Gjest *Fiona* Skrevet 20. desember 2004 #361 Del Skrevet 20. desember 2004 Ikke noe poeng å definere rammer - men et poeng å ikke bomme jævlig på intensjoner. Å høre på byen at han er en helt annen enn den han gir seg ut for å være - vel, sikkert ikke første gangen det er skjedd, så det var litt ok å få det på plass. Men jeg tror jeg har sånn passe peiling selv her, så jeg bare leker med en stund til :-) hyggeligfyr - jeg tok den, altså Det er klart det virker sånn når det blir skrevet, i tillegg til at det virker mye større enn det er. Jeg har ikke en boks Kleenex stående i tilfelle det ikke skjer noen utvikling for å si det sånn... Men det er så morsomt å høre guttas respons på dette :-) nettopp for å se om man er helt på jordet eller har sånn passe gefühlen. Nå er fyren temmelig direkte av seg (i den grad at jeg får bakoversveis av og til...) så hvis han bare får pelt seg hjem så eksisterer det i grunnen ikke noen særlig kommunikasjonsproblemer i min verden det er bare jeg som har complete telekommunikasjonsvegring når det gjelder enkelte issues. Barn er herlig. Jasså, verpesyk?? Vær litt barnevakt for en unge i trassalderen, det pleier å stagge det litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 20. desember 2004 #362 Del Skrevet 20. desember 2004 Du vet, uavhengig av hva dere damer tror når det gjelder pupp så er den viktigste egenskapen tilgjengelighet ikke størrelse/form Dere er bare adorable... hvor gjemmer dere dere IRL?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 20. desember 2004 #363 Del Skrevet 20. desember 2004 Ja, jeg er jo egentlig IKKE så glad i barn...så bør nok ta en hestekur ja...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 20. desember 2004 #364 Del Skrevet 20. desember 2004 Hun tenkte seg om' date=' og holder fast ved at det var slik han sa det - og fikk meg til å føle meg skikkelig teit, for hun sa "Det er jo ikke jeg som har sagt noe stygt, det er vel i så fall han" - så da ble jeg liksom hun som løper etter en som ikke er interessert i noe annet enn sex :evil: skrumpf... Hørtes ut som om jeg var ute etter kjærlighetserklæringer, mens jeg egentlig bare reagerte på formuleringen.[/quote'] Synes det virker enda mer som om det er HUN som er litt sjalu-grønn jeg da! Jeg skal reise hjem til familien, gleder meg! Haha, jo det var litt sært, men jeg ville nok heller hatt det plukka ut av ei dame, enn å få en alt for stor eller alt for liten BH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 20. desember 2004 #365 Del Skrevet 20. desember 2004 Gjemmer meg ikke jeg Når det er sagt så er vel et par, tre av oss mannfolkene i denne tråden trøndere (og flere er på vei inn). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 20. desember 2004 #366 Del Skrevet 20. desember 2004 ...og det sier vel litt om hvorfor vi er såpass oppegående også...hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 20. desember 2004 #367 Del Skrevet 20. desember 2004 Jepp, også er vi trøndere kjent for å være beskjedene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 20. desember 2004 #368 Del Skrevet 20. desember 2004 Jepp, også er vi trøndere kjent for å være beskjedene Ja, er vi ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 28 Skrevet 20. desember 2004 #369 Del Skrevet 20. desember 2004 Finnes det noe mer genialt å ligge å småkose med sånn litt uten mål og mening ? Du vet, uavhengig av hva dere damer tror når det gjelder pupp så er den viktigste egenskapen tilgjengelighet ikke størrelse/form Helt klart, tilgjengelighet er uten tvil det viktigste men, når man skal overssake madamen med nytt undertøy, da er de jo ikke tilgjengelig og da burde de ha hatt bilder av diverse frukter hengende på veggen og satt en bokstavbetegnelse ved siden av. f.eks. appelsin = B cup, gresskar = D cup osv. uten at jeg nå påstår at jeg vet om disse størrelsene er korrekte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 20. desember 2004 #370 Del Skrevet 20. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 20. desember 2004 #371 Del Skrevet 20. desember 2004 ja e itj vi de da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 20. desember 2004 #372 Del Skrevet 20. desember 2004 Ja, jeg opplever dere litt sånn... sjenerte, tilbakeholdende, blyge, med store verbale hemninger... Trøndere ja *Fi grubler på om hun har kjent noen* Ja, vet dere hva (ikke si det til noen, da virker det bare teit, og for Guds skyld, hvis dere kjenner fyren så lat som INGENTING) men i min grønne ungsom (14) så klinte jeg med en av Reitan arvingene... Fanken heller, jeg visste vel ikke hvem han var var vel!! Men jeg husker jeg var skikkelig betatt av trøndere en stund etterpå fordi jeg likte dialekten alltid et godt fundament i et forhold det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 20. desember 2004 #373 Del Skrevet 20. desember 2004 ja e itj vi de da? ja ailltså beskjedn ja... Voldsomt kor kjapp gutongan vart te å svar når de haindla om bh-størrelsa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 20. desember 2004 #374 Del Skrevet 20. desember 2004 La oss ikke skjære alle over den samme kammen, men selv om vi også kan være sjenerte og tilbakeholdne, så ligger utadvendtheten og den ærlige fremtoningen i blodet på oss. Det er kanskje det jeg liker best med oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 20. desember 2004 #375 Del Skrevet 20. desember 2004 Næmmen, hei Tommern, er du ikke glad du kom tilbake hit?? Mann 28, du må ta deg et kokkekurs assa. Har du SETT et gresskar eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 28 Skrevet 20. desember 2004 #376 Del Skrevet 20. desember 2004 Fanken heller' date=' jeg visste vel ikke hvem han var var vel!! [/quote'] For hadde du vist det, så hadde du vel aldri sluppet taket i fyren igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 20. desember 2004 #377 Del Skrevet 20. desember 2004 Men jeg husker jeg var skikkelig betatt av trøndere en stund etterpå fordi jeg likte dialekten alltid et godt fundament i et forhold det Jepp, uten skikkelig dialektfasinasjon er det vanskelig å få et forhold til å fungere Hmm, mener du å si at du er kurert mot trøndere ? Ikke bra. Nå må jeg virkelig ta meg en liten prat med Reitan her. Hvis han skal være ambasadør for trøndelag så får han jaggu gjøre en bedre jobb..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 20. desember 2004 #378 Del Skrevet 20. desember 2004 SSSHHHHHHHHHHHH!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 28 Skrevet 20. desember 2004 #379 Del Skrevet 20. desember 2004 Mann 28' date=' du må ta deg et kokkekurs assa. Har du SETT et gresskar eller??[/quote'] Ja da, vet godt at jeg overdrev der, men det er ikke poenget... det idiotiske er at man kaller det a, b, c, osv... .da burde man heller ha brukt XS, small, large osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 20. desember 2004 #380 Del Skrevet 20. desember 2004 Steike, det der med Reitan og FI er jo som om jeg skulle ha klint med fr. Midelfart i ungdommen (as if). Da hadde jeg limt meg fast til henne med håp om evig lommepenger, steinbukk som jeg er...hæhæ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå