Brisinga Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 Altså, et produkt eller noe du gjør med utseendet? Sleng gjerne på alder. Jeg er 43 og synes huden blir så bra av Ren-produktene. Og så ser jeg mye bedre ut når jeg har fikset/farget øyenbrynene.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #3 Skrevet 26. september 2016 Vann og søvn. Anonymkode: 5af6b...521 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #4 Skrevet 26. september 2016 Farge øyenbryn og vipper Neglelakk Anonymkode: 2d13a...3cf
Ungdame97 Skrevet 3. oktober 2016 #5 Skrevet 3. oktober 2016 Neglelakk- føler meg fin og stelt når jeg har nylakkerte negler:) Ansiktsmaske for å fjerne hudormer, sånn svart...føler sminken sitter mye finere etter jeg har brukt denne ansiktsmasken! En god hårkur. En body lotion med god lukt. Jeg er 19:)
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #6 Skrevet 3. oktober 2016 - Rens, peeling, serum og fuktighetskrem. - Formet øyebryn - Sminke - Stelt, naturlig hår. Gjerne litt farger/striper og spill - Stelte negler - Godt kosthold og alt det som er obvious Anonymkode: 3bb34...96c
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #8 Skrevet 4. oktober 2016 Bruker flytende voks til å forme øyenbrynene. Går raskere og er mindre vondt enn å nappe ett og ett hår. Dessuten er det billigere enn å gjøre det hos frisøren. Anonymkode: 17373...e4d
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #9 Skrevet 4. oktober 2016 Primer og foundation fra Tony Moly (koreansk merke kjøpt på ebay) huden blir flawless uten at den blir fet Dekker huden, den blir matt og jevn, rynker og store porer jevnes ut. Er 40 Anonymkode: c9b87...1e2
Million Skrevet 4. oktober 2016 #10 Skrevet 4. oktober 2016 (endret) Mindre alkohol og nok søvn hver natt! Det er gratis, og noe av de beste skjønnhetstipsene du kan få. Alle som selger dyre hudkremer i krukker og glass som lover gull og grønne skoger kan du bare spare deg. De funker ikke noe bedre enn en rimelig fuktighetskrem fra butikkhylla på Kiwi. Endret 4. oktober 2016 av Million
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #11 Skrevet 4. oktober 2016 Hud, hår og negler er de ytre delene av kroppen, og for at de skal bli vakre må hele kroppen være sunn. Derfor er mitt beste skjønnhetstips å ta vare på kroppen. Få nok søvn og hvile, og unngå unødvendig stress. Det gir renere hud, mindre mørke ringer rundt øynene og lavere blodtrykk. Spis variert og grønt, med masse ulike grønnsaker i ulike farger. Begrens kjøtt, sukker, salt og ferdigmat. Drikk vann. Dehydrering gir tørr hud, tørt hår, sprø negler, hodepinne og generell sløvhet. Dersom urinen din er mørk bør du drikke mer. Kutt ned kaffe og andre koffeinkilder. Dersom du trenger mer enn et par kopper kaffe om dagen, bytt ut noen av koppene med te og få mer søvn. Begrens inntaket av svart te. Et par kopper i tillegg til kaffe eller 4-5 kopper uten kaffe er nok, etter det er det lurt å gå over til grønn te, roiboish eller urtete. Mosjoner flere ganger i uken. Følg gjerne helsedirektoratets anbefaling om en halvtime med høy puls hver dag. Vær glad. Gjør ting du trives med, og tilbring tid med folk du trives sammen med. Du skal trives i livet ditt, og det er viktigere enn en perfekt fasade. Smilerynker er bare sjarmerende. Anonymkode: b5781...e7f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå