Gå til innhold

Hvordan slippe ei jente inn i livet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har masse venner, er godt likt og har et bra nettverk. 

Greia er at jeg slepper ikke alle inn så nært i livet mitt, det er greit nok, det er mange som ikke gjør det. 

Men hvordan skal jeg ta sats og orke å satse på å slippe ei jente inn i livet mitt? Tror jeg har muligheten til å komme meg ut av singeltilværelsen om jeg bare vil det nok.  

Det er så trygt i den "boblen" jeg lever i. Jeg ser jo at skal jeg få meg ei jente må jeg sleppe hun inn i livet mitt, og det har jeg ingen erfaring med. 

- Mann 23.

Anonymkode: e4c1d...19b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare å "kaste" seg i det. :)

Skrevet (endret)

Ikke legg så mye press på deg selv.  Når du treffer riktig jente kommer du til å ønske å slippe henne inn i livet ditt.  Når du har blitt skikkelig kjent med henne.  Du sier du har det trygt i boblen, men det at du tenker som du gjør viser vel at du begynner å bli klar for å slippe noen inn.  Du savner noe.  Og det er et veldig bra og helt nødvendig første skritt.

I første omgang tar du sats for å finne noen å bli kjent med / glad i, du tar ikke sats for å slippe en vilt fremmed inn i livet ditt.  Del det opp i små skritt.

Fikk en tanke om at du ser for deg en fremmed person som roter rundt i livet ditt, og blir stresset av det.   Skjønner tankegangen, er veldig redd for å bli invadert selv.

Hvis du er godt likt og har et stort nettverk ligger jo alt til rette for at dette skal gå bra.  Det viser også at du er en sosial og utadvendt person, et stort pluss :)

Endret av Zouk
Gjest Lovecraft
Skrevet

Du virker som en veldig ekstrovert person så dette bør vel ikke være et problem? Det gjelder bare å ta sats. Har du funnet noen eller er du ute etter å finne en?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...