AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 Vår baby har vært litt rar den siste tiden. Ho er 4 og ett halv mnd gammel. Den siste uken har hun vært mer grinete en vanlig, sover mer og sovnet i armene i kveld før hun pleier å legge seg. Hun har hatt litt høyere temp en vanlig noen ganger, i de siste 2 ukene. Noen ganger 37 andre ganger helt vanlig. Hadde 37.5 for noen dager siden. Bra temp i dag. Vi pratet med helsesøster for ett par dager siden og hun mente det ikke var noe spesielt, men at vi kunne kontakte lege, hun sa at lege igjen neppe kom til å gjøre noe. Hun spiser bra og har hatt en bra dag i dag, med mye smil, er aktiv, våken og latter. Men ble grinete i kveld når vi fikk besøk og sovnet da. Samt sover hun litt mer en vanlig utenom natten. Hun har vert mye på farten i det siste, vert med hit og dit. Jeg mener det gjør henne veldig klar og har endelig fått samboer til å være enig i at hun kun kan være hjemme noen dager nå. Ringer uansett lege i morgen. Men kan det være noe alvorlig selv om tempen er så lav? Hun biter i absolutt alt og har siklet mye en stund, så vi tror det er noe som skjer i munnen også, bare så det er sagt. Når hun er grinete, så har hun bestandig hender i munnen og får hun tak i en av mine fingre, stapper hun den i munnen og biter knall hardt. Anonymkode: e0cb1...56e
Gjest wildfig Skrevet 26. september 2016 #2 Skrevet 26. september 2016 Det første jeg tenker er at det kun er tenner på gang. De blir gjerne ekstra grinete og utslitte av det. Samt utviklingssprang og mye inntrykk. Litt feber er heller ikke uvanlig. Men følg magefølelsen din og ta henne med til lege om det vil berolige deg ☺
Lofilteret Skrevet 26. september 2016 #3 Skrevet 26. september 2016 37,5 er ikke feber. Jeg synes hun høres ut som en frisk baby som holder på å få tenner 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #4 Skrevet 26. september 2016 Har du kjent på gommene hennes om det er som de andre skriver tenner på gang? Anonymkode: b5843...f46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå