Gå til innhold

Hva liker du best med deg selv?

@riel

Anbefalte innlegg

Mange av oss (inkludert meg selv) er flinke til å klage over oss selv, og kroppen vår. :cry: Men nå syns jeg at vi skal sette fokus på det vi er fornøyd med :danse:

Derfor spør jeg alle dere lekre damer her på KG:

Hva liker dere best med dere selv, både fysisk, og psykisk?

Kom igjen, skryt litt av dere selv nå :wink: det er bra for selvtillitten :)

Kan begynne jeg da.

Jeg liker øynene mine, for de har fin brunfarge, og så er jeg ikke så værst fornøyd med puppestellet heller. :sexy:

På det psykiske plan er jeg fornøyd med at jeg er en kreativ person, og at jeg er følsom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bhsiltsk

Fysisk: Er fornøyd med at alt endelig begynner å bli mindre etter måneder med trening!

Psykisk: Ganske mye, faktisk. Bl.a selvironi, mental styrke(som jeg egentlig ikke ante jeg hadde før den ble satt på prøve), åpen- og ærlighet, o.s.v.

Siden vi ikke skulle fokusere på det negative, lar jeg være med det. :-)

Leyla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysisk: fornøyd med håret mitt som er mørkt, langt og naturlig krøllet, jeg er fornøyd med de brune øynene mine og leppene mine. :sjarmor:

Psykisk: At jeg er kreativ og intelligent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev

En god ide dette. Jeg og flere med meg trenger nok å fokusere på det positive ved oss selv av og til.

Fysisk: En stram sprettrumpe...hmm... og babyhud.

Psykisk: Etterhvert som jeg har sluttet å være så streng med meg selv, ser jeg at jeg har et godt hode og en sterk psyke, etter år med prøvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv

Ytre: store øyne og lange øyenvipper + fornøyd med rompa og nesa

Indre: er blid, med mye selvironi, en god menneskekjenner, sterk og nesten litt intelligent til tider :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Fysisk: fornøyd med håret mitt som er mørkt, langt og naturlig krøllet, jeg er fornøyd med de brune øynene mine og leppene mine. :sjarmor:

Psykisk: At jeg er kreativ og intelligent.

dæven du hørtes digg ut :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fysisk er jeg egentlig fornøyd med hele meg, men kanskje mest smilet og utstrålingen som jeg ofte får tilbakemelding på .

Psykisk er jeg veldig fornøyd med å ha klart å forstå og akseptere meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysisk er jeg mest fornøyd med huden, øynene, håret, munnen, brystene og føttene.

Psykisk er jeg fornøyd med intelligensen min, jeg er sterk, har empati, er åpen, ærlig og samvittighetsfull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Fysisk: At jeg har en tydelig midje! Legger og underarmer er også pene. Dessuten har jeg den fineste og kuleste tattoo'en på rygg/overarm... (geisha med blodig sverd og masse sommerfugler -japansk stil) Lite kviser, Pene neglebånd (heter det?) og negler. Ørene er også ganske ok!

(åj!! MYE mer enn jeg trodde jo!)

Psykisk: Masse. Selvstendig, rettferdig, sosial, ikke redd for å snakke i forsamling, kan være veldig "skjerpa" - hvis jeg vil.. tøysete og tullete, men kan være alvolig og seriøs -alt etter behov..

(litt som poteten altså!! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysisk er jeg mest fornøyd med øynene, nesen og brystene mine.

De psykiske sidene jeg er fornøyd med er humøret, selvironien, intelligensen og at jeg er selvstendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Fysisk : ansiktet, håret og brystene.

Psykisk : sterk og skoleflink.

(men nå har jeg mensen og influensa, samtidig som jeg må lese til eksamen på mandag og ta meg av en aktiv jente, så jeg er ikke fornøyd med noe for øyeblikket :roll: )

Ronja_80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd med hele meg selv bortsett fra at jeg har fått en liten bollemage i det siste :-?

Men, er mest fornøyd med hår, øyne, lepper.

Er også en veldig insvingt i livet :)

Psykisk er jeg følsom, har selvironi, ærlig og har en god moral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

psykisk: jeg er kjempefornøyd med personligheten min, den har flere sider og er levende. Fornøyd med utstrålingen som kommer innenfra, og at jeg er ganske intelligent både sosialt pluss at jeg er flink i forskjellige skoleting fra språk til kreative fag.

fysisk: jeg er fornøyd med høyden min, håret på en god dag hvis jeg gidder å stelle det, ansiktet egentlig, har ganske fin hud (på kroppen også) har jeg fått høre, også fått høre at jeg har fin rompe, og om jeg bare får fingeren ut og trener har jeg ganske flotte lange bein!

Var misfornøyd med puppene, men de har jeg fikset på! Så vet dere hva? jeg er strålende fornøyd jeg!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er egentlig fornøyd med meg selv fysisk. Jeg er opptatt av og se bra ut , så jeg lever sunt og trener regelmessig. Tror utstrålingen min viser at jeg er trygg på meg selv.

Det indre går på at jeg er ironisk , jeg er en god menneskekjenner, og er for det meste blid og snill :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mest fornøyd med

- at jeg er akkurat passe høy

- at huden min er veldig jevn

- de hvite, rette tennene mine

Er egentlig ikke direkte misfornøyd med noe, men selvf. mye som kunne vært bedre. Men har lært meg å like meg sånn som jeg er. Og gjøre det beste ut av det.

Alle har tross alt feil!!

Psykisk er jeg mest fornøyd med at jeg har de siste årene blitt en veldig selvstendig og sterk person. Dessuten har jeg en veldig god evne til å lære noe nytt.

Hehe.... blir godt humør av det her! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysisk: Jeg har en kropp som er lett å trene for å bli muskuløs.

Psykisk: Jeg kan le av meg selv, er ærlig, er som oftest blid, har gode sosiale antenner og er menneskekjenner. Lettlært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ytre: Fornøyd med ryggen, midjen og generelt hele overkroppen (bortsett fra puppene). Overkroppen min er slank og veldreid. Hvis jeg bare hadde giddi å trent bitte-litt hadde den vært helt super.

Indre: Jeg er veldig snill og kjærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...