AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 Hva skal man gjøre når man har vanskeligheter for å si at man elsker en, og har elsket den personen i mange år. Anonymkode: 00cbc...c97
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #2 Skrevet 26. september 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skal man gjøre når man har vanskeligheter for å si at man elsker en, og har elsket den personen i mange år. Anonymkode: 00cbc...c97 Mer informasjon enn dette er nok lurt å gi For hvorfor kan du ikke bare si det? Anonymkode: 8bb1b...226
Epiphany Skrevet 26. september 2016 #3 Skrevet 26. september 2016 Kan du utdype? Er vanskelig å finne en løsning når du ikke sier noe om hvorfor du strever med dette.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #4 Skrevet 26. september 2016 1 time siden, Epiphany skrev: Kan du utdype? Er vanskelig å finne en løsning når du ikke sier noe om hvorfor du strever med dette. det er ikke lett å gå bort til en å si at man elsker eller skrive det. redd for hvordan personen vil reagerer. jeg har personen som venn på facebook, instagram og snapchat. Anonymkode: 00cbc...c97
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #5 Skrevet 26. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skal man gjøre når man har vanskeligheter for å si at man elsker en, og har elsket den personen i mange år. Anonymkode: 00cbc...c97 Jeg har gjort det en gang, men trenger nesten litt mer info. Uten å vite litt mer rundt dette så kan jeg jo ikke anbefale deg å si noe til personen eller ikke Men... som regel: tell her/him.. Anonymkode: 484d2...cc4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #6 Skrevet 26. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mer informasjon enn dette er nok lurt å gi For hvorfor kan du ikke bare si det? Anonymkode: 8bb1b...226 det er ikke lett å skrive eller si til en person at man elsker den personen. er redd for hvordan personen kommer til å reagere, vi har gått i samme klasse i 1 år. men så startet personen i lærling og da gikk tråden. fikk aldri sakt noe Anonymkode: 00cbc...c97
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #7 Skrevet 26. september 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: det er ikke lett å skrive eller si til en person at man elsker den personen. er redd for hvordan personen kommer til å reagere, vi har gått i samme klasse i 1 år. men så startet personen i lærling og da gikk tråden. fikk aldri sakt noe Anonymkode: 00cbc...c97 Hva med å heller spørre om personen vil bli med på en kaffe? Via Facebook? Anonymkode: 8bb1b...226
Gjest Lovecraft Skrevet 27. september 2016 #8 Skrevet 27. september 2016 Du kunne vel bare sagt det rett ut? Jeg kan godt forstå at folk verger å si ting rett ut i frykt av å bli avist og den nervøsiteten enn føler, men om du virkelig elsker personen så er mitt råd til deg å bare si det rett som det er. Ikke gjør det vanskeligere enn det er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå