Gjest Mrs. Potter Skrevet 29. august 2005 #421 Del Skrevet 29. august 2005 Så koselig å høre fra deg igjen tine! :-D Er du virkelig over 30 uker på vei Ikke så alt for lenge til dere får møte babyen nå! Ha en fortsatt fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 2. september 2005 #422 Del Skrevet 2. september 2005 Hei tine. Takk for koselig hilsen i dagboken min! Du kan bare glede deg... det ER helt fantastisk, til tross for at man er mye sliten, ikke får sminket seg lenger, det blir vanskelig å få skviset inn en dusj, man glemmer å spise, og det går mest i bæsjebleier og gulp, så er det bare helt fantastisk HELE TIDEN!! Jeg begynner nesten å gråte bare prinsessen smiler litt til meg, eller koser mens hun ammer...... eller når jeg ser hvor fint mannen og prinsessen koser seg sammen..... blir helt forelsket i hele settingen!!! Fødselen er ingenting å grue seg for.... det er egentlig ganske interessant å oppleve, for da VET man hva det er snakk om når noen prater om fødseler... og alle fødseler er jo forskjellige, men smerten er vel nokså lik på visse pungter, og det er en form for smerte man kun opplever ved fødsel, og det er på en måte fint å kjenne hvordan kroppen bare overtar styringen og sørger for at babyen finner veie ut til mamma og pappa!! Bare å glede seg altså!!! Jeg gleder meg til å høre om hvordan det går for deg, og ønsker deg enn så lenge en strålende siste trimester i graviditeten! stor kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. september 2005 #423 Del Skrevet 9. september 2005 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 9. september 2005 #424 Del Skrevet 9. september 2005 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå