Gå til innhold

Klarer ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal man gjøre når man har vanskeligheter for å si at man elsker en, og har elsket den personen i mange år. 

Anonymkode: 00cbc...c97

Videoannonse
Annonse
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal man gjøre når man har vanskeligheter for å si at man elsker en, og har elsket den personen i mange år. 

Mer informasjon enn dette er nok lurt å gi :P

For hvorfor kan du ikke bare si det?

Anonymkode: 8bb1b...226

Skrevet

Kan du utdype? Er vanskelig å finne en løsning når du ikke sier noe om hvorfor du strever med dette. 

Skrevet
1 time siden, Epiphany skrev:

Kan du utdype? Er vanskelig å finne en løsning når du ikke sier noe om hvorfor du strever med dette. 

det er ikke lett å gå bort til en å si at man elsker eller skrive det.  redd for hvordan personen vil reagerer. jeg har personen som venn på facebook, instagram og snapchat. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort det en gang, men trenger nesten litt mer info. Uten å vite litt mer rundt dette så kan jeg jo ikke anbefale deg å si noe til personen eller ikke

Men... som regel: tell her/him.. 

Anonymkode: 484d2...cc4

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mer informasjon enn dette er nok lurt å gi :P

For hvorfor kan du ikke bare si det?

det er ikke lett å skrive eller si til en person at man elsker den personen. er redd for hvordan personen kommer til å reagere, vi har gått i samme klasse i 1 år. men så startet personen i lærling og da gikk tråden. fikk aldri sakt noe 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er ikke lett å skrive eller si til en person at man elsker den personen. er redd for hvordan personen kommer til å reagere, vi har gått i samme klasse i 1 år. men så startet personen i lærling og da gikk tråden. fikk aldri sakt noe 

Hva med å heller spørre om personen vil bli med på en kaffe? Via Facebook?

Gjest Lovecraft
Skrevet

Du kunne vel bare sagt det rett ut? Jeg kan godt forstå at folk verger å si ting rett ut i frykt av å bli avist og den nervøsiteten enn føler, men om du virkelig elsker personen så er mitt råd til deg å bare si det rett som det er. Ikke gjør det vanskeligere enn det er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...