AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 Tror kanskje jeg gikk for fort frem. Etter en date - tur fikk jeg tekstmelding fra han At han hadde hatt en fin tur og at han ble så varm og svett etter turen og ville ikke foreslå noe etterpå Svarte at jeg og hadde hatt en fin tur. At jeg og ble svett og varm så det var nok likegreit. Kanskje finne på noe en annen dag.? Fikk ikke svar.. gikk jeg for fort frem? Det er uansett hans tur å svare tenker jeg. Anonymkode: dcb13...53c
pika Skrevet 26. september 2016 #2 Skrevet 26. september 2016 Jeg syns det er så utrolig teit og slitsomt at det skal være så utrolig komplisert! Hvis man liker noe så kan man ikke si det i tilfelle man skremmer de bort..... Det er jo egentlig utrooolig teit!! Det betyr jo ikke at man har tenkt at man skal binde seg til hverandre umiddelbart... Tenk så jævlig mye lettere ting hadde vært om man bare kunne være ærlig og sagt hva man egentlig mener... For å svare på det du egentlig lurer på da: Hakke peiling! Noen svarer med en gang uansett om de er interessert eller ikke, noen venter veldig lenge med å svare uansett om de er interessert eller ikke... Det er rett og slett UMULIG å vite om man ikke kjenner personen noe særlig i fra før.... Ikke akkurat mye hjelp i det svaret her akkurat men,,, 1
smilo Skrevet 26. september 2016 #3 Skrevet 26. september 2016 Klart du gikk for fort frem. Hadde dere gått litt roligere så ville dere ikke blitt svett, det er jo logisk... 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #4 Skrevet 26. september 2016 Nei, du svarte helt naturlig. Nå får du gi det tid. Dersom han ikke svarer deg på dette er det jo han som ikke noe særlig. Dersom han takker pent nei er det fortsatt kjedelig, men da er det nok den generelle interessen for deg som ikke er der. Anonymkode: 72079...3aa
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #5 Skrevet 26. september 2016 Han svarte hadde nok ikke trengt tykk jumper i dag. Thats it.. føler ikke det er noe jeg må svare på.. og tolker det som et mye mulig nei:-( Anonymkode: dcb13...53c
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #6 Skrevet 26. september 2016 Sant det, hadde vært enklere om en kunne sagt hva en Meinte. Enkelte dater flere på enngang. Men hadde vært kjekt å blitt bedre kjent menmen.. Anonymkode: dcb13...53c
Gjest Lovecraft Skrevet 27. september 2016 #7 Skrevet 27. september 2016 (endret) Som en tidligere poster sa, ikke gjør det for komplisert. Fortell vedkommende at du liker dem, det enkleste er ofte det beste? Endret 27. september 2016 av Lovecraft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå