Gjest TomKrus Skrevet 21. desember 2004 #481 Skrevet 21. desember 2004 Så feil kan man altså ta! Detet er hovedsakelig en tråd om å være singel. Etter hvert blitt en tråd om de frustrerende forskjellene på men og kvinner - noe som jeg antar til en viss grad kan forklare HVORFOR man er singel Velkommen skal du være... Fortsatt singel du? Singel ja, men ikke så frustrert over forskjellene. Snarere fascinert. Søker som regel jenter som er lik meg selv. Iallfall når det kommer til verdisyn og menneskesyn, og jeg synes folk er litt mer interessante på det individuelle plan, enn det kjønnslige (eller andre overflatiske plan). Men siden jeg aldri har blitt forelsket i en gutt, så er det selvfølgelig noe ekstra spesielt med kvinnelige individer
Lestat Skrevet 21. desember 2004 #483 Skrevet 21. desember 2004 Så det er egentlig sånn derre gråsone periode hvor spørsmålene etter hvert vel må stilles men ingen tør stille dem enda eller tar jeg feil? Nope, så hva i all verden skal vi snakke om nå da ? Tilbake til karibien ?
hyggeligfyr Skrevet 21. desember 2004 #484 Skrevet 21. desember 2004 Vi kan vel snakke om noen andres spennende (?) singelliv? Mitt er så aldeles ikke spesielt spennende, så noen andre?
Gjest *Fiona* Skrevet 21. desember 2004 #485 Skrevet 21. desember 2004 Ja, herlig! Men seriøst, gutta - ligger Mauritius i Karibien? Jeg har levd i den villfarelsen at det er et paradis utenfor kysten av Afrika jeg. Men kanskje jeg blander med noe annet - Madagaskar? Mallorca? Maldivene? Anyone??
hyggeligfyr Skrevet 21. desember 2004 #487 Skrevet 21. desember 2004 Ække det uttafor Afrika da? Og jo: http://www.caplex.net/web/artikkel/artdeta...?art_id=9322591
Gjest TomKrus Skrevet 21. desember 2004 #488 Skrevet 21. desember 2004 Øh.... Jepp. Nede ved Madasgascar en plass.
Gjest *Fiona* Skrevet 21. desember 2004 #489 Skrevet 21. desember 2004 Ålreit der altså. Vi tar en suite da dere. Litjmæ feiga ut kjiping! Da er det liksom bare meg som er jente da *gnir meg i hendene når ingen ser det* Neida... vi skal lese poesi for hverandre under palmene vi.
hyggeligfyr Skrevet 21. desember 2004 #490 Skrevet 21. desember 2004 Fy fader, dette ser jeg fram til. Har aldri vært sørafor Ungarn jeg...hehe. :o
Lestat Skrevet 21. desember 2004 #491 Skrevet 21. desember 2004 Hehe, blir jo nesten som KG's svar på ungkarskvinnen dette. Skal vi ha utstemming også ?
Gjest *Fiona* Skrevet 21. desember 2004 #492 Skrevet 21. desember 2004 UTSTEMMING??? Skal jeg ende opp med EN fyr?? hallo...
Lestat Skrevet 21. desember 2004 #493 Skrevet 21. desember 2004 Hehe... Hvis planen kun er poesi under palmene hver kveld så kan jo det fort skje
Gjest Mann 28 Skrevet 21. desember 2004 #494 Skrevet 21. desember 2004 UTSTEMMING??? Skal jeg ende opp med EN fyr?? hallo... Om du ender opp med meg, skal jeg jammen love at reaksjonen din ikke er EN fyr altså... men heller FOR en fyr Er fullt opptatt i dag med masse møter og tullball, og heiv meg bare inn her i en kort pause..... ser jammen ut som om jeg har gått glipp av en del action her i dag... sidetallet er jo nesten dobblet siden i går jo :o Snakkes!!!
Gjest *Fiona* Skrevet 21. desember 2004 #495 Skrevet 21. desember 2004 Døh... erru shallow eller...? Nei, vi skal jo ha faste aktiviteter hver dag: Aquagym kurvfletting fluebinding poesiaften you name it!
Gjest *Fiona* Skrevet 21. desember 2004 #496 Skrevet 21. desember 2004 Ikke gåååååå.... Mann28, savna deg idag jo...
Gjest *Fiona* Skrevet 21. desember 2004 #497 Skrevet 21. desember 2004 *dust. tenk å løpe rundt her uinnlogget. sviker. enda verre, sviker med forpliktelsesvegring. Furter!!*
Gjest Litjmæ Skrevet 21. desember 2004 #498 Skrevet 21. desember 2004 Ålreit der altså. Vi tar en suite da dere. Litjmæ feiga ut kjiping! Da er det liksom bare meg som er jente da *gnir meg i hendene når ingen ser det* Neida... vi skal lese poesi for hverandre under palmene vi. Du får dem gjerne for meg Fi! Må si jeg ble :o da jeg kom tilbake fra lunsj her jeg ja, det hadde jo spora helt ut jo! Og tilbake igjen Gutter... de klarer jo ikke å huske på ting fra en side til neste jo! Jeg synes nå fortsatt det virker som han savner deg og er interessert jeg da. Så det så
hyggeligfyr Skrevet 21. desember 2004 #499 Skrevet 21. desember 2004 Gutter... de klarer jo ikke å huske på ting fra en side til neste jo! Det ække sant! Men la meg få lov til å minne om MENGDEN av informasjon vår venninne kommer med...
Lestat Skrevet 21. desember 2004 #500 Skrevet 21. desember 2004 Egentlig hadde det jo faktisk vært morsomt å fått til en singeltur på KG da. Men ser nå helst at vi hadde fått til en noe jevnere kjønnsfordeling. Stakkars Fiona hadde jo blitt totalt bortskjemt hvis hun hadde dratt alene med trønderklanen......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå