Gjest Litjmæ Skrevet 21. desember 2004 #501 Skrevet 21. desember 2004 Det ække sant! Men la meg få lov til å minne om MENGDEN av informasjon vår venninne kommer med... Jeg trodde du hadde meldt deg ut av kategorien "gutter" jeg (for jenter klarer å huske SELV om det er mye informasjon )
hyggeligfyr Skrevet 21. desember 2004 #502 Skrevet 21. desember 2004 Ja, og det burde jo være omvendt. Altså, vi er en liten klan som henger på KVINNEGUIDENS forum....
hyggeligfyr Skrevet 21. desember 2004 #503 Skrevet 21. desember 2004 Jeg trodde du hadde meldt deg ut av kategorien "gutter" jeg (for jenter klarer å huske SELV om det er mye informasjon ) Aldri sagt! Jeg sa jeg var lei av å bli kategorisert. Forskjell! Husker du ingenting du eller?
Gjest Litjmæ Skrevet 21. desember 2004 #504 Skrevet 21. desember 2004 Hihi, det var jo derfor jeg ikke tok deg med i kategorien da... duuuh
Gjest *Fiona* Skrevet 21. desember 2004 #505 Skrevet 21. desember 2004 Puh... du er herlig Litjmæ... trengte den oppmuntringen altså. Men jeg tar ingen sjanser her, og blir nok hjemme. Tror jeg. Den viljestyrken varer vel omtrent til jeg hører stemmen hans i telefonen tenker jeg. Æsj. Det hender jeg skulle ønske jeg traff en sånn en som hadde gått helt glipp av Reglene for Spillet... en sånn litt sosialt analfabet som eksen min. Kan si mye om ham, men utro har han ikke vært, og ONS har han aldri hatt, han skjønner ikke vitsen. Jeg tror det er en utdøende rase. Enda han (også...) er yngre enn meg. Jeg priser meg lykkelig for at han er sånt et godt forbilde for sønnen vår. Synd for sønnen kanskje, som sikkert blir sånn snill gutt som slemme damer tramper på :o Jaj. Er jo ikke noe annet enn å vente og se her da Frister ingen av aktivitetene på Mauritius deg? Kurvfletting? Hyggeligfyr er kjip og liker ikke dele. Kanskje du og han kan ta en tur? Bortskjemt av trønderklanen *Fi gleder seg*
Gjest Litjmæ Skrevet 21. desember 2004 #506 Skrevet 21. desember 2004 Puh... du er herlig Litjmæ... trengte den oppmuntringen altså. Jeg skjønte nesten det, noen ganger kan man bli litt irritert på guttas mangel på multitasking-gen Det hender jeg skulle ønske jeg traff en sånn en som hadde gått helt glipp av Reglene for Spillet... en sånn litt sosialt analfabet som eksen min. Kan si mye om ham, men utro har han ikke vært, og ONS har han aldri hatt, han skjønner ikke vitsen. Jeg tror det er en utdøende rase. Sånn er min (minner om at jeg IKKE er singel Jeg har jo liksom bare tatt på meg "synse-utenfra-rollen her jeg) - han spurte en av de første datene om jeg kunne tenke meg å gifte meg med han en gang i framtiden - for hvis jeg ikke kunne det så var det jo ingen vits... Utroskap for han er fremmedord... Frister ingen av aktivitetene på Mauritius deg? Kurvfletting? Hyggeligfyr er kjip og liker ikke dele. Kanskje du og han kan ta en tur? Kan bli med på kurvfletting da, hvis jeg får ta med sambo, sorry hyggeligfyr, du veldig hyggelig altså, meeen... Bortskjemt av trønderklanen *Fi gleder seg* Nå drar jeg snart hjem til trøndelag til jul jeg og, alle hjerter gleder seg :nissekone:
Gjest *Fiona* Skrevet 21. desember 2004 #507 Skrevet 21. desember 2004 :o For en drømmefyr du har! Har han en singel bror?? Forresten noe himla med trøndere her, både jenter og gutter. Er faktisk kvart trønder selv når jeg tenker meg om Krake søker make??
hyggeligfyr Skrevet 21. desember 2004 #508 Skrevet 21. desember 2004 Jeg har null og nada tro på konseptet ONS, for jeg ser heller ikke poenget. Når det faktisk har skjedd et par ganger, så har det faktisk utelukkende skjedd fordi jeg har vært illevarslende full og dama har INSISTERT på at jeg skulle være med hjem. Siste gang det skjedde, så var det med ei jeg likte veldig godt og som jeg virkelig kunne tenke meg å bli bedre kjent med. Vi hadde en utrolig god kjemi og lo oss ihjel av hverandre. Men så drakk vi oss pære full på samme fest, klinte og da vi skulle skilles utenfor henne, så ba hun meg inn. "Nei", sa jeg. "Det ender aldri bra. Jeg takler ikke sånt. Jeg kan ikke!" (sagt med snøvlende stemme og fårete glis). Men hun maste sånn at jeg ble med allikevel. Vi hadde tåpelig fyllesex og jeg våknet med den verste fyllesjuka og de verste nervene du kan tenke deg. Gikk de 300 metrene hjem (bodde i samme gate) og vi hadde et aldeles merkelig forhold etter det. Alt ødelagt. Det er DERFOR jeg ikke liker ONS....(og ikke var det godt heller)
hyggeligfyr Skrevet 21. desember 2004 #509 Skrevet 21. desember 2004 Nå drar jeg snart hjem til trøndelag til jul jeg og, alle hjerter gleder seg :nissekone: Det gjør jeg også gitt. Sitter på toget hjemover til nordfylket på torsdag
Gjest Litjmæ Skrevet 21. desember 2004 #510 Skrevet 21. desember 2004 :o For en drømmefyr du har! Har han en singel bror?? Forresten noe himla med trøndere her, både jenter og gutter. Er faktisk kvart trønder selv når jeg tenker meg om Krake søker make?? Dessverre, han har bare en opptatt søster :-( Ellers hadde jeg gjerne "delt" Heia Rosenborg
Gjest Litjmæ Skrevet 21. desember 2004 #511 Skrevet 21. desember 2004 Kjip ONS-episode da hyggeligfyr... du har liksom ikke mye flaks med sånt du?
hyggeligfyr Skrevet 21. desember 2004 #512 Skrevet 21. desember 2004 Nei, av og til må jeg innrømme at jeg ikke føler meg spesielt heldig på dette feltet ja. Sliter litt. Og ikke er jeg spesielt god i spill heller... Samtidig så kan jeg ikke fri meg fra tanken på at det uansett er andre som har det verre. Som ikke opplever noe som helst...
Gjest *Fiona* Skrevet 21. desember 2004 #513 Skrevet 21. desember 2004 I know, Rosenborg!! Ble skikkelig erta for trøndergenene jeg, fordi jeg er oppvokst i Oslo med til dels sossete venner. På Sørlandet blir jeg erta for at jeg er sossete (noe jeg ikke er). Kanskje jeg skal hente frem taterblod og trønderdialekt og skremme livsskiten av dem "Vart du skræmt no?" Noen som har prøvd sjekkefora på nettet? Skal seriøst begynne å forske. Hvilke elementer er lurt å ha med for å treffe rett målgruppe her a? Bortsett fra "turer i skog og mark" liksom??
Gjest Litjmæ Skrevet 21. desember 2004 #514 Skrevet 21. desember 2004 (vart væli skræmt) må itj fårrå nålles da
Gjest Litjmæ Skrevet 21. desember 2004 #516 Skrevet 21. desember 2004 Nei, av og til må jeg innrømme at jeg ikke føler meg spesielt heldig på dette feltet ja. Sliter litt. Og ikke er jeg spesielt god i spill heller... Samtidig så kan jeg ikke fri meg fra tanken på at det uansett er andre som har det verre. Som ikke opplever noe som helst... Det er sant, det finnes alltid de som har det verre. Jeg ønsker deg en riktig god jul i alle fall, kos deg med hva du måtte oppleve :nissekone:
hyggeligfyr Skrevet 21. desember 2004 #518 Skrevet 21. desember 2004 Det er sant, det finnes alltid de som har det verre. Jeg ønsker deg en riktig god jul i alle fall, kos deg med hva du måtte oppleve :nissekone: I like måte! (og det blir ingen opplevelser i jula i hvertfall - hjemme-jul med mor og far innbyr ikke til så mye spennende - men det er deilig det )
Gjest Litjmæ Skrevet 21. desember 2004 #519 Skrevet 21. desember 2004 I like måte! (og det blir ingen opplevelser i jula i hvertfall - hjemme-jul med mor og far innbyr ikke til så mye spennende - men det er deilig det ) Samme her, men det er jo greit det da, blir liksom ekstra artig å komme hjem til sambo etterpå igjen :oops:
Lestat Skrevet 21. desember 2004 #520 Skrevet 21. desember 2004 Noen som har prøvd sjekkefora på nettet? Skal seriøst begynne å forske. Hvilke elementer er lurt å ha med for å treffe rett målgruppe her a? Bortsett fra "turer i skog og mark" liksom?? Nei, jeg har aldri prøv noe sjekkefora på nettet jeg. En kompis av meg fant dama si på finnenvenn.no så det kan nok virke. Personlig synes jeg hele den greia der virker platt og kjedelig. Jeg kan ikke noe for det men jeg ble sittende med inntrykket av at folk sitter med hver sin sjekkliste og lyver som best de kan for å matche hverandres sjekklister. Sikkert jeg som er full av fordommer men jeg trives bedre med å prate i vei og oppdage folk etter hvert i stedet for å være så målrettet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå