AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #1 Del Skrevet 26. september 2016 Jeg skal gi et sitteunderlag i tovet ull u gave til en mann. Hvor kan jeg kjøpe et som er fint og passer til en mann? Anonymkode: d9b76...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #2 Del Skrevet 26. september 2016 Her er mange fine valg fra nettet, men det blir bra om en lager det selv også. Hekler/strikker du? https://www.google.no/search?q=tovet+sitteunderlag+netthandel&espv=2&biw=1354&bih=641&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwiL1oqp-KzPAhXjYpoKHW5ZCssQ_AUIBSgA&dpr=1 Anonymkode: 0e5ab...57b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 26. september 2016 #3 Del Skrevet 26. september 2016 Ville helt klart laget selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #4 Del Skrevet 26. september 2016 Jeg også. Det er enkelt og går fort å lage, men forstår dem som bare vil kjøpe et ferdig. Anonymkode: 0e5ab...57b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 26. september 2016 #5 Del Skrevet 26. september 2016 Rørs sitteunderlag har noen fine, Røros Tweed altså. Husker å mene at mamma kjøpte de på husfliden forrige jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå