Gå til innhold

Svangerskapsdagboka mi

*tine*

Anbefalte innlegg

Tusen takk, Mrs.Potter, Siam, shy og nat26 :klem2:

I dag har jeg hatt en helt FANTASTISK opplevelse :hoppe: Jeg har hørt babyen vår for først gang :hjerter: Det var helt ubeskrivelig - det vet vel dere som har vært igjennom det ! Et lite bankende hjerte inni magen min :hjerte: Det trillet en tåre eller to der jeg lå på benken, og hørte nurket ja :Nikke: Alt ble så virkelig, jeg hørte liv! Blir rørt bare jeg tenker på det jeg :) Nå ser vi bare sånn frem til UL om bare 5 uker eller noe :hoppe: Det blir stort!

Er så utrolig lykkelig om dagen :hjerte:

tine

12+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hopp!!

Så gode nyheter! Det er en veldig fin opplevelse å høre hjertelyden, gjør alt litt mer virkelig likssom!!! Så fint at det går så bra med dere begge to!!!

Ønsker deg en suuper uke!

Kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*tine* - du er mitt personlige oppmuntringsråd! Derfor er det sannelig på tide at jeg legger igjen spor her inne mer enn jeg har gjort! :klem:

Så deilig at du har hørt hjertelyden. Det må være et utrolig kick! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke: Så mange koselige hilsner som ventet på meg da :hoppe: Tusen takk Bizzy, shy, Hulderjenta, nat26, Mrs.Potter, Madden og tyttebæret :klem2:

Så koselig at jeg kan være til hjelp for deg, tyttebæret :klem2: Det var virkelig et fint kompliment å få - tusen takk :bukke:

Ja, det var en stor opplevelse å høre liv :hjerte: Jeg merker så godt at jeg har blitt mye roligere, og sikker på en måte... Har ofte tenkt litt negative tanker, for jeg synes jeg har merket så lite til at jeg er gravid... Men, nå vet jeg at jeg bare skal være glad for at jeg er så frisk som jeg er :) Ikke alle som er så heldige gitt..

Nå har jeg bekket 13 uker, og er på full fart mot 18 uker og ul :hoppe: Har ikke fått dato enda, men regner med at det kommer i posten om ikke så veldig lenge :wink:

I dag er det fredag,og jeg har fri! Det er utrolig deilig med langhelg, og jeg skal bare sappe av og kose meg :) Vi reiser jo til syden i neste uke, så jeg skal finne fram kofferten og begynne med pakking :) I morgen skal jeg på storhandel av sommerklær! Har ingenting som passer lenger, så det er litt som skal kjøpes :kul: Håper jeg er i skikkerlig shopping-stemning, for da går det så mye lettere :wink:

Og så håper jeg magen spretter skikkerlig frem før jeg skal ikle meg en liten bikini :wink:

I kveld blir det taco og idol!

God helg til dere alle sammen!

:) tine

13+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig shoppingdag! Har virkelig vært i shoppingform må jeg si :ler: Kortet har gått skikkerlig varmt :wink:

Først en tur på et digert kjøpesenter, så en spasertur i bye - butikker over alt :)

Har kjøpt meg nye sko, smykke, ørepynt, skjørt, topp, bikini, 2 sett undertøy, veske og masse annet smådill :hoppe: Herlig :Nikke: Nå er jeg klar for varmere strøk og ferie :hoppe:

Og så er jeg sliten :ler2: Blir nok hvile resten av kvelden.

God helg til dere også, Mrs.Potter og Xavia :)

tine

13+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjon :klem:

Åhhhh...., jeg gleder meg til jeg kan høre hjerteslagene til babyen vår :hjerter:

Ha en fin uke.

:klem: Bamseline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Ja er det ikke deilig med et avbrekk? Jeg gleder meg som en liten unge til å få meg noen dager i varmere strøk!! :)

Ser du har vært i shoppehumør...jeg har ikke akkurat vært det i det siste, men jeg vil også handle meg noe nytt før vi drar!

Ha en flott torsdagskveld Tine! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Hjemme igjen nå, tyttebæret :wink:

Utrolig deilig med noen dager i sol og varme. Litt overskyet innimellom, men det gjorde ingenting :kul:

Fikk ikke de helt store retaurantopplevelsene fordi jeg fortsatt er lite glad i middag, men vi koste oss masse allikevel! Magen "poppet" faktisk litt mens vi var der, så nå begynner det å vises. Det er gøy :hjerte:

Har ikke kjent noe liv enda, men venter i spenning - det kan jo skje når som helst nå :hjerter:

Og så har vi fått time til ul i slutten av mai, så nå kan vi begynne nedtellinga :hoppe: Håper vi får se hvem som gjemmer seg der inne :)

Tusen takk for koselige hilsener dere :klem:

Og god helg!

tine

15+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du har hatt det bra på ferie.Ja,nå er det ikke lenge til UL da.Håper dere får vite hvem som skjule seg i magen din.

Ha en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...