Gå til innhold

Svangerskapsdagboka mi

*tine*

Anbefalte innlegg

Hei vennen.. så fint at dere har hatt det fint!!! Moro nå som magen begynner å komme... og når den først kommer, så kommer den fort.. i allefall gjorde den det på meg!!

Jeg kjennte litt "bobling" i uke 16 og første gangen jeg kjennte spark, som jeg var sikker på var spark, var i uke 19... så det er ikke lenge før nå!! Gled deg.. det er veldig kos!!

Ønsker deg en fin dag, og håper formen er bra!

kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

Så gøy å lese at det har begynt å vises.. Gravid mager er det fineste i hele verden:)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg har ikke forsvunnet fra jordens overflate altså, selv om det kan virke sånn... :oops:

Koselig at dere har tittet innom iallefall :klem:

Vi har ikke nett hjemme om dagen, og på jobben går det i ett..skjønner ikke hvor det blir av dagene jeg :-?

Kommer sterkere tilbake når vi får tilgang hjemme igjen :wink:

Jeg har det iallefall VELDIG bra om dagen! Formen er super, og jeg har beveget meg inn i uke 18 :hoppe: Det har gått veldig fort synes jeg...er jo snart halvveis :o

Magen strutter, og jeg kjenner at det skjer mye der inne :hjerte: ...selv om jeg ikke helt vet om det er spark jeg kjenner.. Litt vanskelig å vite synes jeg..har jo aldri vært gravid før :wink:

Nå er det like før ul, og det blir så spennende! Håper alt er som det skal være med den lille...

Stor :klem: til dere alle

tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med gravidemagen!!!! Ekstra stas når det virkelig begynner å synes :D

Siden du lurer på om det er spark du har kjent så er det nok mest sannsynlig det altså :Nikke: Bare vent om en liten stund så er du ikke i tvil lenger!

Gleder meg til rapport fra kommende ul :hoppe:

Ønsker dere forresten å vite kjønn dersom den lille ønsker å vise seg frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen... så kos å høre fra deg.. har hatt det litt på samme måte for tiden.. hektisk på jobb, og lite nett-tid hjemme!!

Blir spennende med UL.. du MÅ oppdatere når dere har vært der!!!!

Ønsker deg en suuper dag!

kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Så koselig å høre at du trives og magen vokser.Nå er det ikek lenge til UL det blir spennende.Du får skrive en liten rapport etter at dere har vært der:)

Ha en fin mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Uke 18 allerede? :o Tiden går jammen meg fort!

Fint å høre at du har det bra.Håper på rapport fra UL :)

Stoor :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke: Og tusen takk for koselige hilsener og klemmer Bizzy, shy, nat26, Mrs.Potter og tyttebæret :klem: Nå er vi online igjen, og da er vel muligheten for at jeg kommer innom litt oftere stor :wink:

Jeg har det utrolig bra, og den ene fantastiske opplevelsen avløser den andre i livet vårt om dagen :) Det siste er selvfølgelig ul`en :hjerte: Det var helt utrolig å få hilse på den lille som bor inni magen min :hjerte: Alle som har vært med på det vet hva jeg mener :Nikke: Jeg syntes å høre hjertelyden for første gang var stort, men dette var bare helt fantastisk! Å se liv og bevegelse på skjermen ... utrolig :hjerter: Mannen fikk også et helt annet forhold til magen min nå! Alt så helt perfekt ut, og JA vi vet hva det blir :hoppe:

Vi venter en liten prins :hjerter: Jeg måtte jo bare ut og kjøpe litt blå klær :ler: Og nå er planleggingen av barnerommet i full gang! Starter oppussingen til helgen - det blir stas!

Formen er fortsatt helt på topp, og jeg føler meg virkelig heldig! Små livstegn fra lillegutt er alt jeg kjenner, og det er jo bare helt herlig :hjerter:

tine

:babygutt: 19+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Herlig å lese tine :hjerter:

Skjønner at dere har det helt fantastisk for tiden,med prins i magen,oppussing av barnerom og innkjøp av søte blå klær.

Håper formen holder seg bra,og at vi får se mere til deg fra nå av :wink:

Stooor :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig koselig med enda en liten guttebaby her inne :D Helt utrolig gutteboom for tiden :ler:

Godt å høre formen er på topp og at den lille prinsen gir fra seg små livstegn!! Blir bare bedre og bedre jo lenger man kommer altså ;) Du går en veldig fin tid i møte!!!!

Ønsker deg en finfin dag :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så utrolig koselig med enda en liten guttebaby her inne :D Helt utrolig gutteboom for tiden :ler:

Godt å høre formen er på topp og at den lille prinsen gir fra seg små livstegn!! Blir bare bedre og bedre jo lenger man kommer altså ;) Du går en veldig fin tid i møte!!!!

Ønsker deg en finfin dag :klem2:

Hei Bizzy :)

Det ser ut som om det er litt gutteboom om dagen ja! Morsomt det :)

Ha en super dag du også!

tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei *tine*

Du lurte på SPA i Oslo-området...

Vi var på Holmen Fjordhotell i Asker. Der har de en egen mammabehandling som er helt super. Det er i tillegg veldig fint der, med salatbuffet og stor treningssal (som ikke jeg benyttet meg av...)

Kan virkelig anbefales! Det er ganske dyrt, da.

Holmen Fjordhotell SPA

Jeg var på Holmsbu med jobben for en stund siden, og det var også fint, men jeg si at jeg likte Holmen bedre.

LItt om Holmsbu SPA

Et litt rimeligere alternativ er Vestkantbadet. Samler du en gjeng på minst 8 personer får dere badet for dere selv i noen timer og 20 min massasje hver for 500,- Dere kan ta med dere egen mat og drikke. Kjempedeilig en lørdag ettermiddag med venninnegjengen!

Uansett; unn deg en spa-behandling og kos deg!!

Koselig å høre at du har det så bra. Det er ikke noe som er bedre enn det.

Morsomt at du har en liten gutt i magen, du også. Det er stort sett guttebabyer på gang på KG for tiden :babygutt:

Ha en fabelaktig uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tine.... så fint at formen er så suuper.... det er godt å høre at ikke alle sliter i svangerskapene sine.... men at det faktisk går an å ha lette fine svangerskap også... tror likssom selv at det nesten ikke er mulig..... men nå er det jo ikke så lenge igjen for min del.. gudskjelov.... glerder meg til å få ut prinsessen min.. så jeg kan få hilse på henne. Så moro med en liten prins da.... det blir skikkelig stas tenker jeg!!!!!

Ønsker deg en fin ondsdag, kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...