AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 Jeg har begynt på en ny skole og har blitt kjent med en gutt i klassen min., vi går vg2. Han er hyggelig og søt. Han sitter foran meg i klasserommet, og uten at jeg la merke til det hadde han gjemt jakken min. Når jeg begynte å lete etter den tullet han med meg og ga meg den etter å ha tullet en del med meg. Han sier også mange morsomme ting for å få meg til å le, og sånt. En gang fikk jeg tårer fordi jeg lo så jævlig, så spør han om det går bra eller om han skal hente papir til meg fordi han trodde jeg gråt sånn ordentlig. Han spør også om oppgaven hans ser greit ut, eller om jeg kan hjelpe han med oppgaver i de fagene han egentlig er spesiell flink i. Hva menes med det han gjør? Anonymkode: d38d5...82f
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #2 Skrevet 26. september 2016 ingen som kan gi meg noe tegn eller hjelp :/.. Anonymkode: d38d5...82f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #3 Skrevet 27. september 2016 Synes nesten dette virker som flørting, men vanskelig for oss på KG å fjerntolke. Liker du ham? Anonymkode: 33790...f83 1
Gjest Lovecraft Skrevet 27. september 2016 #4 Skrevet 27. september 2016 Er det ikke allmenn kjent at gutter som små erter jenter på den måten er keen?
Raven Emerald Skrevet 27. september 2016 #5 Skrevet 27. september 2016 Ryddet for innlegg skrevet på dialekt. Raven Emerald, mod.
Gjest sule Skrevet 2. oktober 2016 #6 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg ville trodd det utifra denne litt korte forklaringen da men ja....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå