Gå til innhold

Damer, hva synes dere om "burlesque" stilen på menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt gammeldags/burlesque show klesstil. Jeg liker veldig godt den stilen selv. For det første liker jeg å kle meg pent, for det andre føler jeg meg sexy as hell når jeg går kledd sånn, og for det tredje så elsker jeg å gå med hatt. En klesstil jeg føler meg vel i. Den og den rocka klesstilen men det blir mer til hverdags når jeg ikke vil kle meg så pent. I morgen skal jeg på en seriøs date, ikke bare en sexdate, og hadde tenkt å kle meg i en svart bukse med svarte bukseseler, hvit t-skjorte/singlet, og en svart hatt. Lignende dette 62eb2d31061f4685ad83d01f7e94ea55.jpg

Tenkte også å ha en svart dressjakke når jeg går ute. Er det en ok stil? Kommer jeg til å skremme henne bort? Har ikke skremt bort noen tidligere, men vet jo aldri. Bruker også litt eyenliner. Ikke for å se feminin ut altså. Bare slapp av. Det ser ikke feminint ut på meg, for jeg er langt i fra feminin, men for å se mest mulig pen ut.  Hadde jeg skremt dere bort? 

Jeg liker å gå med sånn type hatt til daglig også. Er det for turn off når noen går ofte med hatt? Må høre med dere damer, for dere er ikke alltid enkle å forstå seg på. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Sylphrena
Skrevet

Veldig stiliig! Foretrekker t-skjorte over singlet da :) 

Skrevet

Jeg synes du skal gå med det du trives i. Dersom hun blir avskremt av dette er hun nok ikke kvinnen for deg uansett. :) 

Det faller nok ikke i smak hos alle kvinner, men det kan man vel ikke helt regne med heller. Selv om jeg ikke er kjempebegeistret for det selv, må jeg jo si at jeg synes det er kult å se en gjennomført stil hos menn. Jeg ville imidlertid ikke ha droppet en fyr på grunn av dette, men ville nok ha sett det som en del av sjarmen. :) 

Anonymkode: bfc14...5cd

• Liker 1
Skrevet

Hatten hadde jeg droppa, hvis dere skal være inne er det for meg litt unaturlig å skulle ha hodeplagg på, i hvert fall på kvelden. Singlet hadde jeg ikke syntes noe om, ikke eyeliner heller. Ville heller gått ut med en som brukte mascara enn eyeliner. 

Og, sikker på om det ikke blir for "pyntet"? Nå vet jeg ikke hvor dere skal, men hvis dere skal ut å spise på en vanlig restaurant ville jeg tenkt at det ble litt mye. Kanskje du risikerer at hun føler hun har pyntet seg for lite.

• Liker 1
Gjest Bergtekjen
Skrevet

Det kan vere veldig sexy, viss det er nokre ting som ikkje er ein del av stilen, nemleg:

- Hipsterstil og/eller -skjegg

-Singlet, men t-skjorte går fint

-Hårfrisyre som er sleik, altså håret greid bakover eller til sida. 

-Eyeliner viss det er synlig at du går med det

Viss stilen ikkje inneheld desse punkta, ville eg sagt du er utruleg fin i det (med forbehold, for eg har ikkje faktisk sett deg med den). Viss berre kjærasten min kledde seg slik.  

Skrevet

Jeg hadde nok ikke klart å ta en mann seriøst hvis han kledde seg slik for en date. Too much!  Eyeliner hadde gjort at jeg trodde du var homo/bi.  Vi er ikke kommet lengre i 2016.  Men jøss, det er kult for et show. 

• Liker 1
Skrevet

Kul stil synes jeg :) Og jeg liker hatter på både menn og damer. Men mye mulig min smak ikke er standard. 

Skrevet

T-SKJORTE!!!!!!!!!!!!!!!!!! IKKE SINGLET!! Vær så snill! 

Anonymkode: cf019...1f6

• Liker 1
Skrevet

:laugh:

Ja forsåvidt enig; heller t-skjorte enn singlet. Eller ordentlig skjorte. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...