Gjest Madden Skrevet 29. januar 2005 #201 Del Skrevet 29. januar 2005 Herlig med sånne menn ja!! Har hatt en sånn mann i dag jeg også...men han kjøpte middag til meg da...for ingen av oss så for oss å stå foran komfyren i kveld!! Ha en flott kveld Tine! fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 30. januar 2005 Forfatter #202 Del Skrevet 30. januar 2005 Ja, det er herlig med sånne menn Madden :hjerter2: I helgene er det stort sett mannen som lager mat her i huset - han liker seg på kjøkkenet heldigvis!! Er så deilig å bli servert de lekreste retter I dag er det deilig søndagsstemning i heimen. Lå lenge og bare kosa oss 8) Så godt å stå opp når man føler seg heeelt uthvilt Spiste en lett frokost, og så dro vi ut på nok en joggetur Jeg er fremdeles i ganske dårlig form da, så det er ikke godt når det står på, men deilig etterpå!!!!! Gleder meg til det begynner å kjennes litt bedre ut, og jogging blir lystbetont Det er det ikke nå nei Huff, det var tungt i dag... Men, det kan vel bare gå en vei nå??? Nå skal jeg , og så ta en lang dusj Ha en fin dag tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 2. februar 2005 #203 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei vennen!! Så koselig mann du har!!! Deilig at man kan dele på oppgavene i huset.... Vil ellers takke for koselige meldinger i baby-boka mi støtt og stadig... det er så kos med besøk fra deg!! Håper alt er bra med deg, og at det går suupert med prøvingen denne mnd!!! Stor kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 2. februar 2005 Forfatter #204 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei shy Så koselig at du har vært innom Har ikke vært her så mye i det siste, men jeg har det da bra Har ikke den helt store go`følelsen denne pp heller desverre.. Har testet litt el, men ikke fått positivt... betyr det at jeg ikke har el uten pergo eller? Det er bare andre pp jeg tester, og forrige gang fikk jeg positiv el-test ...Da tok jeg pergo. Litt nede nå.. Har lyst til å endre fokus litt - det kan bli litt mye prøve-prat, men så er det jo stort sett det som står i hodet på meg da Det er jo bare det jeg ønsker meg nå - en liten spire i magen min Nok ei venninne er gravid, når blir det vår tur??? Vi får vel satse stort på neste pp, da er det igjen tid for pergo. Sukk...tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. februar 2005 #205 Del Skrevet 3. februar 2005 :trøste: Det kan nok bli litt mye prøve-prat ja. Skjønner godt at du trenger pause innimellom. Håper det klaffet denne pp,hvis ikke krysser jeg fingrene for neste periode!! :D fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 4. februar 2005 #206 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei *tine*!! Skjønner at det kan bli litt vel mye fokusering på prøvingen til tider.... det har lett for å bli sånn.... Ønsker deg uansett en suuper duuper helg!!! stor kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 4. februar 2005 #207 Del Skrevet 4. februar 2005 Det er ikke enkelt å være prøver nei....kan skrive under på det... Jeg får håpe for deg da...og krysse fingre og tær for at det blir snarlig klaff!! Håper du får ei flott helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. februar 2005 #208 Del Skrevet 5. februar 2005 Håper du får ei kjempefin helg,Tine! fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #209 Del Skrevet 7. februar 2005 Ny uke - nye muligheter Så koselig at dere har vært innom Mrs.Potter, Madden og shy Tusen takk for oppmuntrende ord Det har ikke skjedd så mye i det siste egentlig.. Dagene mot ikm snegler seg avgårde, og jeg tror ikke jeg har noe å glede meg til denne gangen heller :-? I helga prøvde vi fortvilet å få tak i billetter til U2-konserten da...med det gikk ikke gitt Vi kom inn en gang, men alt krasjet da betalingen skulle bekreftes :evil: Ble så sint :evil: Hadde virkelig lyst til å få med oss den konserten...eneste muligheten nå er vel å prøve på onsdag når uavhentede billetter legges ut igjen. Blir vel like håpløst å komme inn da tenker jeg :evil: Dårlig system de har på ticknet...burde vært et køsystem. I dag skinner solen ute, og det er deilig! Ha ei fin-fin uke tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 7. februar 2005 #210 Del Skrevet 7. februar 2005 Så irriterende med billett-trøbbel da!! Håper dere får tak i noen billetter til slutt...jeg kunne definitivt tenkt meg å overvære den konserten ja...men det blir nok ikke aktuelt uansett! Ha en kjempefin uke da Tine! fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 8. februar 2005 Forfatter #211 Del Skrevet 8. februar 2005 Hei Madden! Koselig med hilsen Ja det var skikkerlig kjedelig med de billettene... Men, men..det er vel flere med oss som er litt skuffa Bedre lykke neste gang...når det måtte bli Har vært ute på en liten joggetur i dag, og så tok jeg 5x10 sit-ups etterpå :rosasmil: Stolt av meg selv Ser veldig frem til det føles litt bedre å flyge rundt om kring da :-? Nå ser det ikke mye bra ut tror jeg - mye pesing... :oops: Ja, ja.. får håpe det gir resultater Det beste med hele turen er jo dusjen etterpå da Og så å synke sammen foran tv` med god samvittighet! Nei, når høres dette ut som ei treningsdagbok i stede for ei prøvedagbok :fy: Det er jo ikke meningen da, men godt å tenke på noe annet enn prøving også. Får ikke gjort noe mer denne pp, så da kan jeg glemme det litt fram til ikm. Nå skal jeg jumpe i dusjen Ha en fin dag tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 10. februar 2005 #212 Del Skrevet 10. februar 2005 Hei vennen.. takk for koselig hilsen i dagboken min!! Så flink du er å trene da!!! jeg kan ikke akkurat skryte på meg det samme... Jeg ønsker deg en fin fin torsdag!!! stor kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 11. februar 2005 #213 Del Skrevet 11. februar 2005 hei igjen tine:) Las at dere kosa dere stort i London:) Kjekt å høyra:) Har sååååå lyst tilbake:) Fekk dere gjort alt dere skulle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #214 Del Skrevet 14. februar 2005 Så var helga over, og vi har ei ny uke foran oss.. Snøen laver ned, og jeg får nærmest julestemning nå midt i februar Jeg som hadde håpet på tidlig vår i år...den gang ei I morgen er det ikm, men jeg tror ikke vi har noe å juble over denne måneden heller :-? Men, friskt mot i neste pp, for da skal jeg ta pergo-piller Har ikke trent noe siden sist jeg skrev her shy, så jeg vil ikke påstå at jeg er kjempeflink Koselig at du synes det da Hvis været blir litt bedre denne uken, så blir det vel en tur igjen. Bør iallefall jogge to ganger i uken hvis det skal ha noe for seg..helst tre :-? Hei Nivea! Så koselig å "se" deg her inne Vi hadde det toppers i London ja! Litt surt og kaldt var det, men det gjorde ingenting Vi fikk gjort utrolig mye på kort tid, men får man noen gang gjort alt man skulle når man er der??? Da må man iallefall ha litt mer enn ei helg. Satser på det neste gang - for vi skal tilbake Det ble at vi bodde på sas-hotellet til slutt. Jungelen av hoteller ble for stor for oss, så da bestilte vi der vi viste hva vi fikk. Det ligger midt i smørøyet, veldig praktisk. Anbefales! Ha en fin dag alle som titter innom tine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 14. februar 2005 #215 Del Skrevet 14. februar 2005 Takk for klemmen Tine! Vi får fatte friskt mot og starte på ny PP med godt humør! Pergo gjør nok susen skal du se!! fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 16. februar 2005 #216 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei vennen.. hvordan står det til her da? Fått trent noe mer? Jeg håper pergoen virker denne mnd, det har dere fortjent nå synes jeg!!! Ønsker deg en suuper onsdag *tine*!!! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 17. februar 2005 #217 Del Skrevet 17. februar 2005 Hei Tine! Er bare innom en tur for å ønske deg ei god helg! Håper du har det bra fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #218 Del Skrevet 20. februar 2005 Hei Madden, shy og Mrs.Potter Så koselig at dere har vært innom Er ikke så aktiv om dagen, men jeg har ikke glemt dere altså Jeg kommer sterkere tilbake! Har enda ikke fått startet på pergo-kuren, Madden...tanta lar vente på seg igjen...utrolig irriterende Ikm var den 15., så jeg håper hun dukker opp snart. Skjønner ikke helt hvorfor hun er så sen...men, men.. Friskt mot når hun bestemmer seg for å besøke meg igjen Har vært dårlig med trening den siste uka, shy..har vært så mye snø og is at det har ikke fristet. Skal skjerpe meg :fy: Takk for lykkeønskninger :rosasmil: Håper du har hatt ei fin helg også, Mrs.Potter Her i heimen har det vært veldig stille og rolig. Jeg har scrappet mine to første LO da Kjempegøy :-D Ble kanskje ikke fantastiske, men øvelse gjør mester Ellers har det vært litt husvask, litt klesvask, vm, film, og mye soving Nå skal mannen ha en liten hårklipp fra sin private frisør, så da må jeg gå Ha ei fin uke tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 25. februar 2005 #219 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei *tine* vennen... nå må du ha en fin helg, og slappe godt av, det er som balsam for sjelen når man lager baby vet du!!! Håper systemet ditt er i gang igjen, og at du er i rute!!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 25. februar 2005 #220 Del Skrevet 25. februar 2005 Innom med en god fredagsklem til deg! :klem2: Håper helga blir fin..og at den dumme tanta har dukket opp nå!!! Hvor bestiller du scrappesakene dine fra? Jeg har så lyst til å begynne jeg at... Stor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå