyggeligfyr faktisk - dvs det høres ut som det er på tide med "alvorsprat" og statusskifte nå Fii!!! (Løpe fort og gjemme meg under sofaen for ikke å bli truffet av farlige nei-jeg-tør-ikke-innlegg tilbake) Hvorfor ikke være tøff (du er jo det!!) og ta initiativet til å prate om det først!? Og til Hyggeligfyr - GRATULERER MED DAGEN!!!! Håper du feirer og har en bedre dag i dag Til alle: Håper dere får et supert 2005
hyggeligfyr Skrevet 3. januar 2005 #669 Skrevet 3. januar 2005 Jo, tusen takk! Dagen i dag har blitt veldig bra. Selv om jeg sto opp for ikke lenge siden, hehe. Var nemlig ute en liten tur i går kveld og pilset med gode venner, og da blir ting litt lettere med en gang. Når du innser at du faktisk har gode venner som bryr seg og som synger bursdagssangen for deg på aller flaueste måte klokka tolv.
Gjest Purple Skrevet 3. januar 2005 #670 Skrevet 3. januar 2005 Godt nyttår alle sammen, og gratulerer med dagen Hyggeligfyr! Blir bare litt skumlesing av de siste innleggene her, men noe har jeg da fått med meg. Høres ut som det er saker og ting på gang for deg, Fiona. Spennende! Dette med at han sier til andre at dere ikke er kjærester, er vel fordi han ikke vet om dere er det, akkurat som du ikke vet om dere er det. Var lettere på barneskolen gitt, da man sendte lapper av typen "Vil du være sammen med meg?". Da var liksom forholdet definert fra første stund. Og man slapp å snakke sammen. Hadde en kjæreste som jeg aldri hverken så på eller snakka med jeg... Hm, kanskje bedre å være voksen likevel, tross alt?
Hu i Svingen Skrevet 3. januar 2005 #671 Skrevet 3. januar 2005 hei stakk bare innom for å si at jeg ikke er singel lengre Jasså?
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #672 Skrevet 3. januar 2005 hei stakk bare innom for å si at jeg ikke er singel lengre Det varer sikkert ikke lenge. Ingen jenter liker menn som er medlem i et kvinneforum...det er skikkelig femi. Menn på KG er typisk sivilarbeidere med hestehale. De er sikkert kejdelige og får ikke damer ute i det virkelgie liv. Mange av dem er sikkert mindre kjekke og nerdy..
Gyldenløwe Skrevet 3. januar 2005 #673 Skrevet 3. januar 2005 Det varer sikkert ikke lenge. Ingen jenter liker menn som er medlem i et kvinneforum...det er skikkelig femi. Menn på KG er typisk sivilarbeidere med hestehale. De er sikkert kejdelige og får ikke damer ute i det virkelgie liv. Mange av dem er sikkert mindre kjekke og nerdy.. Wow, du er bare en skikkelig sjarmklump altså Og så så modig! Jeg bare digger deg, ukjente gjest! Du er nok bare så utrolig lekker!
Gjest Doffen har daua Skrevet 3. januar 2005 #676 Skrevet 3. januar 2005 I know......I am a star Men jeg skaper jo litt liv her. Det skal jeg faktisk ha.
Gyldenløwe Skrevet 3. januar 2005 #677 Skrevet 3. januar 2005 Ja, du får meg virkelig til å skjelve i kordfløyelsbuksene mine ... Kommer til å tenke på deg i morgen, både når jeg grer hestehalen min og når jeg jobber i barnehagen. Ikke vær noen andre enn den du er, vær så snill. Alle elsker deg! Siden jeg ikke får meg no' der ute i verden er ideen om deg det eneste som holder meg varm i flanellspysjen min.
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #678 Skrevet 4. januar 2005 Jepp, I know. Tror nok også at Bush tenker på meg før han tar store avgjørelser....not.
Hu i Svingen Skrevet 4. januar 2005 #679 Skrevet 4. januar 2005 hei stakk bare innom for å si at jeg ikke er singel lengre Mulig at jeg hallusinerer, men tror jeg slutter meg til den... :o
Dru Skrevet 4. januar 2005 #680 Skrevet 4. januar 2005 Oi... Jeg tror at jeg også ender mine dager som singel snart. Skummelt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå