Gå til innhold

ekstrem tretthet, slapp og sliten!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Popelka ulogget

Takk for saa mange svar! Hyggelig at saa mange har tatt seg tid til aa svare. Det er nok ikke stoffskiftet, det har jeg nemlig testet en gang for noen aar siden da jeg gikk gjennom en lignende tretthet/slapphet-periode. Men den gangen fant legen at jeg var litt blodfattig, saa det kan jo vaere mulighet for det. Kan alltids ta en legetime, her borte i Storbritannia er det gratis og siden jeg fortsatt ikke har jobb saa har jeg jo nok av tid! :-?

Men gravid?! Nei, det er jeg sikker paa at jeg ikke er, begynte paa pillen for en maaned siden og fikk mensen i gaar.

Det merkelige er at jeg er ganske opplagt om kvelden naar mannen min kommer hjem. Tror kanskje det er fordi jeg trenger aaa omgaas mennesker for aa faa motivasjon. Uansett - har bestemt meg for aa staa opp tidligere og trimme til "Kom i form med KK" eller en annen video jeg har hjemme. Og komme meg ut litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett - har bestemt meg for aa staa opp tidligere og trimme til "Kom i form med KK" eller en annen video jeg har hjemme. Og komme meg ut litt mer.

Lurt! :Nikke:

Er det noe snø der du bor i Storbritania da? Jeg blir i mye bedre humør av å være ute nå når det er så lyst og fint, og hodet får mer energi av kulda faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Popelka ulogget

Nei, dessverre....blir saa misunnelig naar jeg hoerer at det er sne hjemme, her er det bare regn innimellom!! Elsker jp aa gaa paa skoyter, ski osv....Ni, jeg faar proeve aa fokusere paa noe mer positivt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest duppeditte
Og er det ikke det så få skjekket stoffskiftet og slikt. Kan gi slike syptomer det.

er helt enig med deg:)

Ethereal Skrevet

Det er veldig veldig få som faktisk har nedsatt stoffskifte, og da dreier det seg om mer sammesatte symptomer en kun litt trøtthet. Det er faktisk normalt å være trøtt og sliten innimellom, og som oftest går det over i løpet av noen dager.

Så jeg mener fortsatt at du bør se det litt an før du løper til legen...

Det er faktisk 100 000 mennesker i norge som lider av en eller annen stoffskiftesykdom. Mange her synes at du skal ta noen standar prøver som vitamin og jern, horfor ikke ta stoffskifteprøven i samme slengen?? Det er jo like enkelt det, når du er hos legen. Like bra å utelukke nå, så å vente... snakker av erfaring her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Trodde det var vanlig å ta ulike hormon/stoffskifte prøver sammen med jern/B12 o.l... Det gjorde min lege. Jeg hadde sånn svulst på lille-hjernen som fikk kroppen til å tro den var gravid! (ikke farlig svulst, forsvunnet av seg selv)

Men husk at maange er trøtt og uopplagt på denne tiden av året...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...