Sjøkrabba Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 Er det noen her inne som kan spå meg?
Freshsister Skrevet 30. september 2016 #4 Skrevet 30. september 2016 Tror dere må gå til alternativ trådene...
Gjest Benja Golden Skrevet 4. oktober 2016 #6 Skrevet 4. oktober 2016 Alle deres drømmer vil bli knust Sånn nå er dere spådd.
Gjest Jacklost Skrevet 4. oktober 2016 #7 Skrevet 4. oktober 2016 1 minutt siden, Benja Golden skrev: Alle deres drømmer vil bli knust Sånn nå er dere spådd. Du vil møte veggen
Gjest Benja Golden Skrevet 4. oktober 2016 #8 Skrevet 4. oktober 2016 Akkurat nå, Jakku Ushinawa skrev: Du vil møte veggen Nei jeg vil falle ned et mørkt mørkt hull som jeg aldri vil komme ut av.. Og ende på et mentalsykehus for å aldri se solen igjen,
Gjest Jacklost Skrevet 4. oktober 2016 #9 Skrevet 4. oktober 2016 Akkurat nå, Benja Golden skrev: Nei jeg vil falle ned et mørkt mørkt hull som jeg aldri vil komme ut av.. Og ende på et mentalsykehus for å aldri se solen igjen, Og våkne opp og alt var en drøm men så vil det banke på døren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå