Tigerstaden Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 (endret) Hei! Er det noen som vet om en god og trygg selger på ebay, som selger MD formulations? Savner maksene og skrubben. Gjerne en som ikke bruker så lang tid på å sende pakken. Evt. andre steder jeg kan kjøpe merket? Endret 26. september 2016 av Tigerstaden
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #2 Skrevet 26. september 2016 Så vidt jeg har forstått har MD Formulations gått ut av produksjon Veldig dumt for de hadde veldig bra produkter. Jeg har sendt flere mailer til bare escentuals som sto bak merke. Gjør det du og. Hvis de får nok klager, så kanskje de begynner å produsere det igjen. Anonymkode: 7c67c...097
Gjest The damned Skrevet 26. september 2016 #3 Skrevet 26. september 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så vidt jeg har forstått har MD Formulations gått ut av produksjon Veldig dumt for de hadde veldig bra produkter. Jeg har sendt flere mailer til bare escentuals som sto bak merke. Gjør det du og. Hvis de får nok klager, så kanskje de begynner å produsere det igjen. Anonymkode: 7c67c...097 Hæ? Så de selges ikke i det hele tatt lengre? Det var jo et kjempebra merke,og de hadde mange gode produkter. Veldig synd da.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #4 Skrevet 26. september 2016 1 minutt siden, The damned skrev: Hæ? Så de selges ikke i det hele tatt lengre? Det var jo et kjempebra merke,og de hadde mange gode produkter. Veldig synd da. Det er mulig å få tak i noen av produktene, men det er bare det som butikkene har igjen fra før det gikk ut av produksjon. Peelingen og masken har jeg ikke funnet noe sted på en stund Folk hamstret når det ble kjent at de skulle slutte produksjon. Send en mail og klag du og Anonymkode: 7c67c...097
Gjest The damned Skrevet 26. september 2016 #5 Skrevet 26. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er mulig å få tak i noen av produktene, men det er bare det som butikkene har igjen fra før det gikk ut av produksjon. Peelingen og masken har jeg ikke funnet noe sted på en stund Folk hamstret når det ble kjent at de skulle slutte produksjon. Send en mail og klag du og Anonymkode: 7c67c...097 Ok,så kjipt. Ja,skal gjøre det
Tigerstaden Skrevet 26. september 2016 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2016 ånei, det var kjipt! Trodde merket fortsatt var oppe og gikk i USA, men ikke ellers i verden. Har litt nuper/grov hud + en kvise i ny og ne, og da var peelingen + maskene gode for forebygging. Får se om jeg finner noe annet som kan fungere like bra.
lilli95 Skrevet 26. september 2016 #7 Skrevet 26. september 2016 Hei! Md Formulations er gått ut av produksjon ja, så hvis du finner på nett eller butikk, så ville eg IKKJE kjøpt, då er det mest sannsynlig ganske gammalt! MEN mannen bak Md Formulations er mannen bak Priori! Priori har en skrubb som er så og sei identisk med Md Formulations sin gamle skrubb! Har desverre ikkje fått prøvd Priori sin sjølv enda, men har lest at veldig mange erstatta den med dinna når Md Formulations gikk ut! Her er en fra ebay: http://www.ebay.com/itm/Priori-Advanced-AHA-Invigorating-Face-Body-Scrub-200ml-6-8fl-oz-Brand-New-/112018075146?hash=item1a14cc2e0a:g:ir0AAMXQ74JTTkYd Litt stiv i prisen, men det var Md sin og om eg ikkje husker feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå