Gå til innhold

Ny partner - nye opplevelser!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er jo suuuper forelsket nå om dagen...og alt er fantastisk!

Vi erbegge veldig fysisk tiltrukket av den andre...så det er umulig å holde hendene borte..hihi.

For noen helger siden hadde vi vært ute og drukket og danset..og på vei hjem begynte han å fortelle meg hva han skulle gjøre med meg når vi kom hjem.....

(Jeg er ingen spesielt kinky dame,altså....men dette var spennende.)

For første gang i livet hadde jeg analsex....(jeg har prøvd tidligere,men har vært så vondt..)

Nå var det ikke det...og jeg fikk de mest sinnsyke orgasmer. Ante ikke at det gikk an ,jeg!

Har egentlig ikke lett for å få orgasme heller - så for meg var dette en opplevelse som frister til gjentagelse!

Hihi;)

Men et spm: Må man bruke kondom ved analsex?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Vel, blir man gravid ved analsex, får man jo drittunger, og det er jo ikke ønskelig. :wink:

Sykdommer får man svært lett ved analsex, da huden er ekstremt tynn og lett får rifter. Husk at når du ligger med noen for første gangen, ligger du også med alle de h*n har hatt før deg. Når dere har vært sammen en stund, og begge er sjekket for alt som er, kan dere begynne å nyte analsex uten kondom.

Har du allerede hatt analsex uten kondom, kan det jo være for sent. Det skal neimmen ikke mye til for å få f.eks klamydia eller herpes eller noen av de andre forferdelige greiene...

Leyla.

Skrevet

Du skal uansett bruke kondom ved analsex, pga av de bakteriene som er bak der er ikke helt de samme som forran. Og husk og ikke ha den i analen og så forran uten å bytte kondom! Du kan få sopp og UVI som eksempler!

Skrevet

Tråden er ryddet.

Orakel - moderator

Reglene

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

Personangrep/persondebatter

Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner.

Avsporinger i debatter er ok, så lenge det ikke fører til at det opprinnelige spørsmålet ikke blir debattert. Moderator kan i slike tilfeller gå inn og forsøke å få tråden på rett spor, eller dele diskusjonen.
Gjest Bhsiltsk
Skrevet
Tråden er ryddet.

Orakel - moderator

Hvorfor det?

Hva skjedde?

Leyla

Gjest Anonymous
Skrevet

En kompis fant et maiskorn under forhuden, da slutta jeg å ha analsex.

Gjest Anonymous
Skrevet

Burde ikke dette innlegget flyttes til sex-forumet? Venter liksom ikke å lese slike intime detaljer her på samlivsforumet. Ble faktisk littegrann støtt for det hører liksom ikke helt hjemme akkurat her.

Gjest jente. . .
Skrevet
Jeg er jo suuuper forelsket nå om dagen...og alt er fantastisk!

Vi erbegge veldig fysisk tiltrukket av den andre...så det er umulig å holde hendene borte..hihi.

For noen helger siden hadde vi vært ute og drukket og danset..og på vei hjem begynte han å fortelle meg hva han skulle gjøre med meg når vi kom hjem.....

(Jeg er ingen spesielt kinky dame,altså....men dette var spennende.)

For første gang i livet hadde jeg analsex....(jeg har prøvd tidligere,men har vært så vondt..)

Nå var det ikke det...og jeg fikk de mest sinnsyke orgasmer. Ante ikke at det gikk an ,jeg!

Har egentlig ikke lett for å få orgasme heller - så for meg var dette en opplevelse som frister til gjentagelse!

Hihi;)

Men et spm: Må man bruke kondom ved analsex?

Vil bare ønske deg velkommen inn i analsexens gleder! Analsex er ikke kinky, bare deilig! Flott for deg at du har funnet det ut!

Jeg hadde også prøvd det før, men da gjorde det vondt p.g.a. at de gutta hadde ikke peiling på hva de holdt på med!!! Når jeg traff min nåværende, var han omsorgsfull, forsiktig og brukte god tid i begynnelsen, brukte fingrene og butt-plugg. Jeg fikk også en a-ha opplevelse uten like. Nå går det greit, og jeg trenger ikke noe "forarbeid". Vi har analsex regelmessig, men fortsatt mest vaginal.

Kos deg videre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...