Gå til innhold

Concealer - tips?


Gjest Jamila

Anbefalte innlegg

Gjest Jamila

Har som mange andre mørke skygger under øynene. Det er ikke poser, men bare en mørk skygge. Skulle så gjerne ha skjult de!

Har noen tips om concealer/dekkrem el.l. som effektivt kan skjule dette? Bør være holdbart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Body Shops flytende concealer, og den virker bra på meg. Faktisk mye bedre enn alle dyre, fancy merker. Den legger seg ikke som et lag med sparkel på huden, slik som andre concealere kan gjøre. Husk bare å klappe den inn i huden, ikke gni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

YSL sin "Touche Eclat" er super på mørke ringer under øynene.

I tillegg vil jeg anbefale Clarins øyegele (anti-puff) som før-behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Soft conceal corrector fra Clinique og er veldig fornøyd! Den er flytende og passer utrolig bra under øynene. Resultatet blir kjempe fint!

Og enig med forje skriver; Clarins øyegele er super!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå som jeg har vært i utlandet har jeg gjort innkjøp av verdens beste concealer, nemlig CD's.

Holdbar, jevn og drøy.. Noe som gir ett perfekt resultat! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg kan anbefale Oriflames Under eye Concealer.

Bra dekkevne uten å være verken klissete eller sparkelaktig :P

Gå gjerne inn på min webside og sjekk ut mine produktanbefalinger.

Tips...klikk Se produkter

Mvh Tone

Linken er slettet. Reklame for egne firma er ikke tillatt på KG. Jfr. reglene http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 mvh Skravla (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og slik gikk det:

Testet Body Shop sin i butikken, men den reagerte jeg på... :cry: begynte å klø og ble rød i øynene....

men har kjøpt Clarins eye gel og YSL concealer, og er så langt veldig godt fornøyd med de! Takk for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg har også hørt mye positivt om YSL sin, men hvor finner jeg den bortsett fra hos Cubus? Testerne der ser ikke akkurat attraktive ut... ;)

Har brukt Chanels en stund nå, men den er i stiftform og kan være vanskelig å legge (derfor fint med makeup-artist-venninne som ordner dette for meg når vi skal ut). Kjøpte derfor Clinique sin på mandag og er svært fornøyd. Er den beste jeg har att, og et lite pluss er at den er litt rimeligere enn andre varianter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye concealerboxen til Chanel er så å si den samme som Lancôme kom med for noen år siden, den heter Palette Pro og inneholder fargene gul, grønn, rosa og en beigefarge som det finnes flere utgaver av (alt etter hudfarge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...