Gå til innhold

Singel

Anders26år

Anbefalte innlegg

Herlighet, dere er som en hønsegård... jeg SA dere skulle holde kjeft om det... dere lekker jo som en inkontinent eldre dame... DRIT I å ringe Se&Hør da!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fi... jeg har Nelvik på tråden, han lurer på om du har noen "avslørende kjennetegn" på Reitan gutten som kan bekrefte storyen din? *ser-med-dollarglis-frem-til-nyttårsutgaven-av-se-og-hør*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

He-he... sant å si så... kremt...

vel. Jeg har en liten historie om hvordan han feiret 16 årsdagen til en venninne, holder det?

Hils Nelvik og si at Mauritius er nydelig på denne tiden av året :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, dere er som en hønsegård... jeg SA dere skulle holde kjeft om det... dere lekker jo som en inkontinent eldre dame... DRIT I å ringe Se&Hør da!

Herlig metafor. Kollegane mine må tror jeg er smårar her jeg sitter og ler tilsynelatende uten mål og mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mauritius ja..... da skal jeg være med assa.... ellers sier jeg til Nelvik at det hele var en bløff :ler:

*registrerer ellers at Fi nå plutselig er mer interessert i å belyse sladder rundt venninnens bursdag enn sin egen fomlende kysseromanse* :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hadde du visst hva han gjorde med venninnen på hennes bursdag hadde du neppe vært så nebbete altså!! Men det er GREIT, dere skal slippe å høre DEN historien...

Jaså, du vil bli med til Mauritius? Hmhmhm. Ok, men bare hvis du liker sex på terrassen i solsteken. Kjent solstek rett på hmhm noen gang? DET er digg det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nebbete jeg!!!! never :tunge1:

Klart jeg vil være med vel, digger sol og varme jeg :Nikke: også SEX da åffkårs :sjarmor:

Om jeg har kjent solsteken rett på hva? :ler: Kan bare tenke meg til hva du mener, men nei DET har jeg nok ikke kjent før :hoho:

Men solen rett på ****** ja det har jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaså' date=' du vil bli med til Mauritius? Hmhmhm. Ok, men bare hvis du liker sex på terrassen i solsteken. Kjent solstek rett på hmhm noen gang? DET er digg det...[/size']

Mener du virkelig at man kan ha sex før ekteskap også ? Det hadde jeg da virkelig ikke trodd om deg. Også i full offentlighet da....

Hvor har det blitt av moralen da ? Nei og nei, hvor skal dette ende....

Eh, blir gjerne med jeg ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne vært med' date=' men har ikke lyst til å dele... :sjarmor:[/quote']

Neah, kom igjen da. Det er jo bare oss 4 så langt (Meg, Mann 28, du og Fi). Vi klarer da sikkert å få til en turnus :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høhø, ja det er klart. Men det ville bare vært urettferdig mot dere to gutta. "Once you've tried me, you'll never want anyone else". :sjarmor:

Flåsete? Jeg? Aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5, ikke glem Litjmæ - du stikker med? Ser ut til at jeg kan trenge litt oppbacking her :hoho:

"Hallo, er det Nelvik? Angående den saken jeg tipset deg om... vi blir 5, og vil gjerne på på Hilton, med havsutsikt. Og terrasse - viktig at vi får solvendt terrasse."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Høhø, ja det er klart. Men det ville bare vært urettferdig mot dere to gutta. "Once you've tried me, you'll never want anyone else". :sjarmor:

Flåsete? Jeg? Aldri!

Det jævligste er at en del av storsjekkerne/sjarmørene der ute på diverse diskoteker/barer med all mulig største selvfølgelighet kunne ha lirt fra seg en slik frase... og attpåtil fått med seg en dame eller 2 hjem som resultat :-(

Hadde sett for meg en stille og romatisk tur med Fi til karibien jeg... .men ser ut som om jeg må være forberedt på en skikkelig heisatur og gruppeaktiviteter i stedenfor gitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundrer meg ikke om noen bruker slike fraser nei. Men man vil helst ikke tro det, at det bare brukes i dårlige amerikanske filmer.

Romantiske alenetur? Det blir ihvertfall ikke før du registrerer deg som bruker...! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jo jeg kunne dra flere ganger :ler:

Altså, fra nå av blir jeg direkte fornærmet hvis det ikke blir base camp hos meg neste Quart festival. Kristiansand er toppers om sommeren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, nei her må vi gå vitenskapelig til verks. Jeg foreslår "blindtest". Vi får plassere Fi på den mye nevnte terrassen kun iført blindfold og få en uavhening bedømmelse :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...