AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 Hei! Har veldig lyst til å ta hull i ører men siden det er veldig dyrt til frisører osv vil jeg gjøre det hjemme, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det? På internettet står det at man kan få lettere infeksjon om man renser lrer med antibac, så man skal helst bruke saltvann, er dette sant? Og er det en spesiell type nål man skal bruke? På apoteket har de noen men et ikke hvor store jeg skal bruke... oooog kan ma bruke en vanlig sølvlredobbel etterpå? ( selvfølgelig renset med antibac) takk på forhånd 😃☺️☺️ Anonymkode: 222f8...baa
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #2 Skrevet 26. september 2016 Man kan det, men ikke gjør det. Det går sjelden bra og du risikere infeksjoner og arrdannelse. Spar heller opp penger og gå til en profesjonell piercer. Hull tatt i frisørsalong anbefaler jeg absolutt ikke. Anonymkode: b8a3e...012 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #3 Skrevet 26. september 2016 Jeg anbefaler deg å dra til en profesjonell piercer. De vet hva de gjør så resultatet blir pent, de har utstyret, og aller viktigst kan de hjelpe deg om det blir problemer. Det er heller ikke så dyrt. Prisen har sikkert steget, men for 3 år siden kostet det 400 for begge inkludert øredobber i titan. Anonymkode: 729ed...afd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå