AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 Hvis jeg kan spørre et så ekkelt spørsmål? Jeg har lik utflod hele mnd, bortsett fra et par dager jeg vil beskrive som seigt/klissete. Leser at el slimet skal verd cremy? Men hva er nå det? Kan jeg tolke de få dagene jeg har 'anderledes utflod' som el, eller må det være cremy? Hvordan er deres? Anonymkode: b1201...972
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #2 Skrevet 26. september 2016 Himmel og hav! For noen spørsmål det stilles her inne... Anonymkode: d5cd8...b0e 3
Gjest RaspberryPi Skrevet 26. september 2016 #3 Skrevet 26. september 2016 Det stemmer ikke. Eggløsningsslim skal være seigt, så seigt at det ikke trekker inn i toalettpapiret når du tørker deg, men legger seg utenpå. Det skal også kunne strekkes uten å dele seg. Det er med andre ord ikke "creamy" i det hele tatt. Har det litt blod i seg, altså er litt rødlig, er du på ditt mest fruktbare.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #4 Skrevet 26. september 2016 28 minutter siden, RaspberryPi skrev: Det stemmer ikke. Eggløsningsslim skal være seigt, så seigt at det ikke trekker inn i toalettpapiret når du tørker deg, men legger seg utenpå. Det skal også kunne strekkes uten å dele seg. Det er med andre ord ikke "creamy" i det hele tatt. Har det litt blod i seg, altså er litt rødlig, er du på ditt mest fruktbare. Ok, takk. Da har jeg nok misforstått. Vet du om det er mulig med mer enn EN el i løpet av en syklus? ts Anonymkode: b1201...972
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #5 Skrevet 26. september 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Himmel og hav! For noen spørsmål det stilles her inne... Anonymkode: d5cd8...b0e I know, sorry! Men så tussete kan man bli av prøving ts Anonymkode: b1201...972 2
Frostrose Skrevet 26. september 2016 #6 Skrevet 26. september 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, takk. Da har jeg nok misforstått. Vet du om det er mulig med mer enn EN el i løpet av en syklus? ts Anonymkode: b1201...972 Man har vanligvis bare 1 EL, men man kan ha el slim flere ganger dersom kroppen ikke klarer å slippet egget første gang.
snehvit88 Skrevet 28. september 2016 #7 Skrevet 28. september 2016 Det er vanskelig å forstå hva som er riktig... Beskrivelsene av dette på Internett er vanskelig å tolke synes jeg. Etter å ha vært gravid (mistet x3) så har jeg begynt å få svake mensesmerter rundt dag 11/12 som det iflg kalenderen er tid for EL (kjente ikke smerter før etter graviditetene). Ser også at dagene før dette skjer så ser det ut som jeg har tisset på meg, det trekker inn i trusen som vann. Fant ett nettsted der det stod at dette også er normalt. Sålenge utfloden endrer seg så er det ganske sannsynlig EL utflod:) Det skal visst være for at det skal bli lettere for svømmerne å komme seg frem i denne utfloden:)
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #8 Skrevet 28. september 2016 Den 26.9.2016 at 9.57, RaspberryPi skrev: Det stemmer ikke. Eggløsningsslim skal være seigt, så seigt at det ikke trekker inn i toalettpapiret når du tørker deg, men legger seg utenpå. Det skal også kunne strekkes uten å dele seg. Det er med andre ord ikke "creamy" i det hele tatt. Har det litt blod i seg, altså er litt rødlig, er du på ditt mest fruktbare. Det stemmer ikke for meg, og jeg har testet i tillegg for EL. Det er endringen som er viktig - ikke at den ser klin lik ut som naboens. Anonymkode: 7b6f1...df7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #9 Skrevet 28. september 2016 Hos meg kommer det mer og mer slim jo nærmere eggløsning jeg kommer. Det likner litt på rå eggehvite. Og så,dagen etter eggløsning, blir vagina ganske tørr rett og slett. Slimet er helt borte. Jeg måler basaltemp så har god oversikt. Har ikke begynt å prøve ennå,men jeg håper det betyr at jeg er veledig fruktbar :-) Anonymkode: 977f4...7ee
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #10 Skrevet 28. september 2016 Mens jeg igjen aldri har merket noe som helst til EL-slim og har blitt gravid på henholdsvis 2 og 1 prøverperiode. Anonymkode: a269f...90c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå