Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en SA for ett år siden og vi har vært aktive prøvere siden da og da ble jeg gravid etter 2mnd etter ppille slutt så skjønner ikke hvorfor det tar så lang tid nå??! Har sameie annenhver hele perioden mellom tr og el! Nå har vi jo snart prøvd ett år så lurer på om noe er galt:( 

Anonymkode: 15a11...1ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble først gravid etter 6 mnd men dette ble sa. Etter dette ble jeg ikke gravid på flere år selvom vi hadde sex jevnlig. Det hjalp med prøverør som vi begynte med 3 år etterpå ☺ hvis dere har prøvd i et år kan dere gå til legen å bli sendt til utredning 

Anonymkode: fb9a0...144

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble først gravid etter 6 mnd men dette ble sa. Etter dette ble jeg ikke gravid på flere år selvom vi hadde sex jevnlig. Det hjalp med prøverør som vi begynte med 3 år etterpå ☺ hvis dere har prøvd i et år kan dere gå til legen å bli sendt til utredning 

Ja har ikke gått helt ett år enda men når jeg var på tidlig ultralyd og da sa henne at alt var i orden men ting kan jo endre seg! Hva gjør de på utredningen?

Anonymkode: 15a11...1ae

Skrevet

Man tar noen blodprøver på forskjellige steder i syklusen, vi damene blir sjekket om det er noe feil som gjør at det stopper opp og mannen sin sæd blir sjekket. 

De prøver å finne ut om man får eggløsning som man skal eller om man har tette eggledere og slikt. 

Hos oss fant de ingen feil så hos noen fungerer det bare ikke så greit av seg selv. 

Fikk først noen eggløsning tabletter for å prøve dette men uten hell. Var også gjennom 3 forsøk med inseminering men dette ga heller ikke resultater. Prøverør fungerte bedre og ble gravid på første ☺ er enda tidlig med krysser fingrene!

Mange bruker også bare litt tid på å få det til å treffe og tror gjennomsnittlig prøvetid er ca et år per graviditet om jeg ikke tar helt feil. Krysser fingrene for dere og lykke til ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...