Gå til innhold

Singel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ojda. Deilig å få litt juling også :-)

Øy, kinky. Me like :sjarmor:

Hvor er handjernene når man trenger de...

Juling kan du desverre ikke få, grensen går ved litt småbiting (og da kun på oppfordring) :wink:

Ok, fra spøk til alvor. Så det som egentlig er caset her er at man har med en usikker stormforelsket gutt (sikker på den biten jeg) som prøver å sikre sin egen sårbarhet ved å fortelle seg selv at dette kun er et puleforhold. Dette gjør han så ofte at det er åpenbart at han "fisker" etter en forsikring på at du egentlig vil mer. I tillegg benytter han hver anledning til å prøve å komme nærmere deg via familien. På den andre siden har du en dame som synes han er for bra til å være sann og er redd for å bli sittende igjen med hjerte i handa.

Snakk om stallmate da.....

Enig med Sniken jeg, noen trenger å prate her....

Dere er gull verdt. Kunne giftet meg med dere på flekken :sjarmor:

Takker og bukker. Som vordende markedskoordinator stoler jeg fult og helt på din evne til å spre budskapet til aktuelle aktører i markedet :)

Videoannonse
Annonse
Gjest ik innl *Fiona*
Skrevet

Dere er verdt deres vekt i gull og litt til :-)

Jeg mener absolutt ikk eå bagatellisere det at jeg har et barn - men det er ganske mange som ser for seg noe helt annet enn realiteten; de tenker kanskje de må være pappa stand in elle rnoe. Det funker ikke helt sånn, selv om det kommer an på barnets alder og hvor mange barn man har og hvordan man lever. Selvfølgelig er det helt naturlig at en fyr har tanker om dette - men hverdag-med-barn er ikke noe som plutselig dukker opp i løpet av dating perioden - det vil ikke være så naturlig for meg, som samarbeider så bra med pappaen, å lansere en ny voksen person i dagliglivet til sønnen min. Og jeg har langt i fra hastverk. Det skulle være plenty med tid til å finne ut av voksen-delen og sånn før man begynte å leke familie :-) Både av hensyn til sønnen min, ny partner, og meg selv, som også får behov for rolleavklaring - det er veldig uvant for meg, tanken på å dele oppmerksomhet med flere enn sønnen min sånn i det daglige.

Greit nok er vi hyggelige, blide personer som en kan stole på, men ofte er vi langt mindre selvsikre enn andre får inntrykk av.

Dette kan absolutt være et poeng antar jeg... jeg fremstår selv som sånn gladjente, ikke redd for noen ting. Vel - folk som kjenner meg skulle lest disse sidene her, de ville nok ikke kjent meg igjen.

Har hatt julelunsj på jobben nå - sendte rundt en mail til den gjengen jeg har pleid å spise lunsj med og takket for meg, og så fikk jeg sånne mailer som: "Så leit at du skal slutte! Alltid blid og alltid en morsom kommentar, kommer til å savne deg". Så lurer jeg på hvem de snakker om :roll: men det er jo hyggelig.

Vant rødvin i vinlotteriet, og har fått blomst og greier :-)

Del rødvinen med meg a gutter :-)

Nei, mente ikke han er desperat eller noe - men noen er sosiale av seg, bare, og legger ikke så mye i det. På den annen side, han har sagt han ikke er sånn stor vennegjeng menenske, han har sin gjeng gode venner og er ikke ekstremt opsøkende utenom det. Men derigjennom kan det jo være det blir intenst med de som slipper innenfor. Vet ikke jeg. Ingen grunn til å lure egentlig, det vil jo vise seg.

Julestemningen begynner å sige innpå, alle her sitter med julemusikk på, det står julekonfekt og godter og pepperkaker, mandariner, champagne, vin og stæsj overalt.

Må gjøre siste juleshopping idag *panikk*

Skrevet
Har hatt julelunsj på jobben nå - sendte rundt en mail til den gjengen jeg har pleid å spise lunsj med og takket for meg, og så fikk jeg sånne mailer som: "Så leit at du skal slutte! Alltid blid og alltid en morsom kommentar, kommer til å savne deg". Så lurer jeg på hvem de snakker om :roll: men det er jo hyggelig.

Vant rødvin i vinlotteriet, og har fått blomst og greier :-)

Del rødvinen med meg a gutter :-)

Skjønner godt hvem de snakker om jeg altså :Nikke:

Blir vel litt upraktisk å dele en flaske rødvin når jeg sitter i Oslo og du er på Sørlandet, men for all del, koselig tanke.

Skrevet

I tankene da vettu :ler: Ikke undervurder tankens kraft. Du skal sitte på toget til Trøndelag ikveld; i tankene sitter vi en hel gjeng på Mauritius med en drink i hånda :ler:

Skrevet

Neah, i tankene mine er vi ferdig med rødvinen for lengst :smoke:

Og Mauritius ja, den har vi glemt lenge nå. Når var det vi skulle dra igjen ? :wink:

Skrevet

2. juledag? En tre ukers tid, med vind mot huden som holder samme temperatur som deg, suset av asurblått hav mot sanden, svosje-lyden fra palmeblader, hete stråler fra solen der du liker dem best :sjarmor:

Lange dvelende ettermiddager med ymse favoritt aktiviteter, morgenstund med duften av eksotisk frukt som er satt frem til frokost, vannscooter, dykking, massasje, svømming eller bare gjøre ingenting...

*sukk*

Skrevet
2. juledag? En tre ukers tid, med vind mot huden som holder samme temperatur som deg, suset av asurblått hav mot sanden, svosje-lyden fra palmeblader, hete stråler fra solen der du liker dem best :sjarmor:

Lange dvelende ettermiddager med ymse favoritt aktiviteter, morgenstund med duften av eksotisk frukt som er satt frem til frokost, vannscooter, dykking, massasje, svømming eller bare gjøre ingenting...

*sukk*

Og lange koslige samtaler med dype blikk kun avbrutt av små kjærtegn. Tusle litt langs strandkanten, eller ligge å duppe ute på sjøen i en seilbåt kun omgitt av blikkstille åpent hav på alle kanter. Se sola stå opp i horisonten og vite at klokken betyr ingenting....

Tror jeg skulle taklet det vel så godt som snø akkurat nå ja...

Skrevet

*bilder i hodet* mmm...

Klokken nærmer seg juleferie... ikke et pip fra antagelig fyllesyk Loverboy idag :ler:

Fortsatt ikke ferdig med julepresanger, ingen av presangene er pakket inn, jeg har IKKE oversikt over hvem jeg mangler til, jeg har ikke fått sendt ut julekort og huset ser bombet ut. Så idag skal jeg bare ta hele huset OG ordne alt jeg ikke har ordnet OG innfinne meg hos mormor klokken 5 for vår tradisjonelle lillejulaften familiemiddag en times kjøring unna... :o

Jah. Det var jo fysisk umulig, faktisk. :evil:

On the bright side, jeg har rødvinen jeg vant idag da.

Jeg stopper nok innom her gjennom julen, deilig å bare surfe litt innimellom med ro og fred rundt seg og ingen masete kolleger og sjefer til å forstyrre :ler:

God tur, Lestat, og god jul til resten av "gutta våre" og Litjmæ, Purple og alle andre her.

Juleklem fra Fi

Gjest i.i. attegloyma
Skrevet

Hei alle saman, eg snik meg innom ein tur her no, vil berre onske alle ei straalande jul og eit fantastisk godt nyttaar!!!!!!!!! Saa skal eg lese meg opp naar eg kjem heim, men eg har faktisk mott ei svigermor fraa ein lite onska plass :o Ho er ikkje eit menneske du vil ha naer deg sjolv, ungar eller mann for aa vere heilt aerleg, og eg er berre vand med kjekke svigermodre eg.... We snakes alle saman, saknar dykk eg :wink:

Skrevet

Hei, jeg heter Yvonne og er også singel..Det var godt å komme ut av skapet....NOT... :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Har bedrevet typiske singelaktiviteter som byturer, sex og middag og filmtitting med venninner...

Du skryter til stadighet av å ha sex mens du er singel. Er det sex med deg selv du hele tiden maser om?

Skrevet

Jeg har funnet alle tiders løsning på problemet med jenter liker badguys teorien!

Drittsekkene er enkle - der har du vinn vinn situasjon - han er en dritt, du kan dumpe ham med god samvittighet og himle oppgitt med øynene etterpå.

Eller han er en dritt, og du "holder ut og holder ut", pusser martyr glorien for alt den er verdt og vet at det er ikke din skyld, for du gjør bare ditt beste. Snufs.

Men hvis du møter en fin fyr, en snill, kjærlig fyr som er bånn ærlig og rett frem - da har du så mye å tape av følelser og stolthet at det går aldeles i stå...

Gi meg en drittsekk. NÅ!

Jeg tilgir herved hver eneste drittsekk i hele verden. De opptrer kun i forsvar og burde hatt en jævla medalje!

Okay: Du vil ikke la andre enn drittsekkene få være med på morroa? Jeg skrev tidligere at de såkalte snille mennene alltid kommer bakerst i køen. Kvinner morer seg med bad-boys i ungdommen, mens se ordentlige havner bakerst i køen og må vente. Først når kvinnene blir verpesyke og vil etablere seg velger disse ordentelige mennene. Disse mennene egner seg kun som forsørgere for kvinner. Så kvinner bruker menn. Kvinner har alltid tilgang på de mennene de vil ha.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jaja, du har sikkert rett. Leke litt ? Ti-hi andre dags juls fag fest ja.....

Livet er sikkert seriøs...

Det er ikke jeg i kvled, sorry :hoho:

Skrevet

Er dette "komme ut av singel-skapet"-tråden? I så fall: :vinke:

Skrevet

Næh - det hadde vel ikke vært verd å nevne?

Gjest i.i. *Fiona*
Skrevet

Heisan!

Hmmm... kom nettopp fra ***** jeg. Altså hjembyen til Loverboy... vært på besøk der et døgn. Familiefrokost og greier. Vi hadde en herlig natt og en deilig dag, som vanlig egentlig. Og som vanlig er det en del ting jeg sant og si ikke blir klok på. Men for å oppsummere; hvorom allting er og hvordan det enn ender; jeg har hatt en suuuuuper tur og en herlig opplevelse, og det OGSÅ går inn i min minnebok.

Hans foreldre, og særlig hans mor, har ikke kommet over at han dumpet sin sambo gjennom 3 år. Jeg bare nevner det som en bi-opplysning; de var altså sambo i tre år, og det ble slutt for 7 måneder siden. HUN har ny type, men ringer fortsatt Loverboy for å "konkurrere". Og whatever, det er for lavmåls til at jeg gidder å forholde meg til det, men uansett så skulle dere sett ansiktet til Mammaen den kvelden jeg ankom. Hun var høflig og ikke en tøddel mer.

Så ble det natta, og vi la oss. Perfekt som vanlig, og vi sloknet i fem tiden om morgenen.

Han sa så mange ting, jeg kan ikke begynne å ramse opp... men han er SÅ perfekt kjæreste, til siste sekund, og eneste skåret i gleden er altså at han åpenbart føler for å nevne at vi IKKE er kjærester.

GREIT, som sagt, hørte ham første gangen jeg... men på et eller annet tidspunkt blir han altså nødt til å slutte å oppføre seg som om JEG er alt han vil ha, mens han egentlig åpenbart er innstilt på noe helt annet.

Samme for meg. Har hatt en deilig tid,. koser meg. Han ringte; sa at jeg var perfekt som besøk og ikke kunne gjort noe annerledes, at vennene hans var HELT enige i at mammaen hans var teit osv osv. For siden han bor i en liten by, hadde jo noen observert oss, ikke sant? Og jeg og mammaen ble altså tema på vorspiel. Smigrende.

Og så tenker jo jeg - hallo? Ikke en millimeter av dette ville jeg tenkt på ett eneste sekund med mindre jeg vurderte noe seriøst.

Så jeg har to alternativer antar jeg; han LIKER virkelig GOD sex i den grad at han er villig til å styre og ordne litt for det. Eller han er desperat.

Eller hva? Han er en vakker og intelligent fyr på 24. Man skulle tro at han har bedre ting å foreta seg enn å begi seg inn i en krangel med moren sin for å ha meg på besøk. Og jada - god i senga er sikkert viktig det - men seriøst, gutter, hvor langt er dere villig til å gå for å få dere et nummer?

For jeg mener; har dere en vidunder kur enn at det gjør noe liksom. Du skal vel ha ganske mye hår og voks i sammen for at jeg ser noe særlig lovende ut.

Så føl dere fri til å dele erfaringer med meg. jeg er hvilken som helst brun pub kunde som utnytter den lokale øl :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Jaja, de mest konsentrerte juledagene er over. Pule? Nei, han er bortreist ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ  

:o  

I helgen var jeg så knullesyk at jeg var sekunder og tilfeldigheter unna å ha sex med en deilig eks... jeg savnet Loverboy så helt enormt, han hadde sendt noen forferdelig søte meldinger som rev ned forsvarsverkene mine og slapp ham litt innenfor... FYSJ.

Mandag vrælte du ut at han var bortreist, og natt til torsdag er du på besøk hos han og får pikk. Hva skjedde? Ble du for kåt og utolmodig til å vente?
Skrevet
Og jada - god i senga er sikkert viktig det - men seriøst, gutter, hvor langt er dere villig til å gå for å få dere et nummer?

Langt :ler: Sorry ...

Men å ta med ei dame hjem til foreldrene, hvis ikke det er seriøst eller potensielt seriøst? Aldri i livet. Jeg har ikke fått med meg hele historien, så du må unnskyld meg, men bor han hjemme fortsatt, eller var dette snakk om hjemme på juleferie? Jeg hadde uansett ikke tatt med meg en dame hjem som ikke kunne presenteres som kjæreste direkte eller indirekte. Noe annet ville jeg synes var respektløst både overfor foreldrene mine og dama. Jeg har ikke noe behov for å foreldrene mine skal møte damer jeg puler, og jeg ville føle at jeg lurte dama, det ligger endel implisitte løfter om å blir inkludert i livet ditt ved å la henne møte foreldrene.

Skal ikke leke psykolog, men hvis han jobber hardt med å få deg til å føle deg som kjæresten hans samtidig som han presiserer at du ikke er det, så er det i min forenklede virkelighet noen mulige grunner til det:

- Det er en forføringsteknikk. Han tror han kun kan få deg til sengs på den måten. Menn har praktisert dette lenge, tried and tested, og jenter har gått på den like lenge.

- Han vil faktisk ikke være kjæresten din, men det seksuelle mønsteret hans er preget av langt forhold. For at han skal trives med å ha sex med deg må rammene rundt likne på et forhold.

- Han vil egentlig ha et forhold, men tør ikke/ser det ikke selv/tror ikke du vil/er ikke _helt_ klar ennå/younameit ...

Vær så god ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...