Gjest Polarlys Skrevet 23. juli 2002 #1 Skrevet 23. juli 2002 Hei! Har nylig flyttet til Oslo, og håper på at det snart skal bli fint sommervær igjen. Vil be om tips i forhold til fine badesteder. Foretrekker ferskvann, men saltvann kan også gå bra hvis det er idyllisk der. Er interessert i tips om populære steder, og gjerne litt mer usjenerte steder jeg kan dra med kjæresten for å ha en litt mer privat stund Hilsen Polarlys!
Gjest care Skrevet 23. juli 2002 #2 Skrevet 23. juli 2002 Hei Polarlys, ser at du ikke har fått svar fra noen. Det er en grunn til det skjønner du. Det fins ingen fine strender i Oslo. Strandlivet her er en stor skuffelse. Jeg forundrere meg hver gang folk anbefaler Huk. Det er grusomt der. Hvis jeg tolker navnet ditt riktig så kommer du Nordfra, og da blir skuffelsen enda større. Hilsen en som kommer nordfra - en ordentlig strandkjenner. :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2002 #3 Skrevet 23. juli 2002 Du skjønner det at vi Oslo-folk helst vil holde de idylliske små perlene våre for oss selv........ Vi sender alle innflytterne til Huk. Spøk til side, hvis du er glad i ferskvann er det bare å se på kartet og hoppe på t-banen. Marka er full av små vann hvor det fint går an å bade.
Gjest Duchess Skrevet 23. juli 2002 #4 Skrevet 23. juli 2002 Tja...ingierstrand, katten, hvervenbukta.hopp på buss 87 som går utover mosseveien og gå av på stoppestedene med disse navnene. Har aldri vært på Huk, men har planer om å sjekke ut det stedet når sola kommer tilbake.
Gjest Missuganda Skrevet 23. juli 2002 #5 Skrevet 23. juli 2002 :o Du kommer til å bli skuffet Duchess. Men lykke til :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå