Mariahamm Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 (endret) Jeg bruker mest kjoler, og på vinteren slenger jeg gjerne en varm cardigan over. Problemet er å finne vinterjakke som man får litt tjukk cardigan under. Noen tips? Endret 26. september 2016 av Mariahamm
Lykkehjerte Skrevet 26. september 2016 #2 Skrevet 26. september 2016 1 time siden, Mariahamm skrev: Jeg bruker mest kjoler, og påmelding vinteren slenger jeg gjerne en varm cardigan over. Problemet er å finne vinterjakke som man får litt tjukk cardigan under. Noen tips? Er ikke så mange jakker som er behagelige å ha på, med tykke cardigans under (syns jeg). Har i alle fall ikke funnet noen selv! Kanskje man bør gå opp en størrelse i jakken, så det ikke føles så trangt (slik jeg selv føler det blir under jakker med slike plagg)? Er selv spent på gode svar her! Kred til deg for godt spørsmål! Det jeg kan si, er at nå er det jo populært med ponsjoer og liknende type omslagsjakker, som ser romslige ut og er i ullmateriale. Kanskje det kunne være noe for deg? Ser for meg at slikt kan være svært fint til kjoler og over cardigan, det strammer ikke, og samtidig varmer de godt! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå