Gå til innhold

Svangerskapsdagboka mi

*tine*

Anbefalte innlegg

Tusen takk skal du ha, siam :klem:

Det føles helt uvirkelig og selvfølgelig helt fantastisk :hjerter:

Til nå har det vært helt problemfritt - har jo ikke skjønt det før etter 6 uker :ler: Ingen kvalme, men jeg er veldig sulten :wink:

Jeg håper det fortsetter på denne måten :wink:

:klem: fra tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oj, så fantastisk!! :hoppe:

Gratulerer så mye med den lille spiren i magen! Håper du får en problemfritt svangerskap :-)

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grinele: Gratulerer Tine :grinele:

Kjempekoselig at det endelig klaffer for flere av sliterene, dette har du fortjent :kyss:

Ble helt rørt jeg :grinele:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Bizzy!

Utrolig deilig at det endelig klaffet - og det i pp23 :hoppe: Var ikke det din magiske pp også???

Nå får vi bare håpe og tro at alt går som det skal :wink:

:hjerte: tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig vanskelig det er å konsentrere seg på jobben i dag da :ler: Får ikke gjort noe fornuftig jeg... Sitter bare og drømmer meg bort :wink:

Kjempekoselig å få så mange gratulasjoner her inne - det setter jeg veldig stor pris på :Nikke: Tusen takk :blomst_opp:

Kan enda ikke tro at det virkelig er sant - jeg skal bli mamma :grinele: Det er helt uvirkelig. Gubben fikk ikke fram et ord i går da jeg kom hikstende med testen :ler: Han bare gliste :hjerte: Og så ville han helst at jeg skulle ta en til med det samme for å være helt sikker! Tok en i dag tidlig da, bare for morro skyld :wink: Like klar og positiv :hoppe: Nå gleder vi oss til å få det bekreftet hos legen..men jeg er ikke i tvil altså :wink: Blir bare enda mer virkelig da :)

Ser sånn fram til alt som ligger foran oss. Fikk ikke sove i går kveld, var lys våken og tankene bare svirret. Planleggingen er i full gang :ler: Hva skal barnet hete, når skal vi fortelle det til familie og venner, når skal vi begynne å kjøpe ting osv. osv... Kanskje litt tidlig, men jeg klarer ikke å la vær! Håper det er normalt å tenke på alt mulig nå i begynnelsen :roll:

Jeg hadde en så virkelig drøm for ikke lenge siden...fortalte mannen om den når jeg våknet og greier. Jeg drømte at vi fikk ei lita jente, og hva hun skulle hete... Da var jeg faktisk allerede gravid :hjerte: Litt spooky :o

Huff nei, jeg må vel prøve å få gjort noe i dag :)

tine :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en spire i magen.Dette fortjente dere virkelig.Lykke til videre

Tusen takk skal du ha, nat26 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Bizzy!

Utrolig deilig at det endelig klaffet - og det i pp23 :hoppe: Var ikke det din magiske pp også???

Nå får vi bare håpe og tro at alt går som det skal :wink:

:hjerte: tine

:Nikke: Stemmer det!!!

Tror det er veldig normalt å tenke masse og planlegge det meste med en gang.. Sånn er i allefall jeg :oops: Navnelistene er påbegynt for lenge siden, og vognen har jeg helt klart for meg hvordan jeg skal ha, det tror jeg at jeg bestemte meg for i løpet av første uken etter positiv test.. og nå er jeg snart ferdig med å strikke babyteppe fra nøstebarn :sjarmor: Den kommende bestemor har funnet fram min gamle vugge og sprinkelseng og bare venter på varmere vær for da skal hun male de... Så planleggingen vår har nok tatt litt av, men så er det veldig koselig da :hjerter2:

Kos deg og nyt den gode nyheten :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse. Føler gleden helt hit :)

Tusen takk! Gleden og lettelsen er enorm, du aner ikke :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg en klump i halsen, jeg *tine*. Er utrolig glad på deres vegne. Håper du får en graviditet som du bare kan nyte fra A til Å.

Mange klemmer fra edea :klem:

p.s. jeg må også hoppe litt..... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madden

:hoppe::hjerte: Å for en fantastisk god nyhet Tine!!!!! Gratulerer!!! :hjerte::hoppe:

Ingenting gleder meg mer enn at flere av sliterne endelig klarer det! Tenk på det da..dere klarte dere helt selv!!!!! :tommelsmil:

Er såååååå glad på dine vegne!!! :)

Blir utrolig glad av å lese hvor lykkelig du er akkurat nå! Nyt hvert sekund...det er en fantastisk tid! Det er klart du tenker masse på både navn og handling og alt sammen på en gang..det skal du gjøre også! Tenk for en omveltning da! Nei dette må feires! jeg tar meg et glass vin for deg jeg tine! :)

Ha en kjempefin kveld! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Så utolig søte dere er :klem:

Blir så rørt av all omtanken :grine: Tusen, tusen takk :bukke:

Tusen takk for kjempekoselig hilsen, edea :) Jeg har klump i halsen selv jeg :grinele:

Hopp i veg :hoppe:

Madden :klem: Tusen, tusen takk :klem:

Ja, tenk at vi klarte det helt selv - det er helt utrolig :tommelsmil: Jeg er helt ubeskrivelig lykkelig :hjerter: Føler meg så heldig :)

I går var vi ute på restaurant, og jeg feiret med et stort glass is-vann :ler: Det var jammen godt det :wink:

Er så vanskelig å holde det hemmelig! Føler at alle kan se det på meg, er jo bare et stort smil :)

Jeg måtte bare ringe bestevenninna mi i går da - klarte ikke å la vær :oops: Bare måtte ha noen å prate med og fortelle det til. Det var så gøy! Vi lo og gråt om hverandre :ler: Hun har "vært med" på hele prosessen, vist det hele tiden at vi har slitt, og hvor mye vi ønsker oss dette, så det føltes veldig naturlig at hun skulle få vite det så tidlig.

Åh! Jeg er så glad :hoppe:

Nå planlegger vi når og hvordan vi skal fortelle det til de kommende besteforeldrene :) Og alle kommende tanter og onkler :) Gleder meg så utrolig mye til det!!!

Men, nå først skal det bli deilig med helg! Få roet litt ned og samlet tankene!

Skål - Madden og Mrs.Potter :tommelsmil:

:babysmokk: tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei *tine*!!!!

Det er jo bare så koselig og morsomt at det endelig har blitt full klaff for dere!!! Dette blir nok et perfekt lite barn :babysmokk: , som dere virkelig har jobbet hardt :kline: for at skal bli perfekt!!! :wink: , du vet øvelse gjør mester... så dette MÅ jo bare bli helt suupert!!!

Du får kose deg i helgen med tankene på det som skjer inne i kroppen din nå!! :hjerter:

Jeg ønsker deg et lett og bekymringsfritt svangerskap, og gleder meg til å følge deg i tiden som kommer!!! :enig_animasjon:

:blomst::blomst::blomst::blomst:

Stoor fredagskos :klem: fra shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, shy :vinke:

Så koselig du er :klem:

Jeg håper og tror at dette skal gå bra! Nå har vi jobbet så lenge for å få dette til, og jeg tror det er en mening med det meste som skjer. Har tenkt mye på det de siste dagene, og det er helt utrolig hvor godt det passer akkurat nå ! Det har skjedd mye i livet vårt de siste to årene, og hadde vi fått barn tidligere, er det mye som ikke ville skjedd...Rart å tenke på..

Jeg skal kose meg masse i helga, shy :Nikke: Det blir nok mye surfing etter informasjon av ymse slag tenker jeg :ler:

Koselig at vi nå kan følge hverandre :klem:

Har begynt å bekymre meg litt for pusen vår da.. har jo hørt så mye om toksoplasmose, at det ikke er bra osv..

Jeg er jo såååå glad i pusen min, og hun i meg, så det ville jo vært uutholdelig hvis vi ikke kan kose så mye som vi vanligvis gjør :cry:

Hun er innepus nå, men har ikke alltid vært det. Jeg har aldri ryddet i doen hennes for det byr meg i mot :ler: Den jobben er mannen sin, og er det ikke der faren ligger da? Men, hun tramper jo mye oppi doen da, og tar helt sikkert med seg litt av hvert ut... og så legger hun seg på fanget.... Nei, jeg må finne meg litt info om dette.. Håper det ikke blir noe problem :-?

tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen *tine*... tror ikke du trenger å bekymre deg for det med pus... Jeg har kost og dullet med min pus som vanlig, (har fått beskjed at jeg ikke har motstand mot toxplastmose av legen), men er bare nøye med å vaske meg på hendene etterpå, og spesiellt før jeg spiser f.eks!! Ellers tømmer jeg selvsagt ikke kassen til pus, men det hadde du ikke noe problemer med å slippe skjønner jeg... det er egentlig der faren ligger, så hvis du klarer å holde deg unna det, så er du langt på vei!!

Ha en fin dag!!

shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei *tine*

Jeg fant en del info om toksoplasmose på doktoronline.no, du kan jo søke litt der. Men jeg tror det er kattedoen som er farligst. Hold deg unna den. Også kan du jo passe på å vaske hendene dine etter å ha kost med pusen. Det går nok så fint så.

Jeg synes det er rart at jeg ikke er smittet siden jeg har hatt katt og aldri vært noe nøye med å skylle frukt og grønt tidligere. Så jeg tror det skal noe til å bli smittet.

Du kan jo gå til legen å sjekke immuniteten din. Er du immun, trenger du ikke å tenke på det.

Du har en kjempefin og spennende tid foran deg. Det er så stas å fortelle det til besteforeldrene!

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...