Sjøkrabba Skrevet 26. september 2016 #1 Del Skrevet 26. september 2016 Er det noen her inne som kan spå meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristiansand123 Skrevet 27. september 2016 #2 Del Skrevet 27. september 2016 Jeg vil også bli spådd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 30. september 2016 #3 Del Skrevet 30. september 2016 Me too Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freshsister Skrevet 30. september 2016 #4 Del Skrevet 30. september 2016 Tror dere må gå til alternativ trådene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 4. oktober 2016 #5 Del Skrevet 4. oktober 2016 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Benja Golden Skrevet 4. oktober 2016 #6 Del Skrevet 4. oktober 2016 Alle deres drømmer vil bli knust Sånn nå er dere spådd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 4. oktober 2016 #7 Del Skrevet 4. oktober 2016 1 minutt siden, Benja Golden skrev: Alle deres drømmer vil bli knust Sånn nå er dere spådd. Du vil møte veggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Benja Golden Skrevet 4. oktober 2016 #8 Del Skrevet 4. oktober 2016 Akkurat nå, Jakku Ushinawa skrev: Du vil møte veggen Nei jeg vil falle ned et mørkt mørkt hull som jeg aldri vil komme ut av.. Og ende på et mentalsykehus for å aldri se solen igjen, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 4. oktober 2016 #9 Del Skrevet 4. oktober 2016 Akkurat nå, Benja Golden skrev: Nei jeg vil falle ned et mørkt mørkt hull som jeg aldri vil komme ut av.. Og ende på et mentalsykehus for å aldri se solen igjen, Og våkne opp og alt var en drøm men så vil det banke på døren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå